Postat la data de: 20.12.2023, ora 11:16
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs de recrutare pentru ocuparea a 2 funcții publice de execuție

Institutia Prefectului Judetului Bistrita-Nasaud organizează:
| concurs de recrutare |
În conformitate cu:
  1. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Hotărârea Guvernului nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici
  3. Ordonanța de urgență a Guvernului nr.34/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative și Ordonanța de urgență a Guvernului nr.117/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru prorogarea unor termene
Posturi scoase la concurs:
Funcționar public
  • Funcționar public execuție

Durată: redusă

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 35 - Inspector prevăzut cu gradul de Principal - arma: Administratie publica, unitatea: Inst.Pref.Jud.Bistrita-Nasaud - Compartimentului financiar contabil, jud. BN, MUNICIPIUL BISTRITA, Domeniu de activitate: Financiar-contabil
  • poz. 22 - Consilier juridic prevăzut cu gradul de Asistent - arma: Administratie publica, unitatea: Inst.Pref.Jud.Bistrita-Nasaud - Compartimentului juridic, verificarea legalității actelor și contencios administrativ, jud. BN, MUNICIPIUL BISTRITA, Domeniu de activitate: Juridic
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Poate ocupa o funcţie publică persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;
g) îndeplineşte condiţiile specifice, conform fişei postului, pentru ocuparea funcţiei publice;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;
j) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.


Cerințele postului:
  • Cerințe specifice: 1. Condiții specifice pentru ocuparea postului aferent funcției publice de inspector, clasa I, grad profesional principal în cadrul Compartimentului financiar contabil:
    - studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă:
    Domenii de studii (Domeniul fundamental)-Științe sociale
    Ramura de științe-Științe economice
    Domeniul de licență - Contabilitate, Finanțe;
    - vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minimum 5 ani;
    - alte condiții / competențe - Cunoştinţe Operare, Utilizarea computerului şi organizarea fişierelor - MS Windows, nivel mediu, se dovedeşte prin documente specifice (ex. atestat competențe, certificate, etc.)
    2. Condiții specifice pentru ocuparea postului aferent funcției publice de consilier juridic, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Compartimentului juridic, verificarea legalităţii actelor şi contencios administrativ:
    - studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă:
    Domenii de studii (Domeniul fundamental)-Științe sociale
    Ramura de științe-Științe juridice
    Domeniul de licență-Drept
    - vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minimum 1 an;
    - alte condiții / competențe - Cunoştinţe Operare, Utilizarea computerului şi organizarea fişierelor - MS Windows, nivel de bază, se dovedeşte prin documente specifice (ex. atestat competențe, certificat, etc.)
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
08.01.2024, ora 16:30
Dosar recrutare

    Dosar concurs (general)
  1. *Formular de înscriere la concurs
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  4. *Copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei
    (-conform modelului anexat;
    Adeverinţa trebuie să conţină, în clar, cel puțin următoarele informaţii:
    -numărul, data, numele angajatorului şi datele de identificare și de contact ale acestuia;
    -numele, prenumele, CNP, CI ale angajatului, funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii (actul administrativ de numire/contractul individual de muncă), vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor;
    )
  5. *Copii ale diplomelor de studii, copii ale certificatelor şi a altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări
  6. *Copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului
    (Adeverinţa conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii)
  7. *Cazierul judiciar
    (documentul poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere, caz în care candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Probe Concurs
Probă - Selecția dosarelor (Funcționar public)
  1. Etapa de selecție a dosarelor de concurs constă în selectarea dosarelor pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare la concurs. Rezultatele selecţiei dosarelor de înscriere se afişează cu menţiunea «admis» sau «respins», însoţită de motivul respingerii dosarului.

  2. Etapa de selecție a dosarelor de concurs constă în selectarea dosarelor pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare la concurs.

  3. - perioada selecției dosarelor de concurs: în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor, respectiv 09-15.01.2024 perioada depunerii contestației la selecție: în termen de cel mult 24 de ore de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor.

Probă - Test scris (Funcționar public)
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Criteriile de declarare a candidatului ca fiind admis/respins în urma susținerii probei scrise vor fi comunicate în cadrul secțiunii de fișiere a anunțului.

  3. Concursul se va desfăşura la sediul Instituției Prefectului - Județul Bistrița - Năsăud, municipiul Bistrița, Str. Gării, nr. 2-4, et. 2, Sala 8.
    Proba scrisă, la data de 19 ianuarie 2024, ora 10.00;

Probă - Interviu (Funcționar public)
  1. În cadrul interviului se testează abilităţile, aptitudinile şi motivaţia candidaţilor.

