Postat la data de: 19.02.2024, ora 15:24
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Șef gardă intervenție-stingere - Detașamentul 2 de Pompieri Brașov

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al judetului Brasov organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Subofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 256 - Șef gardă intervenție-stingere prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Brasov - Detașamentului 2 de Pompieri Brașov, jud. BV, MUNICIPIUL BRASOV, Domeniu de activitate: Comandă/conducere
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: sergent major
  • pregătire de bază: liceul cu diplomă de bacalaureat/ școală militară de subofițeri pompieri și protecție civilă
  • pregătire de specialitate: nu este cazul
  • alte cunoştinţe: nu este cazul
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: autorizație de acces la informații clasificate nivel „SECRET DE SERVICIU”, cu posibilitatea obținerii ulterioare numirii pe post
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este cazul
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3-6 luni, cu asigurarea tutelei/ îndrumarea profesională din partea șefului nemijlocit sau/ și a unui tutore profesional
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical pentru funcții de conducere
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic pentru funcții de conducere
  • definirea sumara a atributiilor postului: se regăsește în conținutul fișei postului, care poate fi consultată de către candidați la sediul Inspectoratului pentru Situații de Urgență „Țara Bârsei” al județului Brașov, cu respectarea prevederilor referitoare la informațiile clasificate.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
01.03.2024, ora 14:00
Dată limită depunere dosar: 
08.03.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
Nu există detalii legate de perioada de desfășurare a examinării.
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Candidatul are obligația de a participa la evaluarea psihologică, conform planificării în acest scop. În situația în care candidatul a fost evaluat psihologic pentru ocuparea unor funcții de conducere, cu cel mult 6 luni anterior datei desfășurării interviului, acest aspect se va menționa în cererea de înscriere la concurs. Nesusţinerea evaluării psihologice conform planificării, ori din motive care ţin exclusiv de persoana candidatului, sau ca urmare a nerespectării măsurilor impuse de instituţia care efectuează evaluarea psihologică şi care au ca efect neemiterea avizului psihologic, atrage după sine respingerea din concurs

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
Perioada de desfășurare a probei: 19.03.2024
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  6. Evaluarea dosarelor de recrutare şi acordarea punctajului aferent se realizează
    de către comisia de concurs cu cel puţin 5 zile lucrătoare înainte de desfăşurarea
    probei interviului și anume la data de 19.03.2024.
    Pe baza criteriilor prevăzute în Anexa nr. 3^3 la O.M.A.I. nr. 177/2016, cu
    modificările și completările ulterioare, candidaţilor declaraţi „promovat” li se
    acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 29.03.2024, ora 11:30
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Interviul se va înregistra audio-video, accesul candidaților în sală realizându-se pe baza documentelor de identitate.

Nivel IV
Interviul este structurat pe următorul capitol:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale.

Nota minimă de promovare a probei este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire, reprezentând 100% nota de la capitolul I.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Nota acordată după soluționarea contestației este definitivă.

Departajare:
  1. Este declarat „admis” candidatul care a fost declarat „promovat” la fiecare probă şi a obţinut cea mai mare notă finală, calculată prin însumarea punctajului obţinut la proba de evaluare a dosarelor de recrutare şi a punctajului rezultat prin ponderea cu 70% a notei finale la proba interviului. În situaţia în care, mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului vizat a fi ocupat. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului vizat a fi ocupat. În situaţia în care nu se reuşeşte departajarea candidaţilor pe criteriile prevăzute mai sus, preşedintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaţilor şi rezultatele obţinute la interviu, pe fiecare item, şi decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat „admis”.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererea de înscriere la concurs, CV-ul, copia actului de identitate și declarația de
    confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare se transmit scanat, în
    format .pdf, la adresa de e-mail concurs3@isujbv.ro, până la data de 01.03.2024 (inclusiv), ora 14.00.

  2. Candidații vor primi un e-mail de confirmare a înscrierii (în intervalul normal de lucru, respectiv între orele 08.00 – 16.00 ale fiecărei zile lucrătoare), prin care li se va comunica un cod unic de identificare (numărul de înregistrare al cererii de înscriere la concurs) în baza căruia se pot identifica în anunţurile postate ulterior, referitoare la desfășurarea concursului, întrucât nu se vor utiliza numele şi prenumele acestora

  3. Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare vor fi transmite scanat, în
    volum complet și în integralitatea lor, printr-un singur e-mail, la adresa concurs3@isujbv.ro, până la data de 08.03.2024 (inclusiv), ora 14.00.

  4. Adeverinţa eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    candidatul, va cuprinde următoarele informaţii:
    a. vechimea în muncă;
    b. vechimea în armă;
    c. vechimea în instituţii din sistemul de apărare, ordine publică şi securitate naţională;
    d. vechimea în specialitatea structurii;
    e. vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    f. gradul militar deţinut;
    g. calificativele obţinute pe întreaga perioadă a carierei;
    h. sancţiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei;
    i. recompensele acordate de-a lungul carierei;
    j. dacă este cercetat disciplinar;
    k. dacă se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    l. dacă este pus la dispoziţie în condiţiile art. 17 alin. (2) din Anexa nr. 7 la O.M.A.I. nr.
    177/2016, cu modificările și completările ulterioare;
    m. istoricul funcţiilor deţinute de către candidat, în parcursul carierei sale profesionale.

