Postat la data de: 22.12.2023, ora 10:12
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Anunt concurs functie sef birou I Serviciul de Investigare a Criminalitatii Economice

Inspectoratul de Politie Judetean Braila organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 222 - sef birou I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Braila - Serviciul de Investigare a Criminalitatii Economice - Biroul de Investigare a Criminalitatii la Regimul Fondurilor Publice si a Coruptiei, jud. BR, MUNICIPIUL BRAILA, Domeniu de activitate: Investigarea criminalității economice
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: inspector de politie
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - sa detina/sa obtina autorizatie de acces la informatii clasificate din clasa secret de stat, nivel "strict secret";
    - sa detina/sa obtina aviz pentru numirea in structurile politiei judiciare, in calitate de organ de cercetare al politiei judiciare.
  • vechime în muncă/din care în MAI: 3 ani/3ani.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani (sau 3 ani vechime in calitate de organ de cercetare al politiei judiciare).
  • aptitudini şi abilităţi necesare: -cunostinte si aptitudini manageriale, abilitati organizatorice, decizionale, de coordonare si control - dezvoltare foarte buna;
    -abilitati cognitiv-rezolutive, capacitate de analiza si sinteza - dezvoltare foarte buna;
    -atentie concentrata si distributiva, capacitati mnezice - dezvoltare foarte buna;
    - capacitate de observare si retinere a detaliilor - dezvoltare foarte buna;
    - rezilienta la actiunea factorilor stresori (lucrul in conditii de solicitare psihica intensa, sub presiunea timpului), capacitate de mobilizare si operativitate in rezolvarea sarcinilor - dezvoltare foarte buna;
    - deprinderi de operare PC - dezvoltare medie.
  • atitudini necesare/comportament: - responsablitate in luarea deciziilor, abilitate de a lucra in echipa, capacitate de cooperare interinstitutionala;
    - spirit organizatoric, consecventa in actiune;
    - abilitati de negociere in situatii conflictuale, corectitudine, flexibilitate, echidistanta;
    - disciplina, punctualitate, constiinciozitate, capacitate de asumare a raspunderii, perseverenta;
    - simtul datoriei, motivatie intrinseca, preocupare pentru imbunatatirea pregatirii continue;
    comportament adecvat (limbaj, vestimentatie, reguli de politete), prestanta.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt din punct de vedere medical, conform normelor M.A.I.
  • trăsături psihice şi de personalitate: - apt din punct de vedere psihologic, conform baremelor M.A.I.
    - stabilitate si maturitate emotionala, echilibru interior - dezvoltare foarte buna;
    - sociabilitate, aservitate, ascultare activa - dezvoltare foarte buna.
  • definirea sumara a atributiilor postului: - coordoneaza si controleaza, prin mijloace specifice, activitatile informative si investigative desfasurate de intregul personal al biroului, in conformitate cu prevederile legale;
    - coordoneaza activitati si actioneaza prin mijloace specifice de munca pentru descoperirea si contrcararea infractiunilor, pe toate liniile de munca ale Serviciului de Investigare a Criminalitatii Economice.
  • pregătire de bază: studii universitare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in unul din urmatoarele profile/domenii/specializari/specialitati: drept/stiinte juridice; economie/economic; contabilitate, finante; marketing; cibernetica, statistica si informatica economica; management; economie si afaceri internationale; stiinte administrative; stiinte militare si informatii; administrarea afacerilor; stiinte ale comunicarii; relatii internationale si studii europene; agronomie/agricultura; horticultura; inginerie forestiera; silvicultura; zootehnie; ingineria produselor alimentare; inginerie civila; ingineria instalatiilor; mine, petrol si gaze; ingineria mediului;
    sau
    studii universitare de licenta, ciclul I de studii universitare (in sistem Bologna), absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, in unul din urmatoarele domenii de licenta: drept; economie; contabilitate; finante; marketing; cibernetica, statistica si informatica economica; management; economie si afaceri internationale; stiinte administrative; stiinte militare informatii si ordine publica; administrarea afacerilor; stiinte ale comunicarii; relatii internationale si studii europene; agronomie; horticultura; inginerie forestiera; silvicultura; ingineria produselor alimentare; inginerie civila; ingineria instalatiilor; mine, petrol si gaze; ingineria mediului; inginerie si management; inginerie si management in agricultura si dezvoltare rurala; zootehnie.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
05.01.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  8. *Acord înregistrare audio-video
    (conform modelului anexat)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 07.02.2024, ora 14:00
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. In situatia in care, la concursul pentru ocuparea unui post de conducere vacant, mai multi candidati obtin aceeasi nota, este declarat "admis" candidatul care are cea mai mare vechime in specialitatea postului scos la concurs. In situatia in care mai multi candidati au aceeasi vechime in specialitatea postului scos la concurs, este declarat "admis" candidatul care are cea mai mare vechime in studiile necesare postului scos la concurs.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat) vor fi adresate Șefului Inspectoratului de Poliție Județean Brăila și vor fi depuse la adresa de e-mail a Serviciului Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Brăila resurseumane@br.politiaromana.ro până la data de 05.01.2024 orele 14:00 (inclusiv în zilele nelucrătoare).

