Postat la data de: 28.08.2024, ora 16:15

Concurs pentru ocuparea funcției de Șef serviciu la Serviciul Comunicații și Informatică

Inspectoratul de Politie Judetean Galati organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 108 - Șef serviciu prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Galati - Serviciul Comunicații și Informatică, jud. GL, MUNICIPIUL GALATI, Domeniu de activitate: Comunicații și tehnologia informației
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: minim inspector de poliție
  • pregătire de bază: Pentru cei care au absolvit anterior organizării studiilor universitare în sistem ,,Bologna" : studii universitare de lungă durată cu diplomă de licență (echivalentă)
    Pentru cei care au absolvit studii universitare în sistem ,,Bologna" : studii superioare de licență, ciclul I de studii universitare ( sistem ,,Bologna")
  • pregătire de specialitate: - Studii universitare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, într-unul din următoarele profiluri/domenii de știință, artă, cultură/specializări: știința sistemelor și a calculatoarelor/ingineria sistemelor și a calculatoarelor; electronic/inginerie electronică; electric/inginerie electrică ( numai specializarea inginerie electrică și calculatoare); aeronave/inginerie aerospațială; informatică; informatică-economică, contabilitate și informatică de gestiune; cibernetică și previziune/statistică economică, statistică social-economică, econometrie informatică, informatică managerială, informatică industrială sau management;
    - curs postuniversitar sau de masterat într-unul din următoarele profiluri/domenii/specializări: știința sistemelor și a calculatoarelor/ingineria sistemelor și a calculatoarelor; electronic/inginerie electronică; electric/inginerie electrică (numai specializarea inginerie electrică și calculatoare) ; aeronave/inginerie aerospațială; informatică; informatică-economică, contabilitate și informatică de gestiune; cibernetică și previziune/statistică economică, statistică social-economică, econometrie informatică, informatică managerială; informatică industrială sau management;
    Sau
    - studii de master, ciclul II de studii universitare Bologna într-unul din următoarele domenii universitare de masterat: informatică, ingineria sistemelor; calculatoare și tehnologia informației; inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale; inginerie aerospațială; cibernetică și statistică; informatică economică,; contabilitate; științe inginerești aplicate; inginerie electrică; inginerie aerospațială
  • alte cunoştinţe: Cunoștințe generale cu privire la sistemul organizatoric și funcțional al M.A.I., relații cu publicul și mass-media.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Să obțină certificat/autorizație de acces la informații clasificate, clasa ,,Secrete de stat', nivel ,,STRICT SECRET"
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: -
  • vechime în funcţii de conducere: -
  • vechime în muncă/din care în MAI: -
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 LUNI
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - abilități de comunicare și relaționare la nivel intergrupal și intragrupal
    - capacitatea de a se exprima ( oral și în scris), clar și coerent
    - aptitudini manageriale
    - flexibilitate în gândire
    - spirit de colaborare
    - spirit inovativ
    - abilități de negociere/mediere
    - aptitudini de planificare, aptitudini de organizare, coordonare și control a activității
    - capacitate de analiză și sinteză
    - stăpânire de sine ( aptitudinea de a se comporta echilibrat, fără excese sau izbucniri emoționale)
    - rezistență la factorii stresanți
  • atitudini necesare/comportament: - atitudine pozitivă faţă de muncă: interes profesional, conştiinciozitate, rigurozitate, perseverenţă, solicitudine, asumarea responsabilităţii;
    - atitudine pozitivă faţă de alţii: obiectivitate (capacitatea de a fi imparţial în ceea ce priveşte acţiunile proprii şi a celorlalţi, de a nu favoriza sau defavoriza o parte sau alta), cooperare, sociabilitate, autocontrol;
    - alte atitudini necesare: devotament şi loialitate faţă de instituţie
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt din punct de vedere fizic și medical potrivit baremelor medicale, din M.A.I., pentru funcții de conducere
  • trăsături psihice şi de personalitate: Apt psihologic, conform baremelor aflate în vigoare în MAI
  • alte cerințe: -
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: 3 ani
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: -
  • vechime în funcţii de conducere în unități ale MAI: -
  • definirea sumara a atributiilor postului: Șeful S.C.I asigură organizarea, coordonarea, reglementarea și controlul privind funcționarea, dezvoltarea, modernizarea, înzestrarea, investițiile și aprovizionarea tehnico-materială pentru rețele de comunicații, transmisii de date și informatică ale tuturor subunităților de poliție din județ precum și pentru secretizarea informațiilor, comunicațiilor și confidențialitatea (tele) prelucrării datelor prin aceste rețele. Îndeplinește rolurile de analist, administrator baze de date, inginer de sistem software, programator și programator de sistem informatic, pe linia creării programelor de calculator.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
13.09.2024, ora 12:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  8. *Acord de acceptare înregistrare audio-video

