Postat la data de: 14.02.2024, ora 13:36
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Comandant grupă supraveghere și ordine publică – Detașamentul 2 Jandarmi Buzău

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Buzau organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Subofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 249 - Comandant grupă supraveghere și ordine publică prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Buzau - Grupa a 2-a jandarmi supraveghere și intervenție Pogoanele - Plutonul 3 jandarmi Pogoanele – Detașamentul 2 Jandarmi Buzău , jud. BZ, ORAS POGOANELE, Domeniu de activitate: Ordine publică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: sergent major
  • pregătire de bază: Școala Militară de Subofițeri sau studii medii cu diplomă de bacalaureat
  • pregătire de specialitate: - curs pentru iniţierea în carieră, după ocuparea postului;
    - cursuri pentru dezvoltarea carierei, după ocuparea postului;
    - curs de prim ajutor, după ocuparea postului;
    - curs technician de intervenție profesională - TIP, după ocuparea postului;
    - curs tehnician de trecere operațională - TTO, după ocuparea postului;
  • alte cunoştinţe: - cunoştinţe generale cu privire la sistemul național de ordine și siguranță publică, respectiv de apărare, sistemul juridic și judiciar, portul, păstrarea, manipularea și întreținerea mijloacelor tehnice din dotare, cunoştinţe de operare cu tehnica de comunicaţii şi informatică (nu este necesară deținerea unei diplome sau atestat);
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - autorizaţie de acces la informații clasificate nivelul ,,Secret de serviciu”, se obţine după numirea în funcţie;
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nivelul de cunoaștere pentru citit/scris/vorbit: - nu este cazul.
  • vechime în funcţii de conducere: - nu este cazul;
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni.
  • aptitudini şi abilităţi necesare: Conducere și planificare: - dezvoltare bună;
    Lucru sub presiunea timpului: - dezvoltare bună;
    Inteligență și memorie durabilă: - dezvoltare bună;
    Atenție selectivă: - dezvoltare bună;
    Atenție distributivă: - dezvoltare bună;
    Receptivitate la probleme: - dezvoltare bună;
    Raționament deductiv: - dezvoltare bună;
    Procesare a informațiilor: - dezvoltare bună;
    Învățare și ascultare activă: - dezvoltare bună;
    Rezolvare a conflictelor și negociere cu alții: - dezvoltare bună;
    Capacitate de înțelegere și de exprimare: - dezvoltare medie;
    Capacitate de comunicare: - dezvoltare medie;
    Gândire critică, analitică și conceptuală: - dezvoltare medie;
  • atitudini necesare/comportament: Atenție la detalii: - dezvoltare bună;
    Responsabilitate și rigurozitate: - dezvoltare bună;
    Demnitate și solidaritate: - dezvoltare bună;
    Autocontrol: - dezvoltare bună;
    Toleranță la stres: - dezvoltare bună;
    Obiectivitate și consecvență: - dezvoltare bună;
    Discreție: - dezvoltare bună;
    Lucru în echipă: - dezvoltare bună;
    Integritate: - dezvoltare bună;
    Cooperare: - dezvoltare medie;
    Initiativă: - dezvoltare medie;

  • parametri privind starea sănătăţii somatice: - apt medical, astfel încât să-şi poată îndeplini în bune condiţii sarcinile specifice postului.

  • trăsături psihice şi de personalitate: Aviz apt psihologic pentru funcția de conducere.
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este necesară;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: cel puţin 2 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitãrii funcţiei;
  • definirea sumara a atributiilor postului: - execută misiuni de asigurare şi restabilire a ordinii publice pe raza de competenţă a I.J.J. Buzău (în baza ordinelor şi dispoziţiilor), misiuni de menţinere a ordinii publice, misiuni în cooperare / colaborare cu alte instituţii în baza planurilor de cooperare şi solicitărilor legale ale acestora;
    - planifică activităţile grupei şi evaluează periodic modul de îndeplinire a acestora, întocmeşte rapoarte de activitate, procese verbale de constatare a contravenţiilor şi acte de sesizare a organelor competente cu ocazia constatării infracţiunilor flagrante;
    - este comandantul nemijlocit al întregului personal al grupei şi răspunde de pregătirea subordonaţilor, de starea de operativitate şi de mobilizare a grupei, de ordinea şi disciplina militară, starea de sănătate a personalului, starea tehnică şi de întreţinere a armamentului şi tehnicii din dotare;
    - asigură protecția informațiilor clasificate, în conformitate cu legislația în vigoare.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
21.02.2024, ora 15:00
Dată limită depunere dosar: 
28.02.2024, ora 15:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
Perioada de desfășurare a probei: 14.03.2024, ora 10:00
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 26.03.2024, ora 13:00
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Proba interviului va avea loc la sediul Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Buzău, str. Bazalt, nr. 15, municipiul Buzău, judeţul Buzău

Nivel IV
Interviul este structurat pe următorul capitol:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale.

