Postat la data de: 12.12.2023, ora 15:38
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

ANUNT SEF SECTIA 9 POLITIE RURALA NOVACI

Inspectoratul de Politie Judetean Gorj organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 783 - SEF SECTIE DE POLITIE RURALA III prevăzut cu gradul de Inspector de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Gorj - POLITIA ORAS NOVACI, jud. GJ, ORAS NOVACI, Domeniu de activitate: Comandă/conducere
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: INSPECTOR DE POLIȚIE
  • pregătire de bază: - studii universitare de lungă durată, cu examen de licență / echivalentă sau studii superioare de licență, ciclul I de studii universitare (în sistem Bologna).
  • pregătire de specialitate: NU ESTE CAZUL
  • alte cunoştinţe: NU ESTE CAZUL
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: 8. să dețină /să obțină:
    - permis de conducere, categoria ”B”.
    - aviz de poliție judiciară;
    - aviz de poliție rutieră;
    - autorizație/certificat de acces la informații clasificate nivelul „SECRET”;
    - autorizații de acces la bazele de date utilizate la nivelul Poliției Române.
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: NU ESTE CAZUL
  • vechime în muncă/din care în MAI: 5 ANI/5 ANI
  • vechime în funcţii de conducere: NU ESTE CAZUL
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 LUNI
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: CORESPUNZĂTOARE, CONFORM BAREMELOR MEDICALE DIN M.A.I.
  • trăsături psihice şi de personalitate: APT PSIHOLOGIC, CONFORM BAREMELOR PSIHOLOGICE ALE M.A.I.
  • alte cerințe: NU ESTE CAZUL
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ANI
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: NU ESTE CAZUL
  • vechime în funcţii de conducere în unități ale MAI: NU ESTE CAZUL
  • aptitudini şi abilităţi necesare: abilități de planificare, organizare, coordonare;
    - capacitate de identificare a problemelor și a soluțiilor;
    - raționament analitic – minim nivel mediu de dezvoltare;
    - aptitudini verbale și de comunicare - minim nivel mediu de dezvoltare;
    - perceperea detaliilor - minim nivel mediu de dezvoltare;
    - spirit de observație - minim nivel mediu de dezvoltare
  • atitudini necesare/comportament:  stăpânire de sine;
     atitudine pozitivă față de alții;
     atitudine pozitivă față de muncă;
     echilibru emoțional;
  • definirea sumara a atributiilor postului: desfăşoară activităţile ce revin Poliţiei Române, pentru menţinerea ordinii publice pe raza de competenţă, precum şi pentru prevenirea şi combaterea criminalităţii. Totodată, desfăşoară activităţi specifice organelor de cercetare penală ale poliţiei judiciare
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
19.12.2023, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 18.01.2024, ora 12:00
  1. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  2. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  3. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  4. Concursul va consta în susținerea unui interviu structurat pe subiecte profesionale, potrivit prevederilor art. 26 din Anexa nr. 3 la O.m.a.i. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile de poliție ale M.A.I., care se înregistrează audio și/sau video și se va desfășura la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Gorj din municipiul Tg-Jiu, strada Traian, nr. 2, în data de 18.01.2024, după următorul grafic:
    - instructajul candidaților: ora 12 - 12.10;
    - desfășurarea interviului pe subiecte profesionale: începând cu ora 12.15;
    - afișarea grilei de apreciere: la finalizarea interviului desfășurat cu ultimul candidat;
    - afișarea rezultatelor: ora 17.00 (în raport de numărul candidaților);
    Perioada limită de depunere a eventualelor contestații - în termen de 24 de ore de la afișarea rezultatelor, respectiv 19.01.2024;
    Soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor la această activitate se va realiza în perioada 22.01 – 23.01.2024.
    Afișarea tabelului cu rezultatele finale se va realiza în perioada 22.01 – 23.01.2024, în funcție de existența/inexistența unor eventuale contestații.
    Evaluarea probei de concurs se face cu note de la 1 la 10.
    Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00.
    Candidații sunt declarați „admis” în ordinea descrescătoare a notelor obținute la interviul structurat pe subiecte profesionale. În situația în care mai mulți candidați obțin aceeași notă, este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. În situația în care mai mulți candidați au aceeași vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.
    Rezultatele se înscriu în tabelul cu rezultatele obținute la concurs și se aduc la cunoștință prin afișare la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Gorj și prin postare pe pagina de Internet a unității, la adresa https://gj.politiaromana.ro – Secțiunea Carieră.