  2. Proba interviului poate fi susţinută doar de către acei candidaţi declaraţi admişi la proba scrisă.

  3. Interviul se realizează conform planului de interviu întocmit de comisia de concurs în ziua desfăşurării acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare.

  4. Criteriile de declarare a candidatului ca fiind admis/respins în urma susținerii probei interviu vor fi comunicate în cadrul secțiunii de fișiere a anunțului.

  5. Proba interviului va avea loc în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise, la sediul instituţiei, doar de către candidații care au obținut la proba scrisă minim 50 puncte


Contestații:
  1. După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă sau interviu, candidaţii nemulţumiţi pot face contestaţie, în termen de cel mult 24 de ore de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data şi ora afişării rezultatului probei scrise ori a interviului, la locul desfăşurării concursului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.

  2. Contestațiile se soluționează în termen de maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.

Date de contact:
  1. Persoana de contact – Hartig Dorina, inspector superior, secretarul comisiei de concurs, telefon: 0263/216150, fax 0263/214235, e-mail:resurseumane@prefecturabn.ro

Grafic concurs:
  1. 25183-Calendarul desfasurarii concursului 19.01.2024.pdf - Adăugat la: 20.12.2023, ora 10:26
Fișiere anunț:
  1. Model - Formular înscriere.docx - Adăugat la: 20.12.2023, ora 8:55
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 20.12.2023, ora 8:55
  3. Model - Adeverință privind vechimea în muncă.doc - Adăugat la: 20.12.2023, ora 8:55
  4. Bibliografia +tematica de concurs inspector, grad profesional principal CFC.pdf - Adăugat la: 20.12.2023, ora 11:00
  5. bibliografie+tematica de concurs consilier juridic asistent .pdf - Adăugat la: 20.12.2023, ora 11:00
  6. Anunț - 602-Concurs de recrutare pentru ocuparea a 2 funcții publice de execuție - Concurs de recrutare pentru ocuparea a 2 funcții publice de execuție.pdf - Adăugat la: 25.01.2024, ora 16:10
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Rezultate probă - Rezultatul selecției dosarului la concursul din 19.01.2024 pentru postul de consilier juridic, grad profesional asistent - Rezultatul selectiei dosarului la concursul din 19.01.2024-Consilier juridic.pdf - Adăugat la: 12.01.2024, ora 14:21
  2. Rezultate probă - Rezultatul selecției dosarelor la concursul din data de 19.01.2024 pentru ocuparea funcției publice de inspector, grad pfesional principal - Rezultatul selectiei dosarelor la concursul din 19.01.2024 penru functia publica de inspector principal .pdf - Adăugat la: 15.01.2024, ora 16:04
  3. Rezultate probă - Rezultatul probei scrise la concursul din data de 19.01.2024 - Rezultatul probei scise la concursul din 19.01.2024 pentru ocuparea functiilor publice de inspector, grad profesional principal si consilier juridic grad profesional asistent.pdf - Adăugat la: 19.01.2024, ora 14:52
  4. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Rezultatul probei interviu din data de 22.01.2024 pentru postul de consilier juridic, grad profesional asistent - Rezultatul probei interviu la concursul organizat in perioada 19-22.01.2024 consilier juridic asistent .pdf - Adăugat la: 22.01.2024, ora 16:30
  5. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Rezultatul interviului pentru concursul organizat in perioada 19-23.01.2024 pentru ocuparea functiei publice de inspector principal - Rezultatul interviului la concursul organizat in perioada 9-23.01.2024 pentru ocuparea functiei de inspector principal.pdf - Adăugat la: 23.01.2024, ora 16:07
  6. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Rezultatul final al concursului organizat in perioada 19-22.01.2024 pentru ocuparea functiei publice de consilier juridic asistent - Rezultatul final al concursului organizat in perioada 19-22.01.2024 penru ocuparea functiei de consilier juridic asistent.pdf - Adăugat la: 23.01.2024, ora 16:33
  7. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Rezultatul final al concursului organizat in perioada 19-23.01.2024 -Inspector principal - Rezultatul final al concursului organizat in perioada 19-23.01.2023 pentru ocuparea functiei de inspector principal.pdf - Adăugat la: 25.01.2024, ora 16:10

< Înapoi la anunțuri