Postat la data de: 12.12.2023, ora 15:08
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs ocupare functie vacanta de sef sectie II la Sectia 11 Politie Rurala Tarnaveni

Inspectoratul de Politie Judetean Mures organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 1101 - sef sectie II prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Mures - , jud. MS, MUNICIPIUL TARNAVENI, Domeniu de activitate: Ordine publică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: ofiter de politie
  • pregătire de bază: studii universitare de lungă durată cu diplomă de licenţă sau echivalentă într-unul din următoarele domenii: ştiinţe juridice, ştiinţe administrative, ştiinţe economice, ştiinţe militare, informaţii şi ordine publică, științe inginerești sau științe socio-umane/studii superioare de licenţă, ciclul I de studii universitare (în sistem Bologna) în domeniul fundamental ştiinţe sociale (științe juridice/științe economice)
  • pregătire de specialitate: curs postuniversitar sau master în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei sau în domeniul management/studii universitare de lungă durată, cu diplomă de licență, absolvite anterior aplicării celor trei cicluri de tip Bologna într-unul dintre următoarele domenii universitare de masterat: drept, științe administrative, științe ale comunicării, sociologie, relații internaționale și studii europene, științe politice, științe militare, informații și securitate națională, ordine publică și siguranță națională.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - să dețină permis de conducere, cel puțin categoria „B”;
    - să dețină sau să obțină avizul pentru desemnarea în structurile poliției judiciare;
    - să dețină sau să obțină aviz pentru desemnarea ca polițist rutier;
    - să dețină sau să obțină autorizația de acces la informaţii clasificate, nivel „Strict Secret”.
  • vechime în muncă/din care în MAI: 3 ani
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: 3 ani
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3-6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: -capacitate de analiză și sinteză foarte bine dezvoltate
    -raționament logic
    -flexibilitate în gândire
    -cunoașterea legislației și a normelor specifice muncii
    -cunoașterea în amănunțime a problemelor specifice muncii
    -deprinderi practice necesare culegerii, verificării, prelucrării și interpretării calitative și cantitative a informațiilor
    -nivel de cultură generală bine dezvoltat
    -abilitate de comunicare și relaționare la nivel internațional
  • atitudini necesare/comportament: -spirit de observare și de orientare foarte bine dezoltat
    -adaptabilitate la modul de lucru în condiții de stres
    -flexibilitate în comportament
    -spirit de inițiativă bine dezvoltat
    -integritate morală în relațiile de serviciu și în societate
    -disponibilitatea de a lucra în echipă
    -asumarea responsabilității
    -obiectivitate
    -perseverență
    -prestanță
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical pentru funcții de conducere
  • trăsături psihice şi de personalitate: Apt psihologic pentru funcții de conducere
  • definirea sumara a atributiilor postului: -întocmește planul de activitati trimestrial privind activitatile desfasurate la nivelul structurii
    -organizeaza activitatea politistilor din subordine, inclusiv activitatatea de patrulare intra si intercomunală si dispune masuri pentru cresterea eficientei acesteia
    -in functie de evolutia situatiei operative din zona de competenta organizeaza si conducere actiuni punctuale in locurile, mediile si zonele de interes operativ
    -sprijina, indruma controleaza si evalueaza activitatea desfasurata de politistii din subordine, conform reglementarilor in vigoare
    -intocmeste planul de ordine si siguranta publica al sectiei de politie rurala care va fi inclus in planul de ordine si siguranta publica al municipiului/orasului
    - raspunde de actualizarea hartii criminogene a localitatilor ruale din zona de responsabilitate in care vor fi reprezentate conventional principalele fapte de natura infractionala si starile conflictuale in baza careia vor fi directionate activitatile de prevenire si combaterea criminalitatii
    - implementeaza programele de prevenire a criminalitatii in zona de competenta
    - evalueaza perioadic activitatea defasurata de politistii din subordine pentru prevenirea si combaterea faptelor infractionale si contraventionale si dispune masuri de eficientizare a activitatii structurilor in functie de aspectele constatate
    - evalueaza calitatea activitati informative desfasurate de politistii de ordine publica asigurand cand este cazul diseminarea informatiilor catre celelalte structuri operative si raspunde de implementarea operativa a rapoartelor informative in bazele de date existente
    - evalueaza calitatea rapoartelor de activitate si a fiselor de eveniment intocmite de catre politistiii din subordine si raspunde de implementarea lor operativa in bazele de date existente
    - analizeaza activitatea de cercetare la fata locului desfasurata de personalul din subordine
    - indurma potrivit legii efectuarea activitatilor de constatare a infractiunilor si de strangere a datelor in vederea identificarii autorilor infractiunilor si inceperii urmaririi penale
    - evalueaza modul de solutionare a reclamatiilor primite spre rezolvarea de catre politistii din subordine
    - asigura instruirea politistilor din patrulele intra si inter comunale
    - verifica sesizarile cetatenilor indreptate impotriva politistilor din subordine repartizate de sefii structurilor ierarhice
    - desfasoara activitati de stragere a datelor in vederea inceperii urmaririi penale si cercetare penala in dosarele penale repartizate de seful politiei municipale/orasenesti.
    - efectueaza controale privind modul de executare a patrularilor de catre politistii din cadrul posturilor de politie comunale
    - participa la efectuarea cercetarii la fata locului in cadrul faptelor penale date in responsabilitate
    - asigura cooperarea cu celalalte sectii de politie rurala cu formatiuni operative si informeaza conducerea politiei municipale / orasenesti cu privire la activitatile desfasurate si masurilor dispuse
    - conduce activitatea de pregatire profesionala a politistilor din subordine
    - infomeaza autoritatile publice locale despre factorii favorizatori ai criminalitatii solicitand sprijin pentru eliminarea acestora
    - asigura comunicarea evenimentelor si situatiilor de interes operativ produse pe raza de competenta, politiei municipale/orasenesti careia se subordoneaza
    - prelucreaza date cu caracter personal si pastreaza confidentialitatea caestora in conformitate atat cu legile in vigoare, cat si cu normele metodologiei si procedurii interne
    - respecta prev. art. 40. alin. 1 din HG 585/2002 si HG 1349/2002
    - efectueaza verificari in aplicatia SNRI in cadrul modulelor existente si efectueaza verificari in baza de date inter ID, furt auto, urmariti, obiecte, registru national de accidente, incarcerati, interdit, IGPF ORI, DEPACCES baza date pasapoarte.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
20.12.2023, ora 15:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  8. *Permis de conducere categoria B

