Postat la data de: 30.01.2024, ora 15:14
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs - ocupare post vacant de șef serviciu I la Serviciul Decontări Buget Propriu

Inspectoratul General al Jandarmeriei organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 35 - șef serviciu I prevăzut cu gradul de Capitan - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.General al Jandarmeriei - Serviciul Decontări Buget Propriu, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI - - BUCURESTI BANEASA, Domeniu de activitate: Financiar-contabil
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: Căpitan
  • pregătire de bază: studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licență (ciclul I de studii universitare), civile/militare, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în unul din domeniile cuprinse în ramura de științe: științe economice/științe militare, informații și ordine publică (specializarea management economico-financiar).
  • pregătire de specialitate: curs postuniversitar sau studii universitare de master (ciclul II de studii universitare) în domeniul management sau specialitatea studiilor necesare exercitării atribuțiilor funcției sau studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura de știință necesare exercitării atribuțiilor funcției.
  • alte cunoştinţe: de cultură generală și în domeniul PC
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - să dețină certificat de atestare a cunoștințelor dobândite în domeniul Sistemului European de Conturi ;
    - autorizație de acces la informații clasificate nivel strict secret, obținut după numirea în funcție.
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: nu este cazul
  • aptitudini şi abilităţi necesare: atenție selectivă - dezvoltare bună; atenție distributivă - dezvoltare bună; receptivitate la probleme - dezvoltare bună; raționament deductiv - dezvoltare bună; capacitate de înțelegere - dezvoltare bună; capacitate de exprimare - dezvoltare bună; gândire critică - dezvoltare bună; monitorizare - dezvoltare bună; negocierea - dezvoltare bună; luarea deciziilor - dezvoltare bună; evaluarea sistemelor - dezvoltare bună; coordonare - dezvoltare bună.
  • atitudini necesare/comportament: leadership - dezvoltare bună; inițiativă - dezvoltare bună; independență - dezvoltare bună; ascultare activă - dezvoltare bună; orientare socială - dezvoltare bună; preocuparea față de alții - dezvoltare bună; autocontrol - dezvoltare bună; toleranță la stres - dezvoltare bună; obiectivitate - dezvoltare bună; discreție - dezvoltare bună; loialitate - dezvoltare bună; integritate - dezvoltare bună; perseverență - dezvoltare bună.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical, astfel încât să își poată îndeplini în bune condiții sarcinile specifice postului.
  • trăsături psihice şi de personalitate: aviz. apt pentru funcții de conducere
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: minim 3 ani în muncă și în instituțiile din sistemul de apărare, ordine publică și securitate națională
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: minim 2 ani
  • vechime în armă: nu este cazul
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: minim 3 ani
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: nu este cazul
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este cazul
  • definirea sumara a atributiilor postului: - coordonează activitatea serviciului din subordine și îl reprezintă în relațiile cu celelalte direcții, servicii, independente și unități potrivit competențelor;
    - răspunde de planificarea activităților la nivelul serviciului Decontări Buget Propriu;
    - elaborează rapoartele de analiză și sinteză aferente domeniului de activitate bugetară ordonate de către șeful Direcției Financiare, în vederea informării comenzii Jandarmeriei sau conducerii Ministerului Afacerilor Interne;
    - conduce și îndrumă asigurarea financiară a misiunilor și sarcinilor încredințate prin lege, finanțarea cheltuielilor de întreținere și funcționare, precum și asiguarea drepturilor bănești ce se cuvin personalului din I.G.J.R.;
    - asigură întocmirea și transmiterea operativă a situațiilor financiare și raportărilor lunare;
    - răspunde de activitatea de planificare a muncii în cadrul serviciului, de nivelul capacității de intervenție în situații de protecție civilă și de evacuare la dezastre;
    - contribuie la realizarea misiunilor operative din punct de vedere al asigurării financiar-contabile.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
06.02.2024, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
23.02.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  10. *Cerere C.U.I.
    În conformitate cu prevederile art. 74 din Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
Perioada de desfășurare a examinării: 01.02.2024 - 23.02.2024
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
Perioada de desfășurare a examinării: 01.02.2024 - 23.02.2024
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Nivel III
Interviul este structurat pe următoarele capitole:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale;
b)capitolul III - evaluarea aptitudinilor şi abilităţilor specifice palierelor de conducere, precum şi a motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor asociate postului.