  5. În vederea obținerii punctajului stabilit pentru criteriile 3 și 7 din Anexa nr. 3^3
    „Criterii pentru evaluarea dosarelor de recrutare” din O.M.A.I. nr. 177/2016 privind
    activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare, candidații vor depune, dacă este cazul, următoarele:
    a. Copii ale documentelor care atestă absolvirea de cursuri/ alte forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuțiilor postului scos la concurs, în integralitatea lor, altele decât cele necesare pentru ocuparea postului, astfel:
     organizate de instituții de formare ale M.A.I. ori ale celorlalte instituții din sistemul
    național de apărare, ordine publică și securitate națională;
     organizate de instituții de învățământ sau formatori autorizați, din învățământul public sau privat, precum și cele organizate în străinătate, cu suportarea costurilor de către M.A.I.;
     organizate de instituții de învățământ sau formatori autorizați din învățământul public sau privat, precum și cele organizate în străinătate, cu suportarea costurilor de către candidat.
    Documentele menționate vor fi însoțite de o declarație pe propria răspundere a
    candidatului cu privire la forma de organizare și suportarea costurilor pentru fiecare
    dintre cursuri/ formele de pregătire.

    b. Realizările deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activităţii/ imaginii instituţiei, dacă este cazul, se prezintă de către candidat sub formă de raport personal, adresat către comisia de concurs, însoțit de documente justificative.

  6. Toate documentele vor fi transmise conform „Graficului desfășurării concursului”, scanate lizibil, în integralitatea lor, în format .pdf, la adresa de e-mail concurs3@isujbv.ro. Atașamentele trebuie să nu depășească dimensiunea de 10 MB.

Date de contact:
  1. Informaţii suplimentare cu privire la organizarea şi desfășurarea concursului se pot obţine la Serviciului Resurse Umane al inspectoratului, la numărul de telefon 0268/428888, interior 27129 sau 27130, în zilele lucrătoare, între orele 08.00-16.00 sau la sediul din municipiul Brașov, strada Mihai Viteazul, nr. 11, județul Brașov.

Grafic concurs:
  1. GRAFIC CONCURS.pdf - Adăugat la: 19.02.2024, ora 13:56
Fișiere anunț:
  1. Cerere de înscriere - Anexa 2_Cerere de inscriere.pdf - Adăugat la: 19.02.2024, ora 13:59
  2. Declarație - Anexa 3_Declaratie.pdf - Adăugat la: 19.02.2024, ora 13:59
  3. Model - CV - Model - CV.docx - Adăugat la: 19.02.2024, ora 14:00
  4. Anexa 1_Tematica si bibliografie.pdf - Adăugat la: 19.02.2024, ora 14:41
  5. Anunț - 977-Șef gardă intervenție-stingere - Detașamentul 2 de Pompieri Brașov - Șef gardă intervenție-stingere - Detașamentul 2 de Pompieri Brașov .pdf - Adăugat la: 01.04.2024, ora 16:35
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Alte informări pentru candidați - Anunț privind planificarea la evaluarea psihologică - Anunt privind planificarea la evaluare psihologica.pdf - Adăugat la: 05.03.2024, ora 15:27
  2. Erată - Erată la Anunțul de concurs nr. 3106657 din 19.02.2024 - Erata modificare grafic concurs.pdf - Adăugat la: 18.03.2024, ora 15:51
  3. Anunț - Anunț rezultat evaluare psihologică - Anunt rezultat evaluare psihologica_sef gis Det. 2.pdf - Adăugat la: 22.03.2024, ora 17:11
  4. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Lista candidatilor care nu indeplinesc conditiile de participare la concurs_sef gis Det. 2.pdf - Adăugat la: 22.03.2024, ora 17:14
  5. Rezultate probă - Tabel rezultate proba „Evaluarea dosarelor de recrutare” - Tabel rezultate proba evaluarea dosare de recrutare_sef gis Det. 2.pdf - Adăugat la: 22.03.2024, ora 17:16
  6. Rezultat soluționare contestații probă - Tabel rezultate obținute în urma contestației la proba „Evaluarea dosarelor de recrutare” - Tabel rezultate contestatie proba evaluarea dosarelor de concurs_SEF GIS DET. 2.pdf - Adăugat la: 26.03.2024, ora 13:42
  7. Rezultate probă - Tabel rezultate finale proba „Evaluarea dosarelor de recrutare” - Tabel rezultate FINALE proba evaluarea dosarelor de recrutare_SEF GIS Det. 2.pdf - Adăugat la: 26.03.2024, ora 13:45
  8. Rezultate probă - Tabel cu rezultatele obținute la proba „Interviu” - Tabel rezultate obtinute la proba interviu_SEF GIS DET. 2.pdf - Adăugat la: 29.03.2024, ora 16:28
  9. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Tabel rezultate FINALE concurs_SEF GIS DET 2.pdf - Adăugat la: 01.04.2024, ora 16:34