Postat la data de: 26.02.2024, ora 13:42
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Sef birou la Biroul Pregatire Profesionala din cadrul Inspectoratului de Poliție Judetean Braila

Poliția Română, aparat central organizează:
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 45/a - sef birou I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Braila - , jud. BR, MUNICIPIUL BRAILA, Domeniu de activitate: Pregătire profesională (doar pentru Poliția Română)
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:
Cerințele postului:
  • gradul profesional: minim inspector de politie
  • pregătire de bază: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
    sau
    studii universitare absolvite cu diplomă de licenţă, ciclul I de studii universitare (în sistem Bologna).
  • alte cunoştinţe: în domeniul intervenţiei poliţieneşti;
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: să dețină/să obțină autorizație de acces la informații clasificate din clasa secret de stat, nivel „STRICT SECRET”
    să deţină permis de conducere autovehicule categoria „B”.
  • vechime în muncă/din care în MAI: să aibă vechime în muncă/din care în MAI: minim 3 ani
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 luni
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: să aibă 2 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei
  • aptitudini şi abilităţi necesare: Abilitate generala de invatare - dezvoltare buna
    Spirit de observatie - dezvoltare buna
    Atentie distributiva - dezvoltare buna
    Abilitati de comunicare si relationare - dezvoltare buna
    Abilitati de negociere/mediere – dezvoltare foarte buna
    Rezistenta la actiunea factorilor stresori – dezvoltare foarte buna
  • atitudini necesare/comportament: Atitudine pozitiva fata de munca: interes profesional, constiinciozitate, rigurozitate, exigenta, perseverenta, solicitudine, curaj in asumarea responsabilitatii, adaptabilitate - dezvoltare buna
    Atitudine fata de altii: obiectivitate, cooperare, sociabilitate, autocontrol – dezvoltare
    Alte atitudini necesare: devotament si loialitate fata de institutie, tact, comportament echilibrat - dezvoltare buna
    Trasaturi pozitive de caracter: respectarea eticii si deontologiei profesionale, integritate morala,prestanta, discretie, fermitate - dezvoltare buna.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical, apt pentru functii de conducere
  • trăsături psihice şi de personalitate: Apt psihologic conform baremelor MAI
  • definirea sumara a atributiilor postului: Asigura planificarea, organizarea, desfasurarea, analiza si controlul indeplinirii atributiilor, sarcinilor si responsabilitatilor personalului biroului
    Asigura organizarea si desfasurarea activitatii de pregatire profesionala la nivelul inspectoratului de politie judetean.

Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
04.03.2024, ora 16:00
Dosar recrutare
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 19.03.2024, ora 12:00
  1. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  2. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  3. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  4. Interviu pe subiecte profesionale se va desfășura la sediul Inspectoratului General al Poliției Române cu sediul în Municipiul Bucureşti, str. Mihai Vodă nr. 4 - 6, Sectorul 5


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. Candidații sunt declarați „admis” în ordinea descrescătoare a notelor obținute la interviul structurat pe subiecte profesionale. În situația în care mai mulți candidați obțin aceeași notă, este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. În situația în care mai mulți candidați au aceeași vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de participare la concurs, conform modelului anexat vor fi adresate inspectorului general al Politiei Romane si vor fi depuse, la adresa de e-mail a Inspectoratului General al Poliției Române - Direcția Management Resurse Umane, concursuriconducere@politiaromana.ro.
    Dosarele de recrutare, vor fi depuse pana la data de 04.03.2024, orele 16.00 ( inclusiv in zilele nelucratoare) exclusiv, in format electronic ( scanat, format pdf needitabil) la adresa de e-mail a Inspectoratului General al Poliției Române - Direcția Management Resurse Umane, concursuriconducere@politiaromana.ro.

Date de contact:
  1. tel. int. 26442/26160.

Grafic concurs:
  1. GRAFICUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI.pdf - Adăugat la: 22.02.2024, ora 15:20
Fișiere anunț:
  1. tematica si bibliogafie.pdf - Adăugat la: 15.02.2024, ora 14:21
  2. Anunț - 936-Sef birou la Biroul Pregatire Profesionala din cadrul Inspectoratului de Poliție Judetean Braila - Sef birou la Biroul Pregatire Profesionala din cadrul Inspectoratului de Poliție Judetean Braila.pdf - Adăugat la: 21.03.2024, ora 9:38
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Model - MODEL CV - Model - CV (1).pdf - Adăugat la: 26.02.2024, ora 15:11
  2. Alte informări pentru candidați - Conditii generale si specifice; Dosar de recrutare - - Conditii generale si specifice; - Dosar de recrutare.pdf - Adăugat la: 27.02.2024, ora 8:51
  3. Anunț - Programare examinare psihologica - Anunt programare evaluare psihologică BR.pdf - Adăugat la: 08.03.2024, ora 9:49
  4. Anunț - Anunt rezultate validare - ANUNT REZULTATE VALIDARE.pdf - Adăugat la: 13.03.2024, ora 14:06
  5. Anunț - rezultate evaluare psihologica - ANUNT psiho.pdf - Adăugat la: 18.03.2024, ora 11:52
  6. Anunț - Rezultate concurs - Anunt rezultate concurs B Pregatire Profesionala Braila.pdf - Adăugat la: 19.03.2024, ora 18:14
  7. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Rezultate finale - Anunt rezultate FINALE concurs Pregatire Profesionala Braila.pdf - Adăugat la: 21.03.2024, ora 9:38