Contestații:
  1. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  2. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  3. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la interviul structurat pe subiecte profesionale poate formula contestație o singură dată, în termen de 24 de ore de la afișare, ce va fi depusă la Serviciul Resurse Umane al I.P.J. Gorj sau în format electronic (semnată și scanată în format electronic needitabil) la adresa de e-mail a Inspectoratului Judeţean de poliţie Gorj – Serviciul Resurse Umane resurseumane@gj.politiaromana.ro. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări. Rezultatele la contestații se comunică candidaților prin afișare la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Gorj și se postează pe pagina de Internet a unității, https://gj.politiaromana.ro – Secțiunea Carieră. Nota acordată după soluționarea contestației la interviul structurat pe subiecte profesionale este definitivă.

Departajare:
  1. Candidații sunt declarați „admis” în ordinea descrescătoare a notelor obținute la interviul structurat pe subiecte profesionale. În situația în care mai mulți candidați obțin aceeași notă, este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. În situația în care mai mulți candidați au aceeași vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Fișa postului poate fi consultată, la cerere, de către candidați, la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Gorj – Serviciul Resurse Umane, din Tg-Jiu, str. Traian, nr. 2, telefon 0253/207713 sau tel. int.053/20113.
    Relații suplimentare privind condițiile de participare sau documentele necesare se pot obține de la Serviciul Resurse Umane, din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Gorj, int. 20113, în zilele lucrătoare.
    Modificările care privesc organizarea și desfășurarea concursului, intervenite din motive obiective, se vor afișa în timp util pe pagina de internet a Inspectoratului de Poliție Județean Gorj, https://gj.politiaromana.ro – Secțiunea Carieră.

  2. Reguli privind transmiterea documentelor necesare înscrierii, menționate mai sus:

    - documentele care necesită a fi completate (Ex. cererea de înscriere, declarații, etc.) vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate și semnate, iar ulterior scanate în format pdf și transmise în format electronic pe adresa de e-mail indicată mai sus (candidații vor manifesta atenție maximă ca documentele să fie completate corect și integral);
    - fiecare document va fi scanat și salvat într-un fișier pdf separat, denumirea fișierului fiind compusă din numele candidatului și conținutul fișierului (exemplu: Popescu Ioan_act identitate, Popescu Ioan_cerere înscriere, etc.);
    - toate documentele vor fi scanate în format pdf, candidații urmând a verifica înaintea transmiterii, conținutul fișierului pdf scanat, respectiv faptul că, conținutul este scanat integral (corespunde cu documentul original Ex: diploma de licență este scanată față verso) și este lizibil;
    - toate documentele menționate mai sus vor fi transmise în format electronic printr-un singur e-mail (ca atașamente la e-mail), mărimea totală a tuturor documentelor transmise de către candidat (fișierele pdf atașate e-mailului) pentru înscriere la concurs nu trebuie să depășească 50 MB;
    - e-mailul transmis de către candidat va avea subiect (titlu) de următoare formă: grad, nume, prenume candidat, conținutul e-mailului și concursul la care se înscrie (Ex: Inspector de poliție Popescu Ioan - Dosar de concurs – NOVACI)

    Atenție! Documentele transmise de către candidat vor fi printate și prezentate comisiei de concurs pentru activitatea de validare/invalidare a candidaturilor. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs. Candidații poartă întreaga răspundere dacă transmit dosare de recrutare incomplete sau incorect întocmite.

    Fiecare candidat înscris la concurs va primi un cod unic de identificare, ca alternativă în prelucrarea datelor cu caracter personal, care va fi folosit pentru identificarea lui pe întreaga procedură de concurs. (afișare rezultate, etc.).
    Candidaţilor li se va transmite la adresa de e-mail indicată de către aceștia în raportul de înscriere, un e-mail de confirmare a primirii cererii de înscriere la concurs, precizându-se codul unic de identificare.

Date de contact:
  1. Fișa postului poate fi consultată, la cerere, de către candidați, la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Gorj – Serviciul Resurse Umane, din Tg-Jiu, str. Traian, nr. 2, telefon 0253/207713 sau tel. int.053/20113.
    Relații suplimentare privind condițiile de participare sau documentele necesare se pot obține de la Serviciul Resurse Umane, din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Gorj, int. 20113, în zilele lucrătoare.

Grafic concurs:
    Nu sunt încărcate fișiere.
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 12.12.2023, ora 14:44
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 12.12.2023, ora 14:44
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 12.12.2023, ora 14:44
  4. Anunț - 562-ANUNT SEF SECTIA 9 POLITIE RURALA NOVACI - ANUNT SEF SECTIA 9 POLITIE RURALA NOVACI.pdf - Adăugat la: 12.12.2023, ora 15:42
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - CALENDAR - CALENDAR.docx - Adăugat la: 12.12.2023, ora 15:41
  2. Erată - TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE - TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE.docx - Adăugat la: 12.12.2023, ora 15:41