Nota minimă de promovare, pe fiecare capitol, este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire.
Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00, calculată ca medie ponderată între notele obţinute la fiecare dintre cele două capitole, astfel: 80% nota la capitolul I şi 20% nota la capitolul III.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. 1. Este declarat „admis” candidatul care a fost declarat „promovat” la fiecare probă şi a obţinut cea mai mare notă finală, calculată prin însumarea punctajului obţinut la proba de evaluare a dosarelor de recrutare şi a punctajului rezultat prin ponderea cu 70% a notei finale la proba interviului. În situaţia în care, mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului vizat a fi ocupat. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului vizat a fi ocupat. În situaţia în care nu se reuşeşte departajarea candidaţilor pe criteriile prevăzute anterior, preşedintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaţilor şi rezultatele obţinute la interviu, pe fiecare item, şi decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat „admis”.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț, depuse după data și ora menţionată în graficul organizării concursului nu vor fi luate în considerare.
    Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț, transmise la orice altă căsuță poștală decât cea prevăzută în prezentul anunț nu vor fi luate în considerare.
    Prin excepție, în situația în care documentele din dosarul de recrutare sunt clasificate, acestea se depun conform graficului prezentului anunț la secretariatul Direcției Resurse Umane din cadrul I.G.J.R., cu respectarea normelor incidente în domeniul protecției informațiilor clasificate.
    În cadrul probei de concurs, candidaţii nu vor avea asupra lor decât documentul de identitate şi un pix cu pastă de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale documentare, dicţionare, notiţe, însemnări, precum şi cu orice alte mijloace de calcul sau de comunicare, etc.).
    Nu se admit pixuri care permit ştergerea şi rescrierea.
    Fraudele, precum şi tentativa de săvârşire a acestora se sancţionează prin eliminarea din concurs a candidatului/candidaţilor în cauză.

Informații suplimentare:
  1. 1. Adeverinţa eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat candidatul / a unităţii care are competență de numire pe postul unde este încadrat candidatul, valabilă doar dacă a fost emisă ulterior datei publicării prezentului anunț de concurs, trebuie să cuprindă următoarele informaţii:
    • gradul militar deţinut;
    • nivelul de acces la informații clasificate, potrivit autorizației deținute, precum și perioada de valabilitate a acesteia;
    • vechimea în muncă;
    • vechimea în instituții din sistemul de apărare, ordine publică și securitate națională;
    • vechimea în MAI;
    • vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției;
    • vechimea în armă;
    • vechimea în specialitatea structurii;
    • calificativele obţinute pe întreaga perioadă a carierei;
    • sancţiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei;
    • recompensele acordate de-a lungul carierei;
    • dacă este cercetat disciplinar;
    • dacă se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    • dacă este pus la dispoziţie în condiţiile art. 17 alin. (2) din Anexa nr. 7 la O.M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare.
    2. Documentele la concurs vor fi transmise în forma lor completă la adresa de e-mail prevăzuta la secțiunea „DATE DE CONTACT” ale prezentului anunț și se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora, cu atașarea numelui și prenumelui complet al candidatului și nu vor conține diacritice (ex.: Cerere inscriere – POPESCU Vasile, C.V. – POPESCU Vasile, copie C.I. – POPESCU Vasile, etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex.: SDBP_FINANCIAR_POPESCU_Vasile).

    A T E N Ţ I E !
    În perioada alocată conform graficului de concurs, candidaţii constituie dosarul de recrutare exclusiv în format electronic, prin depunerea unor fişiere, preferabil în format .pdf (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb.) care să cuprindă documentele enunţate în prezentul anunţ.

    Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunţul de concurs, revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepţia mesajului electronic ŞI NU DACĂ DOCUMENTELE SUNT CORECT ÎNTOCMITE SAU SCANATE CORESPUNZĂTOR!