  2. Dosarele de recrutare vor fi depuse, până la data de 05.01.2024 orele 14:00 (inclusiv în zilele nelucrătoare), exclusiv în format electronic (scanat, format PDF needitabil), la adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliție Județean Brăila – Serviciul Resurse Umane resurseumane@br.politiaromana.ro
    Adeverința emisă candidatului de structura de resurse umane competentă, din cadrul unității unde este incadrat acesta, este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării anunţului.
    Adeverința medicală este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală, şi doar dacă a fost emisă ulterior publicării anunţului.

Date de contact:
  1. Inspectoratul de Politie Judetean Braila, str. Mihail Sebastian, nr. 10-12, e-mail: resurseumane@br.politiaroamana.ro

Grafic concurs:
  1. Graficul de concurs.pdf - Adăugat la: 22.12.2023, ora 9:21
Fișiere anunț:
  1. Model - CV - CV.pdf - Adăugat la: 19.12.2023, ora 16:23
  2. Model - Acord înregistrare audio video - Acord înregistrare audio video.pdf - Adăugat la: 19.12.2023, ora 16:24
  3. Model - Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare - Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare.pdf - Adăugat la: 21.12.2023, ora 10:34
  4. Model - Cerere participare concurs - Cerere participare concurs.pdf - Adăugat la: 21.12.2023, ora 10:35
  5. Tematica si bibliografia.pdf - Adăugat la: 21.12.2023, ora 10:57
  6. Anunț - 544-Anunt concurs functie sef birou I Serviciul de Investigare a Criminalitatii Economice - Anunt concurs functie sef birou I Serviciul de Investigare a Criminalitatii Economice.pdf - Adăugat la: 09.02.2024, ora 15:20
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Alte informări pentru candidați - Anunt testare psihologica candidati sef birou I la SIC si SICE - Anunt testare psihologica candidati sef birou I la SIC si SICE.pdf - Adăugat la: 09.01.2024, ora 9:09
  2. Alte informări pentru candidați - Anunt rezultate testare psihologica candidati sef birou I la SIC si SICE - Anunt rezultate testare psihologica candidati sef birou I la SIC si SICE.pdf - Adăugat la: 19.01.2024, ora 14:20
  3. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Anunt validare-invalidare dosare candidati concurs sef birou I la SICE - Anunt validare-invalidare dosare candidati concurs sef birou I la SICE.pdf - Adăugat la: 23.01.2024, ora 14:52
  4. Alte informări pentru candidați - Anunt detalii organitorice candidati concurs sef birou I la SICE - 16. Anunt detalii organitorice candidati concurs sef birou I la SICE.pdf - Adăugat la: 06.02.2024, ora 8:58
  5. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Anunt rezultat interviu candidat concurs sef birou I la SICE - _Anunt rezultat interviu candidat concurs sef birou I la SICE.pdf - Adăugat la: 08.02.2024, ora 14:51
  6. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Anunt rezultate finale concurs sef birou I la SICE - Anunt rezultate finale concurs sef birou I la SICE.pdf - Adăugat la: 09.02.2024, ora 15:20