Postat la data de: 13.02.2024, ora 13:13

Concurs pt. ocuparea a 6 funcții șef post (Aluniș, Geaca, Iara, Pălatca, Rîșca, Poieni)-I.P.J. Cluj

Inspectoratul de Politie Judetean Cluj organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Agent de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  1. poz. 1385 - șef post I prevăzut cu gradul de Agent de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Cluj - Secția 7 Poliție Rurală Gherla , jud. CJ, Com. ALUNIS, Domeniu de activitate: Comandă/conducere
  2. poz. 1415 - șef post I prevăzut cu gradul de Agent de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Cluj - Secția 7 Poliție Rurală Gherla , jud. CJ, Com. GEACA, Domeniu de activitate: Comandă/conducere
  3. poz. 1249 - șef post I prevăzut cu gradul de Agent de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Cluj - Secția 2 Poliție Rurală Apahida, jud. CJ, Com. PALATCA, Domeniu de activitate: Comandă/conducere
  4. poz. 1512 - șef post I prevăzut cu gradul de Agent de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Cluj - Secția 9 Poliție Rurală Turda, jud. CJ, Com. IARA, Domeniu de activitate: Comandă/conducere
  5. poz. 1482 - șef post I prevăzut cu gradul de Agent de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Cluj - Secția 8 Poliție Rurală Huedin , jud. CJ, Com. RISCA, Domeniu de activitate: Comandă/conducere
  6. poz. 1477 - șef post I prevăzut cu gradul de Agent de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Cluj - Secția 8 Poliție Rurală Huedin , jud. CJ, Com. POIENI, Domeniu de activitate: Comandă/conducere
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: agent de poliție
  • pregătire de bază: studii liceale, absolvite cu diplomă de bacalaureat
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - să dețină/să obțină autorizație de acces la informații clasificate nivel „ Secret de serviciu”;
    - să dețină/să obțină aviz pentru desemnarea în structurile poliției judiciare;
    - să dețină/să obțină aviz pentru desemnarea ca polițist rutier;
  • vechime în muncă/din care în MAI: 2 ani/2 ani
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
21.02.2024, ora 12:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  8. Informare!
    Doar candidații care nu sunt încadrați la IPJ Cluj sau SRPT Cluj, trebuie să depună adeverința eliberată de unitatea de proveniență menționată la Secțiunea Dosar Recrutare-punctul 7 din cadrul acestui anunț.

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
Perioada de desfășurare a examinării: 22.02.2024 - 08.03.2024
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Candidații nu vor fi anunțați personal cu privire la data, ora și locul unde se va organiza evaluarea psihologică, fiind obligați să se informeze prin verificarea permanentă a secțiunii „Fișiere publicate ulterior activării anunțului” din această pagină și a paginii de Internet a Inspectoratului de Poliție Județean Cluj, https://cj.politiaromana.ro > Carieră > Posturi scoase la concurs. https://cj.politiaromana.ro/ro/cariera/posturi-scoase-la-concurs). Candidații trebuie să se prezinte în ziua, data, ora și locul în care au fost planificați pentru susținerea evaluării psihologice. Rezultatele la evaluarea psihologică se afişează în secțiunea „Fișiere publicate ulterior activării anunțului” a acestei pagini și pe pagina de Internet a Inspectoratului de Poliție Județean Cluj, https://cj.politiaromana.ro > Carieră > Posturi scoase la concurs. (https://cj.politiaromana.ro/ro/cariera/posturi-scoase-la-concurs) Candidații declarați „Inapt” psihologic nu vor putea participa la concurs.

  5. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului de Psihosociologie al M.A.I. şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic. Contestația va fi transmisă în format electronic (semnată și scanată în format electronic needitabil) la adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliţie Judeţean Cluj – Serviciul Resurse Umane: concursuri@cj.politiaromana.ro și va trebui să cuprindă cel puțin următoarele elemente: numele, prenumele și codul numeric personal al contestatarului, data și scopul susținerii evaluării psihologice, motivele de fapt pe care se întemeiază contestația și semnătura acestuia.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 03.04.2024, ora 12:00
  1. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  2. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  3. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  4. Concursul/examenul va avea loc la sediul Complexului „Colina”, situat în municipiul Cluj Napoca, str. Bucium F.N. (lângă Secția 4 Poliție), județul Cluj, la data de 03.04.2024, ora 12:00 și va consta în susţinerea unui interviu structurat pe subiecte profesionale, potrivit prevederilor art. 23 și art. 26 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 140/2016 care se înregistrează audio și/sau video.

