Postat la data de: 11.04.2024, ora 12:50
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs pentru ocuparea funcției de Șef serviciu - Servicul pentru Acțiuni Speciale

Inspectoratul de Politie Judetean Galati organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 195 - Șef serviciu prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Galati - Serviciul pentru Acțiuni Speciale, jud. GL, MUNICIPIUL GALATI, Domeniu de activitate: Acțiuni speciale
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: minim inspector principal de poliție
  • pregătire de bază: - studii superioare de lungă durată cu diplomă sau cu licență pentru cei care au absolvit anterior organizării studiilor universitare în sistem „Bologna”: studii universitare de lungă durată cu diplomă de licență sau echivalentă;
    - pentru cei care au absolvit studii universitare în sistem „Bologna”: studii superioare de licență, ciclul I de studii universitare.
  • pregătire de specialitate: - absolvent de studii universitare de lungă durată, cu diplomă de licență/echivalentă în una din specializările următoarelor domenii fundamentale de științe: științe juridice, științe economice ori științe militare și informații sau cursuri postuniversitare ori de masterat (studii de masterat) în specializarea management sau una din specializările următoarelor domenii fundamentale de științe: științe juridice, științe economice ori științe militare și informații (pentru cei care au absolvit anterior organizării studiilor universitare în sistem Bologna) / studii de master, ciclul II de studii universitare, în ramura de științe - economice sau în unul din următoarele domenii universitare de masterat: drept, științe militare, informații de securitate națională, ordine publică și siguranță națională ori management (pentru cei care au absolvit studii universitare sistem Bologna)
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: să dețină / să obțină acces la informații clasificate „secrete de stat”, nivelul „strict secret”
  • vechime în muncă/din care în MAI: 5 ani
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: 3 ani în specialitatea structurii sau în specialități asimilate conform Ghidului specialităților
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
23.04.2024, ora 12:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  8. *declaraţia de acceptare înregistrare audio-video

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
  1. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  2. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  3. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  4. Concursul pentru ocuparea funcției de Șef serviciu la Serviciul pentru Acțiuni Speciale din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Galați, poziția 195din statul de organizare al unității, va avea loc la data de 16.05.2024, începând cu ora 10:00, conform Graficului de desfăşurare a concursului, la sediul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Galaţi din str. Brăilei, nr. 200.

  5. Proba de selecţie pentru concurs va fi interviul structurat pe subiecte profesionale, potrivit prevederilor art. 26 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile de poliție ale M.A.I, din tematica şi bibliografia ataşate prezentului anunţ (anexa nr. 1), acesta fiind înregistrat audio/video.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat) vor fi adresate Inspectorului Șef al Inspectoratului de Poliție Județean Galați și vor fi trimise online, la adresa de e-mail a Serviciului Resurse Umane, respectiv, resurseumane@gl.politiaromana.ro, până la data de 23.04.2024, ora 12:00.
    Dosarele de recrutare vor fi transmise, până la aceeași dată, respectiv 23.04.2024, ora 12:00, exclusiv în format electronic (scanat, format PDF needitabil), la adresa de e-mail a Serviciului Resurse resurseumane@gl.politiaromana.ro și vor cuprinde documentele prevăzute de art. 60 alin. (1) din Anexa nr. 3 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 140/2016

Informații suplimentare:
  1. Documentele vor fi transmise într-o arhivă cu numele candidatului, iar dimensiunea acesteia nu trebuie să depășească 50 MB.
    La rubrica „Subiectul e-mailului” fiecare candidat va trece numele și prenumele lui, precum si funcția la care dorește să se înscrie. (Ex: Ion Alexandru – Șef serviciu – SAS)

  2. Este interzisă înscrierea la concurs precum și transmiterea documentelor ce constituie dosarul de recrutare prin orice altă modalitate decât cea în format electronic scanat, la adresa de e-mail resurseumane@gl.politiaromana.ro, documentele urmând a nu fi luate în considerare în situația adoptării altei modalități decât cea reglementată în prezentul paragraf.

  3. Fiecare candidat înscris la concurs va primi un cod unic de identificare, ca alternativă în prelucrarea datelor cu caracter personal, care va fi folosit pentru identificarea lui pe întreaga procedură de concurs.
    Candidaţilor li se va transmite la adresa de e-mail indicată de către acesta, un e-mail de confirmare a primirii cererii de înscriere la concurs, precizându-se codul unic de identificare.

  4. Candidatul declarat „ADMIS” va prezenta documentele din dosarul de recrutare, în original, în vederea certificării pentru conformitate și semnării de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor se restituie candidatului, după certificarea copiilor.
    Documentele menționate pot fi depuse și în copie legalizată, situație în care activitățile de certificare nu se mai realizează.

  5. În situaţia în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate şi/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor şi/sau în situaţia în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, prevederile art. 57^1 alin. (5) din Anexa 3 la O.M.A.I. nr. 140/2016 se aplică în mod corespunzător, respectiv, în cazul neîndeplinirii acestei condiții, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.

  6. IMPORTANT! Adeverința eliberată de unitatea de provenință prevăzută la secțiunea dosar recrutare, pct. 7 nu este necesară pentru poliţiştii care sunt încadraţi la Inspectoratul de Poliţie Judeţean Galaţi sau la Secţia Regională de Poliţie Transporturi Galaţi.

  7. Atenţie! După data limită de înscriere, respectiv data de 23.04.2024, ora 12:00, nu se vor mai efectua înscrieri.

Date de contact:
  1. (0236) 407 215

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs.pdf - Adăugat la: 11.04.2024, ora 12:05
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 09.04.2024, ora 11:34
  2. Model - Cerere de înscriere - Anexa nr. 2 - cerere de inscriere.pdf - Adăugat la: 09.04.2024, ora 15:10
  3. Model - Declarație confirmare cunoaștere condiții recrutare - Anexa nr. 4 - acord confirmare si acceptare.pdf - Adăugat la: 09.04.2024, ora 15:13
  4. Model - Acord înregistrare audio-video - Anexa nr. 5 - acord audio-video.pdf - Adăugat la: 09.04.2024, ora 15:15
  5. Anexa nr. 1 - tematica si bibliografia.pdf - Adăugat la: 11.04.2024, ora 12:05
  6. Anunț - 1482-Concurs pentru ocuparea funcției de Șef serviciu - Servicul pentru Acțiuni Speciale - Concurs pentru ocuparea funcției de Șef serviciu - Servicul pentru Acțiuni Speciale.pdf - Adăugat la: 20.05.2024, ora 13:02
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - Programare evaluare psihologică - 14. Anunt - evaluare psihologica - de postat.pdf - Adăugat la: 24.04.2024, ora 15:46
  2. Anunț - Rezultate verificare indeplinire cumulativa a conditiilor de participare la concurs - 18. Anunt - validare - invalidare.pdf - Adăugat la: 25.04.2024, ora 15:28
  3. Anunț - Rezultate evaluare psihologica - 25. Anunt - rezultate evaluare psihologica - de postat.pdf - Adăugat la: 10.05.2024, ora 13:44
  4. Anunț - Rezultate obtinute la concursul pt ocuparea functiei de Sef serviciu - SAS - 29. Anunt rezultate provizorii - SAS - de postat.pdf - Adăugat la: 16.05.2024, ora 17:53
  5. Rezultat soluționare contestații probă - Rezultat contestatii proba interviu - 34. Anunt contestatie - de postat.pdf - Adăugat la: 20.05.2024, ora 12:43
  6. Anunț - Anunț rezultate finale - Șef serviciu - 36. Anunt final - SAS - de postat.pdf - Adăugat la: 20.05.2024, ora 13:01