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 02.02.2024, ora 12:00
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat) vor fi adresate inspectorului șef al Inspectoratului de Poliție Județean Mureș și vor fi transmise la Inspectoratul de Poliție Județean Mureș - Serviciul Resurse Umane pe adresa de e-mail resurseumane@ms.politiaromana.ro în perioada 12.12.2023-20.12.2023 (inclusiv în zilele nelucrătoare).

    Dosarele de recrutare vor fi constituite exclusiv în format electronic, documentele necesare fiind depuse prin transmiterea, în format electronic, până la aceeași dată, respectiv 20.12.2023, ora 15:00 (și în zilele nelucrătoare), (scanat, format PDF needitabil), la Inspectoratul de Poliție Județean Mureș - Serviciul Resurse Umane pe adresa de e-mail resurseumane@ms.politiaromana.ro și vor cuprinde documentele prevăzute de art. 60 alin. (1) din Anexa nr. 3 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 140/2016

Date de contact:
  1. Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul Resurse Umane, din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Mureș, la nr. de tel 0265/202412, int. 20112, în zilele lucrătoare, interval orar 08-16.00.

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs sef sectie 11 Tarnaveni.pdf - Adăugat la: 12.12.2023, ora 14:41
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 12.12.2023, ora 13:38
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 12.12.2023, ora 13:38
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 12.12.2023, ora 13:38
  4. Tematica sef sectie 11 Tarnaveni.pdf - Adăugat la: 12.12.2023, ora 14:40
  5. Anunț - 557-Concurs ocupare functie vacanta de sef sectie II la Sectia 11 Politie Rurala Tarnaveni - Concurs ocupare functie vacanta de sef sectie II la Sectia 11 Politie Rurala Tarnaveni.pdf - Adăugat la: 12.12.2023, ora 15:08
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.