Nota minimă de promovare a probei este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire, reprezentând 100% nota de la capitolul I.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situaţia în care, mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului vizat a fi ocupat. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului vizat a fi ocupat. În situaţia în care nu se reuşeşte departajarea candidaţilor pe criteriile prevăzute la alin. (1) şi (2), preşedintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaţilor şi rezultatele obţinute la interviu, pe fiecare item, şi decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat „admis”.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. - adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unității din care face parte candidatul, valabilă doar dacă a fost emisă ulterior datei publicării anunțului, din care să reiasă următoarele:
    • unitatea și funcția în care este încadrat;
    • vechimea în armă;
    • vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției scoase la concurs;
    • vechimea în specialitatea structurii;
    • gradul miltar deținut;
    • nivelul de acces la informaţii clasificate şi perioada de valabilitate;
    • calificativele obţinute pe întreaga perioadă a carierei;
    • sancțiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei;
    • recompensele acordate de-a lungul carierei;
    • dacă sunt cercetați disciplinar, se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau sunt puși la dispoziţie în condiţiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016, cu modificările și completările ulterioare

  2. 2. Cererea de înscriere la concurs, curriculum vitae, modelul comun european, cartea de identitate şi declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare se transmit SCANATE la adresa de e-mail: resurseumane@jandarmeriabuzau.ro, preferabil în format .PDF (ataşamentele nu trebuie să depăşească dimensiunea de 10 Mb), până la data de 21.02.2024 (data înregistrării), ora 15.00.
    Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora (ex. cerere înscriere, CV, copie C.I. etc.).
    Candidaţii care depun cererile de înscriere la concurs, curriculum vitae, modelul comun european şi declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare la adresa de e-mail: resurseumane@jandarmeriabuzau.ro în intervalul alocat pentru înscriere, vor primi un e-mail de confirmare a înscrierii (în intervalul normal de lucru, respectiv între orele 08.00 - 16.00 ale fiecărei zile lucrătoare), iar celor care solicită să le fie acordat un cod unic de identificare, li se va comunica şi codul respectiv în baza căruia se pot identifica în anunţurile postate ulterior, referitoare la desfăşurarea concursului, întrucât nu se vor utiliza numele şi prenumele acestora.
    Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise SCANATE. în volum complet si în integralitatea lor, preferabil în format .PDF (ataşamentele nu trebuie să depăşească dimensiunea de 10 Mb), la adresa de e-mail unde şi-a depus cererea de înscriere, până la data de 28.02.2024 - ora 15.00.
    Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora (ex. copie documente studii, copie certificat naştere candidat, copie certificat naştere soţie etc.).
    ATENŢIE! În perioada alocată conform graficului de concurs, candidaţii constituie dosarul de recrutare exclusiv în format electronic, prin depunerea unor fişiere, preferabil în format .PDF (ataşamentele nu trebuie să depăşească dimensiunea de 10 Mb) care să cuprindă documentele prevăzute mai sus.
    ATENŢIE! Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunţul de concurs, revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepţia e-mail-ului şi nu dacă documentele sunt corect întocmite sau scanate corespunzător!
    Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunţă telefonic la Serviciul Resurse Umane al Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Buzău, telefon/fax 0238721702; 0238719723, sau în rețeaua metropolitană la 038/24407, 038/24535, în scopul identificării de soluţii care să nu impieteze înscrierea candidaţilor în concurs.

Date de contact:
  1. Adresa de e-mail pentru transmiterea documentelor referitoare la concurs este resurseumane@jandarmeriabuzau.ro.
    Relații suplimentare referitoare la desfășurarea concursului se pot obține de la Serviciul Resurse Umane al Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Buzău apelând numărul de telefon 0238721702 , interior 24407 sau 24535,în zilele lucrătoare între orele 09.00-15.00.

Grafic concurs:
  1. grafic concurs GSI Pogoanele.pdf - Adăugat la: 14.02.2024, ora 12:25
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 14.02.2024, ora 10:50
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 14.02.2024, ora 10:50
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 14.02.2024, ora 10:50
  4. Tematica cdt. gr., G.S.I. Pogoanele, 14.02.2024.pdf - Adăugat la: 14.02.2024, ora 11:48
  5. Anunț - 926-Comandant grupă supraveghere și ordine publică – Detașamentul 2 Jandarmi Buzău - Comandant grupă supraveghere și ordine publică – Detașamentul 2 Jandarmi Buzău.pdf - Adăugat la: 28.03.2024, ora 15:47
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - Anunț testare psihologică - Anunt testare psihologică - 23.02.2024 pt site.doc - Adăugat la: 23.02.2024, ora 11:09
  2. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Lista cu candidatii care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - lista candidati care nu indeplinesc condițiile.pdf - Adăugat la: 14.03.2024, ora 11:03
  3. Rezultate probă - Tabel cu rezultatele la proba ,, evaluarea dosarului de recrutare" - TABEL NOMINAL REZULTATE PROBA NR 1 pdf.pdf - Adăugat la: 14.03.2024, ora 11:05
  4. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - TABEL CU REZULTATELE LA CONCURS - tabel cu rezultatele la concurs.pdf - Adăugat la: 26.03.2024, ora 16:09
  5. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Tabel cu rezultatele finale - tabel cu rezultatele la concurs finale pt site.pdf - Adăugat la: 28.03.2024, ora 15:47