Postat la data de: 22.12.2023, ora 10:41
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice de execuție

Institutia Prefectului Judetului Bistrita-Nasaud organizează:
| concurs de recrutare |
În conformitate cu:
  1. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Hotărârea Guvernului nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici
  3. Ordonanța de urgență a Guvernului nr.34/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative și Ordonanța de urgență a Guvernului nr.117/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru prorogarea unor termene
Posturi scoase la concurs:
Funcționar public
  • Funcționar public execuție

Durată: redusă

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 9 - Consilier prevăzut cu gradul de Superior - arma: Administratie publica, unitatea: Inst.Pref.Jud.Bistrita-Nasaud - Corpul de control al prefectului, jud. BN, MUNICIPIUL BISTRITA, Domeniu de activitate: Control interncontrol; control intern; control managerial intern; control, inspecții și investigații
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Poate ocupa o funcţie publică persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;
g) îndeplineşte condiţiile specifice, conform fişei postului, pentru ocuparea funcţiei publice;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;
j) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.


Cerințele postului:
  • Cerințe specifice: • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minim 7 ani;
    • alte condiții / competențe - Cunoştinţe Operare, Utilizarea computerului şi organizarea fişierelor - MS Windows, nivel mediu, se dovedeşte prin documente specifice (ex. atestat competențe, certificate, etc.)
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
10.01.2024, ora 16:30
Dosar recrutare

    Dosar concurs (general)
  1. *Formular de înscriere la concurs
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  4. *Copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei
    (-conform modelului anexat;
    Adeverinţa trebuie să conţină, în clar, cel puțin următoarele informaţii:
    -numărul, data, numele angajatorului şi datele de identificare și de contact ale acestuia;
    -numele, prenumele, CNP, CI ale angajatului, funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii (actul administrativ de numire/contractul individual de muncă), vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor;
    )
  5. *Copii ale diplomelor de studii, copii ale certificatelor şi a altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări
  6. *Copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului
    (Adeverinţa conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii)
  7. *Cazierul judiciar
    (documentul poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere, caz în care candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Probe Concurs
Probă - Selecția dosarelor (Funcționar public)
  1. Etapa de selecție a dosarelor de concurs constă în selectarea dosarelor pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare la concurs. Rezultatele selecţiei dosarelor de înscriere se afişează cu menţiunea «admis» sau «respins», însoţită de motivul respingerii dosarului.

  2. Etapa de selecție a dosarelor de concurs constă în selectarea dosarelor pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare la concurs.

  3. - perioada selecției dosarelor de concurs: în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor, respectiv 11-17.01.2024;

Probă - Test scris (Funcționar public)
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Criteriile de declarare a candidatului ca fiind admis/respins în urma susținerii probei scrise vor fi comunicate în cadrul secțiunii de fișiere a anunțului.

  3. Proba scrisă, la data de 23 ianuarie 2024, ora 10.00;

Probă - Interviu (Funcționar public)
  1. În cadrul interviului se testează abilităţile, aptitudinile şi motivaţia candidaţilor.

  2. Proba interviului poate fi susţinută doar de către acei candidaţi declaraţi admişi la proba scrisă.

  3. Interviul se realizează conform planului de interviu întocmit de comisia de concurs în ziua desfăşurării acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare.

  4. Criteriile de declarare a candidatului ca fiind admis/respins în urma susținerii probei interviu vor fi comunicate în cadrul secțiunii de fișiere a anunțului.

  5. Proba interviului va avea loc în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise, la sediul instituţiei, doar de către candidații care au obținut la proba scrisă minim 50 puncte.


Contestații:
  1. După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă sau interviu, candidaţii nemulţumiţi pot face contestaţie, în termen de cel mult 24 de ore de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data şi ora afişării rezultatului probei scrise ori a interviului, la locul desfăşurării concursului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.

  2. Contestațiile se soluționează în termen de maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.

Date de contact:
  1. Persoana de contact – Hartig Dorina, inspector superior, secretarul comisiei de concurs, telefon: 0263/216150, fax 0263/214235, e-mail:resurseumane@prefecturabn.ro.

Grafic concurs:
  1. Calendarul desfasurarii concursului.pdf - Adăugat la: 22.12.2023, ora 10:04
Fișiere anunț:
  1. Model - Formular înscriere.docx - Adăugat la: 22.12.2023, ora 8:04
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 22.12.2023, ora 8:04
  3. Model - Adeverință privind vechimea în muncă.doc - Adăugat la: 22.12.2023, ora 8:04
  4. Bibliografia si tematica de concurs pentru consilier in cadrul Corpului de control al prefectului 1.pdf - Adăugat la: 22.12.2023, ora 9:58
  5. Anunț - 621-Concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice de execuție - Concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice de execuție.pdf - Adăugat la: 30.01.2024, ora 16:15
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Rezultate probă - Rezultatul selecției dosarelor la concursul din 23.01.2024 - Rezultatul selectiei dosarelor la concursul din 23.01.2024 pentru ocuparea functiei publice de consilier in cadrul Corpului de control al prefectului.pdf - Adăugat la: 17.01.2024, ora 15:34
  2. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Rezultatul probei scrise la concursul organizat in data de 23.01.2024 - Rezultatul probei scrise la concursul din 23.01.2024 pentru ocuparea functiei publice de consilier in cadrul Corpului de cotrol al prefectului.pdf - Adăugat la: 23.01.2024, ora 16:03
  3. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Rezultatul probei interviu la concursul organizat in perioada 23-29.01.2024 - Rezultatul la proba interviu din data de 29.01.2024 la concursul organizat in perioada 23-29.01.2024 pentru ocuparea functiei publice de consilier din cadrul Corpului de control al prefectului.pdf - Adăugat la: 29.01.2024, ora 12:59
  4. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Rezultatul final al concursului organizat in perioada 23-29.01.2024 - Rezultatul final al concursului organizat in perioada 23-29.01.2024 pentru ocuparea functiei publice de consilier in cadrul Corpului de control al prefectului.pdf - Adăugat la: 30.01.2024, ora 16:14

< Înapoi la anunțuri