Postat la data de: 15.03.2024, ora 14:28

Concurs ocupare functie vacanta de sef birou I la Biroul Tehnic de la Serviciul Logistic

Inspectoratul de Politie Judetean Mures organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 0059 - sef birou I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Mures - Serviciul Logistic, jud. MS, MUNICIPIUL TARGU MURES, Domeniu de activitate: Logistică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: minim subinspector de poliţie
  • pregătire de bază: - studii universitare de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă într-unul din următoarele domenii: științe juridice, științe administrative, științe economice, științe socio-umane, științe militare, informații și ordine publică, științe inginerești; sau
    - studii superioare de licenţă, ciclul I de studii universitare (în sistem Bologna), într-unul din domeniile fundamentale de licență: științe juridice, științe administrative, științe economice, științe socio-umane, științe militare, informații și ordine publică sau științe inginerești;
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - să dețină/să obțină autorizație pentru acces la informaţii clasificate clasa „Secret de Stat” nivelul „Strict Secret”.
  • vechime în muncă/din care în MAI: 3 ani / 3ani
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - aptitudini de planificare a activităţii – dezvoltare foarte bună;
    - gândire analitică şi conceptuală: dezvoltare bună;
    - operativitate în executarea lucrărilor – dezvoltare foarte bună;
    - abilităţi de comunicare şi relaţionare – dezvoltare foarte bună;
    - rezistenţă la acţiunea factorilor stresori – dezvoltare foarte bună
    - asumarea răspunderii – dezvoltare foarte bună;
    - flexibilitate în gândire – dezvoltare foarte bună;
    - cunoștințe utilizare calculator: medii de utilizare a programelor informatice, Microsoft Office, (Word, Excel, Power Point)
  • atitudini necesare/comportament: - loialitate, corectitudine, operativitate şi solicitudine – dezvoltare foarte bună;
    - conduită profesională şi socială - ireproşabilă;
    - stăpânire de sine – foarte bună;
    - politeţe, bunăvoinţă şi solicitudine – dezvoltare foarte bună.
    - capacitatea de a lucra în echipă: dezvoltare foarte bună
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt din punct de vedere fizic şi medical potrivit baremelor medicale din Ministerul Afacerilor Interne
  • trăsături psihice şi de personalitate: recomandat din punct de vedere psihologic potrivit baremelor psihologice din Ministerul Afacerilor Interne
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani
  • definirea sumara a atributiilor postului: - Organizează, coordonează și verifică modul de asigurare a mijloacelor și bunurilor de resortul auto și AMPIC, stabilește necesarul conform normelor în vigoare, cunoaște existentul și urmărește acoperirea deficitului prin programe logistice a bunurilor respective, asigură exploatarea rațională, eficientă, conform normativelor de linie a acestora
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
21.03.2024, ora 15:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 15.04.2024, ora 12:00
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de participare la concurs vor fi adresate inspectorului șef al Inspectoratului de Poliție Județean Mureș și vor fi transmise la Inspectoratul de Poliție Județean Mureș - Serviciul Resurse Umane pe adresa de e-mail resurseumane@ms.politiaromana.ro în perioada 15 martie – 21 martie 2024 (inclusiv în zilele nelucrătoare).
    Dosarele de recrutare vor fi constituite exclusiv în format electronic, documentele necesare fiind depuse prin transmiterea, în format electronic, până la aceeași dată, respectiv 21 martie 2024, ora 15:00 (și în zilele nelucrătoare), (scanat, format PDF needitabil), la Inspectoratul de Poliție Județean Mureș - Serviciul Resurse Umane pe adresa de e-mail resurseumane@ms.politiaromana.ro și vor cuprinde documentele prevăzute de art. 60 alin. (1) din Anexa nr. 3 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 140/2016.

Date de contact:
  1. Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul Resurse Umane, din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Mureș, la nr. de tel 0265.202412, int. 20112, în zilele lucrătoare, interval orar 08-16.00.

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs sef Birou Tehnic de postat.pdf - Adăugat la: 15.03.2024, ora 14:00
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 15.03.2024, ora 13:49
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 15.03.2024, ora 13:49
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 15.03.2024, ora 13:49
  4. Tematica sef birou tehinic de postat.pdf - Adăugat la: 15.03.2024, ora 14:00
  5. Model - CV - CV Concurs.doc - Adăugat la: 15.03.2024, ora 14:23
  6. Anunț - 1228-Concurs ocupare functie vacanta de sef birou I la Biroul Tehnic de la Serviciul Logistic - Concurs ocupare functie vacanta de sef birou I la Biroul Tehnic de la Serviciul Logistic .pdf - Adăugat la: 17.04.2024, ora 11:55
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - Anunt programare evaluare psihologică - Anunt programare evaluare psihologica de postat.doc - Adăugat la: 27.03.2024, ora 8:18
  2. Anunț - Anunt rezultate evaluare psihologica - Anunt rezultate psihologic.doc - Adăugat la: 08.04.2024, ora 15:55
  3. Anunț - Anunt rezultate validare - Anunt validare dosare de postat.doc - Adăugat la: 08.04.2024, ora 15:56
  4. Anunț - Anunt rezultate interviu - Anunt rezultate concurs.doc - Adăugat la: 15.04.2024, ora 13:10
  5. Anunț - Anunt rezultate finale - Anunt rezultate concurs FINALE.doc - Adăugat la: 17.04.2024, ora 11:54