  5. Nota de promovare a probei de concurs este minimum 7,00, iar candidaţii sunt declaraţi ,,admis” în ordinea descrescătoare a notelor obţinute la interviul structurat pe subiecte profesionale, în limita numărului posturilor pentru care au candidat.
    Rezultatele se înscriu în tabelul cu rezultatele obținute la concurs și se aduc la cunoștință prin afișare și prin postare în secțiunea „Fișiere publicate ulterior activării anunțului” a acestui anunț și pe pagina de Internet a Inspectoratului de Poliție Județean Cluj, https://cj.politiaromana.ro > Carieră > Posturi scoase la concurs(https://cj.politiaromana.ro/ro/cariera/posturi-scoase-la-concurs).


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Contestația va fi transmisă în format electronic (semnată și scanată în format electronic needitabil) la adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliţie Judeţean Cluj – Serviciul Resurse Umane: concursuri@cj.politiaromana.ro Nota acordată după soluţionarea contestaţiilor la interviul structurat pe subiecte profesionale este definitivă. Rezultatele la contestaţii se comunică candidaţilor prin afișare și prin postare în secțiunea „Fișiere publicate ulterior activării anunțului” a acestei pagini și pe Pagina de Internet a Inspectoratului de Poliție Județean Cluj, https://cj.politiaromana.ro > Carieră > Posturi scoase la concurs(https://cj.politiaromana.ro/ro/cariera/posturi-scoase-la-concurs)

Departajare:
  1. În situaţia în care, mai mulţi candidaţi obțin aceeaşi notă, este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. Dacă mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Candidații au obligația să transmită, în volum complet și în termenul de înscriere, toate documentele solicitate, neexistând posibilitatea completării ulterioare a dosarului de recrutare în nicio modalitate după acest termen.
    Atenție! Este interzisă înscrierea prin fax, prin poștă, inclusiv poștă militară, sau prin orice alte mijloace decât prin e-mail, la adresa indicată în anunț.

  9. Reguli privind transmiterea documentelor necesare înscrierii menționate mai sus:
    -documentele care necesită a fi completate (ex. cererea de înscriere, declarație etc.) vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate și semnate, iar ulterior vor fi scanate în format .pdf, împreună cu celelalte documente solicitate în anunț, într-un singur document și nu în mai multe documente distincte și transmise în format electronic, ca atașament pe adresa de email concursuri@cj.politiaromana.ro (candidații vor manifesta atenție maximă ca documentele să fie completate corect și integral și să fie lizibile);
    - e-mailul transmis de către candidat va avea subiect (titlu) de următoarea formă: nume, prenume candidat și concursul la care se înscrie (exemplu: Popescu Ioan – concurs pentru ocuparea funcției de________________________ );
    - în situațiile în care volumul documentului .pdf, care reunește toate documentele aferente dosarului de recrutare, depășește capacitatea maximă suportată de e-mail pentru transmitere în format electronic, candidatul va putea transmite un al doilea e-mail doar cu restul documentelor pe care nu le-a putut trimite inițial, menționând, în clar, datele sale de identificare și specificând faptul că aduce o completare unui e-mail transmis anterior;
    - candidații au obligația să verifice înaintea transmiterii conținutul fișierului .pdf scanat, faptul că acesta conține toate documentele, acestea sunt lizibile și că fiecare document este scanat integral, respectiv: diplomele trebuie scanate și transmise față/verso, iar acestea trebuie să fie însoțite de foile matricole sau suplimentele la diplomă;

  10. Modificările care privesc organizarea și desfășurarea concursului, intervenite din motive obiective, se vor posta în timp util pe pagina de Internet a Inspectoratului de Poliție Județean Cluj, https://cj.politiaromana.ro > Carieră >Posturi scoase la concurs(https://cj.politiaromana.ro/ro/cariera/posturi-scoase-la-concurs) și pe această pagină.
    Candidații sunt rugați să citească cu atenție anunțul și să respecte organizarea stabilită cu privire la toate etapele concursului!!

  11. Dacă pentru ocuparea unor posturi vacante este necesară obţinerea unor avize/autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor, iar acestea nu se obţin ulterior numirii în funcţie, poliţistul este eliberat din funcţie şi pus la dispoziţie în condiţiile legii, conform art. 57^1 alin. 6 din Anexa nr. 3 a Ordinului M.A.I. nr. 140/2016.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat) vor fi adresate șefului unității și vor fi transmise la adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliţie Judeţean Cluj – Serviciul Resurse Umane: concursuri@cj.politiaromana.ro, până la data de 21.02.2024 ora 12.00 (inclusiv în zilele nelucrătoare).