    SE VA EVITA, PE CÂT POSIBIL, TRANSMITEREA DOCUMENTELOR ÎN FORMAT DE IMAGINE ELECTRONICĂ/FOTOGRAFIATE (ex. formate fișier: .jpg, .jpeg, .gif, .png, .tiff, .psd, .mrw, .thm, .xmp, .dng) SAU ORICE ALT FORMAT CARE VA NECESITA INSTALAREA UNOR PROGRAME SPECIFICE PENTRU CA ACESTEA SĂ FIE ACCESATE!

    În situația necesității transmiterii în cadrul mai multor mesaje electronice a documentelor necesare înscrierii/completării dosarului de recrutare se va preciza în cadrul titlului mesajului nr. e-mail-lui din câte e-mail-uri sunt necesare pentru a transmite informația în cauză (ex.: SDBP_FINANCIAR_POPESCU_Vasile_nr_1_din_5).
    Se va încerca, pe cât posibil, respectarea condițiilor de denumire ale fișierelor, al titlului mesajului electronic, precum și forma de scanare a documentelor în cauză cu ocazia transmiterii e-mail-ului!
    Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunţă telefonic la Direcția Resurse Umane a I.G.J.R., în scopul identificării de soluţii care să nu impieteze înscrierea candidaţilor în concurs.
    Prin excepție, în situația în care documentele din dosarul de recrutare sunt clasificate, acestea se depun conform graficului prezentului anunț la secretariatul Dirrecției Resurse Umane a I.G.J.R., cu respectarea normelor incidente în domeniul protecției informațiilor clasificate.
    Adresa de căsuță poștală poate suferi modificări, în raport de activitățile specifice desfășurate la nivelul unității organizatoare.
    3. Candidatul/candidații la concursul în cauză, se va/vor prezenta la Direcția Resurse Umane a Inspectoratului General al Jandarmeriei Române cu cel puțin o (1) oră înainte de ora stabilită ca termen de începere a probei interviu, din cuprinsul graficului de concurs.

Date de contact:
  1. 1. Adresa de căsuță poștală pentru transmiterea documentelor referitoare la concurs este anghel.bulearca@jandarmeriaromana.ro .
    Relații suplimentare referitoare la desfășurarea concursului, se pot obține la Direcția Resurse Umane a Inspectoratului General al Jandarmeriei Române, de pe pagina de internet sau de la avizierul instituției, cu sediul în municipiul București, strada Jandarmeriei nr. 9 – 11, sectorul 1.

Grafic concurs:
  1. GRAFIC concurs pentru HUB.pdf - Adăugat la: 29.01.2024, ora 10:16
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 12.12.2023, ora 14:43
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 12.12.2023, ora 14:43
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 12.12.2023, ora 14:43
  4. cerere CUI - ANEXA concurs solicitare CUI.docx - Adăugat la: 12.12.2023, ora 15:29
  5. Cerere C.U.I. - ANEXA concurs solicitare CUI.docx - Adăugat la: 12.12.2023, ora 15:33
  6. Tematica si bibliografie HUB.pdf - Adăugat la: 26.01.2024, ora 15:38
  7. Anunț - 561-Concurs - ocupare post vacant de șef serviciu I la Serviciul Decontări Buget Propriu - Concurs - ocupare post vacant de șef serviciu I la Serviciul Decontări Buget Propriu.pdf - Adăugat la: 13.03.2024, ora 13:38
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - Planificare testare psihologică - Planificare testare psihologica HUB.pdf - Adăugat la: 08.02.2024, ora 15:41
  2. Rezultate probă - Rezultate proba evaluare dosar de recrutare - 10. Tabel rezultat evaluare dosar.pdf - Adăugat la: 26.02.2024, ora 17:53
  3. Rezultate probă - Rezultate finale evaluare dosar - 10.1 Tabel rezultate finale evaluare dosar.pdf - Adăugat la: 28.02.2024, ora 17:59
  4. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Tabel rezultate concurs - Tabel rezultate concurs.pdf - Adăugat la: 11.03.2024, ora 22:32
  5. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Tabel rezultate finale - Tabel rezultate finale.pdf - Adăugat la: 13.03.2024, ora 13:37