Postat la data de: 08.01.2024, ora 16:25
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs șef serviciu la Serviciul pentru Acțiuni Speciale - I.P.J. Teleorman

Inspectoratul de Politie Judetean Teleorman organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: minim subinspector de poliție
  • pregătire de bază: - pentru cei care au absolvit anterior organizării studiilor universitare
    în sistem Bologna – studii universitare de lungă durată cu diploma de licenţă sau
    echivalentă;
    - pentru cei care au absolvit studiile universitare în sistem Bologna – ciclul I - studii
    universitare cu diplomă de licenţă;
  • pregătire de specialitate: - pentru cei care au absolvit anterior organizării studiilor
    universitare în sistem Bologna – studii universitare de lungă durată cu diploma de licenţă
    /echivalentă sau studii postuniversitare într-unul din următoarele
    domenii/specialități/specializări sau conexe acestora: juridic, economic, militar și odine
    publică, administrative, relații internaționale și studii europene, educație fizică și sport,
    management;
    - pentru cei care au absolvit studiile universitare în sistem Bologna – ciclul II - studii
    universitare de master sau studii postuniverrsitare într-unul din următoarele
    domenii/specialități/specializări sau conexe acestora: juridic, economic, militar și odine
    publică, științe administrative, relații internaționale și studii europene, educație fizică și
    sport, management;
  • alte cunoştinţe: -
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: să dețină/să obțină
    autorizație de acces la informații clasificate, nivel „Secret”;
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: -
  • vechime în muncă/din care în MAI: 3 ani vechime M.A.I.
  • vechime în funcţii de conducere: -
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 luni
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical pentru funcții de conducere
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic pentru funcții de conducere conform baremelor M.A.I.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: minim 3 ani vechime în specialitatea structurii
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
19.01.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Candidaţii nu vor fi anunţaţi personal cu privire la data, ora, locul unde se va organiza evaluarea psihologică, fiind obligaţi să se informeze prin verificarea permanentă a paginii de Internet a Inspectoratului de Poliţie Judeţean Teleorman- https://tr.politiaromana.ro -secțiunea Cariera- posturi scoase la concurs , precum și în secțiunea ”fișiere anunț” din această pagină.

  6. Candidații declarați ”inapt” psihologic nu vor putea participa la concurs.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Concursul va consta în susținerea unui interviu structurat pe subiecte profesionale,
    potrivit prevederilor art. 26 din Anexa nr. 3 la OMAI nr. 140/2016 privind activitatea
    de management resurse umane în unitățile de poliție ale MAI, care se înregistrează
    audio și/sau video și se va desfășura la sediul Inspectoratului de Poliție Județean
    Teleorman cu sediul în municipiul Alexandria, str. Ion Creangă, nr. 71-73, județul
    Teleorman, în data de 28.02.2024, sala J.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. . În situaţia în care, la concursul pentru ocuparea unui post de conducere vacant, mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Reguli privind transmiterea documentelor necesare înscrierii:
    - documentele care necesită a fi completate (Ex. cererea de înscriere, declarații, etc.) vor fi
    printate de către candidat, completate olograf, datate și semnate, iar ulterior scanate în
    format pdf și transmise în format electronic pe adresa de e-mail indicată mai sus
    (candidații vor manifesta atenție maximă ca documentele să fie completate corect și
    integral);
    - fiecare document va fi scanat și salvat într-un fișier pdf separat, denumirea fișierului fiind
    compusă din numele candidatului și conținutul fișierului (exemplu: Popescu Ioan-act
    identitate, Popescu Ioan-cerere înscriere, etc.);
    - toate documentele vor fi scanate în format pdf, candidații urmând a verifica înaintea
    transmiterii, conținutul fișierului pdf scanat, respectiv faptul că acesta este scanat integral
    (corespunde cu documentul original Ex: diploma de licenţă este scanată față verso) și este
    lizibil;
    - toate documentele menționate mai sus vor fi transmise în format electronic printr-un
    singur e-mail (ca atașamente la e-mail), mărimea totală a tuturor documentelor transmise
    de către candidat (fișierele pdf atașate e-mailului) pentru înscriere la concurs nu trebuie să
    depășească 25 MB;
    - e-mailul transmis de către candidat va avea subiect (titlu) de următoarea formă: nume,
    prenume candidat, conținutul e-mailului și concursul la care se înscrie (Ex: Popescu IoanDosar de concurs- sef serviciu la Serviciul Logistic).
    Atenție! Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare
    incomplete sau incorect întocmite.
    Atenție! Este interzisă înscrierea prin fax, prin poștă, inclusiv poștă militară sau prin orice
    alte mijloace decât prin e-mail la adresa indicată în anunț, respectiv
    resurseumane@tr.politiaromana.ro, astfel că cererile transmise în aceste moduri nu vor fi
    luate în considerare.

Informații suplimentare:
  1. Dosarele de concurs vor fi depuse, până la aceeaşi dată, respectiv 19.01.2024, ora 16:00
    (şi în zile nelucrătoare), exclusiv în format electronic (scanat, format PDF, needitabil), la
    adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliţie Judeţean Teleorman – Serviciul Resurse
    Umane resurseumane@tr.politiaromana.ro .

  2. Fișa postului poate fi consultată, la cerere, de către candidaţi la sediul I.P.J. TeleormanServiciul Resurse Umane.

Date de contact:
  1. Relaţii suplimentare privind condiţiile de participare sau documente necesare se pot obţine
    de la Servicul Resurse Umane din cadrul I.P.J. Teleorman la telefon 0247 407 111 sau
    interior 20117.

Grafic concurs:
  1. Grafic post vacant ȘEF SERVICIU SAS.pdf - Adăugat la: 08.01.2024, ora 16:19
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 08.01.2024, ora 14:31
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 08.01.2024, ora 14:31
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 08.01.2024, ora 14:31
  4. tematica si bibliografie SAS Teleorman.pdf - Adăugat la: 08.01.2024, ora 16:18
  5. Anunț - 679-Concurs șef serviciu la Serviciul pentru Acțiuni Speciale - I.P.J. Teleorman - Concurs șef serviciu la Serviciul pentru Acțiuni Speciale - I.P.J. Teleorman.pdf - Adăugat la: 01.03.2024, ora 8:57
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - Informare programare psihologica candidati sef serviciu la Serviciul pentru Acțiuni Speciale - Informare programare psihologica candidati sef serviciu la Serviciul pentru Acțiuni Speciale.pdf - Adăugat la: 25.01.2024, ora 13:12
  2. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Validarea/invalidarea dosarelor - ANUNT validare dosare concurs sef serviciu la Serviciul pentru Acțiuni Speciale.pdf - Adăugat la: 21.02.2024, ora 13:48
  3. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Nota obținută în urma susținerii interviului în vederea ocupării funcției vacante de şef serviciu la Serviciul pentru Acțiuni Speciale - Nota obținută în urma susținerii interviului în vederea ocupării funcției vacante de şef serviciu la Serviciul pentru Acțiuni Speciale.pdf - Adăugat la: 28.02.2024, ora 15:56
  4. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - ANUNȚ notă finală obținută de candidatul înscris la concursul - şef serviciu la Serviciul pentru Acțiuni Speciale - ANUNȚ notă finală obținută de candidatul înscris la concursul - şef serviciu la Serviciul pentru Acțiuni Speciale.pdf - Adăugat la: 01.03.2024, ora 8:56