  2. Dosarele de recrutare vor fi transmise, până la aceeași dată, respectiv 21.02.2024, ora 12.00 (și în zilele nelucrătoare), exclusiv în format electronic (scanat, într-un singur document în format PDF, needitabil), la adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliţie Judeţean Cluj – Serviciul Resurse Umane: concursuri@cj.politiaromana.ro

  3. Ulterior transmiterii cererii de înscriere și a dosarului de recrutare, candidaților le va fi atribuit un cod unic de identificare, cod ce va fi comunicat fiecărui candidat în parte la adresa de e-mail menționată în cuprinsul cererii de înscriere și CV, acest cod urmând a fi folosit pentru identificarea candidatului pe întreaga procedură de concurs/examen. În situația necomunicării codului unic de identificare, existând posibilitatea survenirii unor probleme de natură tehnică, candidații vor contacta telefonic Serviciul Resurse Umane, al Inspectoratului de Poliție Județean Cluj la numerele de telefon: 0749264190 sau interior 064/20087/20086.

  4. Rezultatul final al concursului, se aduce la cunoştinţa candidaţilor prin postare pe această pagină la secțiunea „Fișiere publicate ulterior activării anunțului” a acestui anunț, pe pagina de internet a unităţii https://cj.politiaromana.ro > Carieră >Posturi scoase la concurs (https://cj.politiaromana.ro/ro/cariera/posturi-scoase-la-concurs) şi prin afișare la sediul unităţii, după finalizarea, dacă este cazul, a etapelor de departajare şi de soluţionare a contestaţiilor.

Date de contact:
  1. Relaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Cluj, la telefon 0749264190 sau interior 064/20087/20086 (doar în zilele lucrătoare).

Grafic concurs:
  1. GRAFIC CONCURS 6 FUNCTII ȘEF POST (ALUNIȘ, GEACA, PĂLATCA, IARA, RÎȘCA, POIENI)-IPJ CLUJ.pdf - Adăugat la: 13.02.2024, ora 8:28
Fișiere anunț:
  1. Tematica si bibliografie concurs 6 functii sef post IPJ Cluj.pdf - Adăugat la: 13.02.2024, ora 8:28
  2. Model - - - MODEL CERERE DE INSCRIERE.docx - Adăugat la: 13.02.2024, ora 8:29
  3. Model - - - Model CV.docx - Adăugat la: 13.02.2024, ora 8:30
  4. Model - - - MODEL DECLARATIE DE CONFIRMARE.docx - Adăugat la: 13.02.2024, ora 8:30
  5. Anunț - 914-Concurs pt. ocuparea a 6 funcții șef post (Aluniș, Geaca, Iara, Pălatca, Rîșca, Poieni)-I.P.J. Cluj - Concurs pt. ocuparea a 6 funcții șef post (Aluniș, Geaca, Iara, Pălatca, Rîșca, Poieni)-I.P.J. Cluj.pdf - Adăugat la: 08.04.2024, ora 10:31
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - Model cerere de inscriere - MODEL CERERE DE INSCRIERE.docx - Adăugat la: 13.02.2024, ora 14:50
  2. Erată - Model declaratie de confirmare - MODEL DECLARATIE DE CONFIRMARE.docx - Adăugat la: 13.02.2024, ora 14:50
  3. Erată - - - Revenire anunt concurs pt ocuparea a 6 funcții sef post (Alunis, Geaca, Iara, Pălatca, Rîșca, Poieni) - I.P.J Cluj.doc.pdf - Adăugat la: 14.02.2024, ora 13:17
  4. Anunț - Anunt evaluare psihologica concursuri functii de conducere - I.P.J. Cluj ( șef birou API-S Logistic și 6 funcții șef post) - Anunt evaluare psihologica concursuri functii de conducere - I.P.J. Cluj ( șef birou API-S Logistic și 6 funcții șef post).doc.pdf - Adăugat la: 23.02.2024, ora 13:30
  5. Anunț - - - Anunț rezultate evaluare psihologica sustinuta de către candidați în data de 05.03.2024 ( sef birou BAPII și sef post) la Centrul de Psihosociologie al M A I.pdf - Adăugat la: 12.03.2024, ora 11:22
  6. Anunț - - - Anunt rezultat verificare conditii de participare la concurs-examen 6 functii sef post- I.P.J. Cluj.pdf - Adăugat la: 21.03.2024, ora 12:57
  7. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - - - Tabel cu rezultatele obtinute la concursul pentru ocuparea a 6 functii sef post(Alunis, Geaca, Iara, Poieni, Risca, Palatca)-IPJ Cluj.pdf - Adăugat la: 03.04.2024, ora 16:40
  8. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - - - Tabel cu rezultatele finale obtinute la concursul pentru ocuparea a 6 functii sef post(Alunis, Geaca, Iara, Poieni, Risca, Palatca)-IPJ Cluj.pdf - Adăugat la: 08.04.2024, ora 10:30