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Proba de selecţie pentru concurs va fi interviul structurat pe subiecte profesionale, potrivit prevederilor art. 26 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile de poliție ale M.A.I, din tematica şi bibliografia din anunțul de concurs, acesta fiind înregistrat audio/video.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. Este declarat admis la concurs candidatul care a obținut cel mai mare punctaj dintre candidații care au concurat pentru postul vacant cu condiția ca acesta să fi obținut punctajul minim necesar.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat) vor fi adresate Inspectorului Șef al Inspectoratului de Poliție Județean Galați și vor fi trimise online, la adresa de e-mail a Serviciului Resurse Umane, respectiv, resurseumane@gl.politiaromana.ro, până la data de 13.09.2024, ora 12:00. Dosarele de recrutare vor fi transmise, până la aceeași dată, respectiv 13.09.2024, ora 12:00, exclusiv în format electronic (scanat, format PDF needitabil), la adresa de e-mail a Serviciului Resurse resurseumane@gl.politiaromana.ro și vor cuprinde documentele prevăzute de art. 60 alin. (1) din Anexa nr. 3 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 140/2016.

Informații suplimentare:
  1. 1. Atenţie! După data limită de înscriere, respectiv data de 13.09.2024, ora 12:00, nu se vor mai efectua înscrieri.

  2. Documentele vor fi transmise într-o arhivă cu numele candidatului, iar dimensiunea acesteia nu trebuie să depășească 50 MB.
    La rubrica „Subiectul e-mailului” fiecare candidat va trece numele și prenumele lui, precum si funcția la care dorește să se înscrie. (Ex: Ion Alexandru – Șef serviciu – Comunicații și Informatică)

  3. Este interzisă înscrierea la concurs precum și transmiterea documentelor ce constituie dosarul de recrutare prin orice altă modalitate decât cea în format electronic scanat, la adresa de e-mail resurseumane@gl.politiaromana.ro, documentele urmând a nu fi luate în considerare în situația adoptării altei modalități decât cea reglementată în prezentul paragraf.

  4. Fiecare candidat înscris la concurs va primi un cod unic de identificare, ca alternativă în prelucrarea datelor cu caracter personal, care va fi folosit pentru identificarea lui pe întreaga procedură de concurs. Candidaţilor li se va transmite la adresa de e-mail indicată de către acesta, un e-mail de confirmare a primirii cererii de înscriere la concurs, precizându-se codul unic de identificare.

  5. Candidatul declarat „ADMIS” va prezenta documentele din dosarul de recrutare, în original, în vederea certificării pentru conformitate și semnării de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor se restituie candidatului, după certificarea copiilor.
    Documentele menționate pot fi depuse și în copie legalizată, situație în care activitățile de certificare nu se mai realizează.

  6. În situaţia în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate şi/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor şi/sau în situaţia în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, prevederile art. 57^1 alin. (5) din Anexa 3 la O.M.A.I. nr. 140/2016 se aplică în mod corespunzător, respectiv, în cazul neîndeplinirii acestei condiții, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.

  7. Graficul concursului urmează a fi postat în secțiunea ,,Fișiere publicate ulterior activării anunțului" -

Date de contact:
  1. tel . centrala: 0236407000, int. 20114 și 20119

Grafic concurs:
    Nu sunt încărcate fișiere.
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 28.08.2024, ora 12:58
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 28.08.2024, ora 12:58
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 28.08.2024, ora 12:58
  4. Model - Acord - Acord inregistrare audio-video.docx - Adăugat la: 28.08.2024, ora 14:05
  5. Tematica si bibliografie Sef.pdf - Adăugat la: 28.08.2024, ora 15:41
  6. Anunț - 5198-Concurs pentru ocuparea funcției de Șef serviciu la Serviciul Comunicații și Informatică - Concurs pentru ocuparea funcției de Șef serviciu la Serviciul Comunicații și Informatică.pdf - Adăugat la: 28.08.2024, ora 16:15
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - Modificare secțiune ,,Departajare" - Erata Concurs .docx - Adăugat la: 29.08.2024, ora 12:57
  2. Erată - Grafic desfășurare concurs - Grafic .docx - Adăugat la: 05.09.2024, ora 15:43
  3. Anunț - Evaluare psihologica - ANUNT testare psihologica candidati -FS.doc - Adăugat la: 17.09.2024, ora 15:37
  4. Anunț - amanare proba interviu - Anunt modificare data proba interviu - fs.docx - Adăugat la: 11.10.2024, ora 13:58
  5. Anunț - validare/invalidare candidati - ANUNŢ validare-invalidare dosar candidat -fs.doc - Adăugat la: 22.10.2024, ora 16:15
  6. Anunț - Anunț rezultate provizorii probă interviu - anunt provizoriu 31.10.2024.docx fs.docx - Adăugat la: 31.10.2024, ora 17:36
  7. Anunț - Anunț suspendare concurs - anunt suspendare concurs.docx fs.docx - Adăugat la: 05.11.2024, ora 20:36