Acesta este un serviciu digitalizat! Informații referitoare la accidentele de muncă suferite de personalul MAI pot fi obținute online doar de către utilizatorii care au un cont de utilizator validat. Încă nu ai cont în HUB? Creează-ți unul chiar acum!
Furnizarea informațiilor referitoare la statistica accidentelor de muncă și furnizarea informațiilor referitoare la stadiul cercetării evenimentelor privind securitatea și sănătatea în muncă.
1. Pentru aflarea informațiilor referitoare la stadiul cercetării unui eveniment, persoana accidentată sau familia acesteia se autentifică în portal, iar pe baza CNP-ului victimei va obține date despre stadiul cercetării.
2. Statistici privind accidentele de muncă în care sunt implicați angajați ai MAI se vor genera/actualiza permanent și pot fi vizualizate în cadrul serviciului fără autentificare.
3. Pentru înmatricularea în instituțiile de învățământ ale MAI a copiilor aflați în întreținerea polițistului decedat sau rănit ca urmare a unui accident de muncă cercetat și înregistrat conform legislației în vigoare sau a copiilor personalului militar clasat inapt sau apt limitat pentru serviciul militar de către comisiile de expertiză medico-militară ori, după caz, decedat, în timpul și în legătură cu exercitarea atribuțiilor de serviciu, aceștia au posibilitatea de a completa în serviciul furnizat un model de cerere adresată ministrului afacerilor interne, cerere ce va fi însoțită de documentele prevăzute în legislația în vigoare.
Nu se gestionează (primesc/transmit) documente în format electronic în cadrul acestui serviciu public.
Nu sunt implicate alte instituții în furnizarea acestui serviciu public.
Timp mediu de livrare | Timp maxim de livrare | Descriere |
---|---|---|
30 Zile lucrătoare | 6 Luni | după caz, în funcție de soluționarea unor cauze penale, între 6 luni și 2 ani |