Postat la data de: 15.04.2024, ora 11:34

ANUNT CONCURS SEF SERVICIU COMUNICATII SI INFORMATICA

Inspectoratul de Politie Judetean Gorj organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 72 - SEF SERVICIU - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Gorj - SERVICIUL COMUNICATII SI INFORMATICA, jud. GJ, MUNICIPIUL TARGU JIU, Domeniu de activitate: Comunicații și tehnologia informației
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • pregătire de bază: - studii universitare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, într-unul din următoarele profile/domenii/domenii de știință, artă, cultură/specializări: știința sistemelor și a calculatoarelor/ingineria sistemelor și a calculatoarelor; electronic/inginerie electronică; electric/inginerie electrică (numai specializarea inginerie electrică și calculatoare);matematică-informatică, informatică; informatică economică, contabilitate și informatică de gestiune; cibernetică și previziune/statistică economică, statistică socială-economică, econometrie informatică, informatică managerială; informatică industrială;
    sau
    studii superioare de licență, ciclul I de studii universitare (în sistem Bologna)cu diplomă de licenţă într-unul din următoarele domenii licenţă/specializări: matematică-informatică; informatică; fizică-informatică; chimie-informatică; ingineria sistemelor; calculatoare și tehnologia informației; inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale; inginerie aerospațială; cibernetică, statistică și informatică economică; inginerie electrică și calculatoare; informatică industrială; matematică și informatică aplicată în inginerie; informatică aplicată în ingineria materialelor; informatică aplicată în inginerie electrică; contabilitate și informatică de gestiune; managementul organizației; managementul sistemelor de comunicații militare
  • pregătire de specialitate: să fi absolvit studii postunversitare sau studii universitare de master în domeniul management sau în specialitatea studiilor funcției de bază
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Să obţină autorizaţie de acces la informaţii clasificate – STRICT SECRET şi are obligaţia de a asigura protecţia tuturor documentelor clasificate gestionate.
  • vechime în muncă/din care în MAI: 5 ani vechime în muncă, din care 5 ani vechime în M.A.I.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: Vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției – 2 ani
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: Vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs – 3 ani
  • definirea sumara a atributiilor postului: Asigură organizarea, coordonarea, reglementarea şi controlul privind funcţionarea, dezvoltarea, modernizarea, înzestrarea, investiţiile şi aprovizionarea tehnico-materială pentru reţelele de comunicaţii, transmisii de date şi informatică ale tuturor subunităţilor de poliţie din judeţ precum şi pentru secretizarea comunicaţiilor şi confidenţialitatea (tele)prelucrării datelor prin aceste reţele.
  • aptitudini şi abilităţi necesare: abilități de planificare, organizare, coordonare;
    - capacitate de identificare a problemelor și a soluțiilor;
    - raționament analitic – minim nivel mediu de dezvoltare;
    - aptitudini verbale și de comunicare - minim nivel mediu de dezvoltare;
    - perceperea detaliilor - minim nivel mediu de dezvoltare;
    - spirit de observație - minim nivel mediu de dezvoltare.”
  • atitudini necesare/comportament: stăpânire de sine;
    - atitudine pozitivă față de alții;
    - atitudine pozitivă față de muncă;
    - echilibru emoțional
  • trăsături psihice şi de personalitate: APT psihologic conform baremelor psihologice ale M.A.I
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: APT” medical potrivit baremelor Ministerului Afacerilor Interne
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
24.04.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Întrucât examinarea psihologică este de competența Centrului de Psihosociologie al M.A.I., data, ora, locul și celelalte detalii vor fi comunicate prin postare pe pagina de Internet a Inspectoratului de Poliție Județean Gorj la adresa https://gj.politiaromana.ro – Secțiunea Carieră – Posturi scoase la concurs, precum și prin postare pe Hub-ul de servicii al M.A.I., secțiunea Anunțuri – erată. Candidații nu vor fi anunțați personal cu privire la data, ora și locul unde se va organiza evaluarea psihologică, fiind obligați să se informeze prin verificarea permanentă a paginilor de Internet menționate. Candidații trebuie să se prezinte în ziua, data, ora și locul în care au fost planificați pentru susținerea evaluării psihologice. Lista cu rezultatul evaluării psihologice, pentru candidații înscriși la concurs, se va posta împreună cu rezultatul activității de validare/invalidare a dosarelor, pe pagina de Internet a Inspectoratului de Poliție Județean Gorj la adresa https://gj.politiaromana.ro – Secțiunea Carieră – Posturi scoase la concurs, precum și prin postare pe Hub-ul de servicii al M.A.I., secțiunea Anunțuri.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 21.05.2024, ora 12:00
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Concursul se va desfășura cu respectarea precizărilor transmise prin corespondența I.G.P.R. nr. 356961/14.07.2023 și va consta în susținerea unui interviu structurat pe subiecte profesionale, potrivit prevederilor art. 26 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile de poliție ale M.A.I., care se înregistrează audio și/sau video și se va desfășura la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Gorj din municipiul Tg-Jiu, strada Traian, nr. 2, în data de 21.05.2024, după următorul grafic:
    - instructajul candidaților: ora 12:00 – 12:10;
    - desfășurarea interviului pe subiecte profesionale: începând cu ora 12:15;
    - afișarea grilei de apreciere: la finalizarea interviului desfășurat cu ultimul candidat;
    - afișarea rezultatelor: la finalizarea interviului desfășurat cu ultimul candidat;
    Perioada limită de depunere a eventualelor contestații - în termen de 24 de ore de la afișarea rezultatelor, respectiv 22.05.2024;
    Soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor la această activitate se va realiza în perioada 23 – 24.05.2024.
    Afișarea tabelului cu rezultatele finale se va realiza, în funcție de existența/inexistența unor eventuale contestații.
    Candidații sunt declarați „admis” în ordinea descrescătoare a notelor obținute la interviul structurat pe subiecte profesionale. În situația în care mai mulți candidați obțin aceeași notă, este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. În situația în care mai mulți candidați au aceeași vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.
    Rezultatele se înscriu în tabelul cu rezultatele obținute la concurs și se aduc la cunoștință prin postare pe pagina de Internet a unității, la adresa https://gj.politiaromana.ro – Secțiunea Carieră.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la interviul structurat pe subiecte profesionale poate formula contestație o singură dată, în termen de 24 de ore de la afișare, ce va fi depusă la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Gorj din Municipiul Tg-Jiu, strada Traian, nr. 2 sau transmisă prin fax la numărul 0253/211545. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări. Rezultatele la contestații se comunică candidaților prin afișare la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Gorj și se postează pe pagina de Internet a unității, https://gj.politiaromana.ro – Secțiunea Carieră, precum și prin postare pe Hub-ul de servicii al M.A.I., secțiunea Anunțuri. Nota acordată după soluționarea contestației la interviul structurat pe subiecte profesionale este definitivă.

Departajare:
  1. Candidații sunt declarați „admis” în ordinea descrescătoare a notelor obținute la interviul structurat pe subiecte profesionale. În situația în care mai mulți candidați obțin aceeași notă, este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. În situația în care mai mulți candidați au aceeași vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat) vor fi adresate inspectorului șef al Inspectoratului de Poliție Județean Gorj și vor fi transmise la adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliție Județean Gorj - Serviciul Resurse Umane resurseumane@gj.politiaromana.ro până la data de 24.04.2024, ora 16.00 (inclusiv în zilele nelucrătoare).
    Dosarele de recrutare vor fi constituite exclusiv în format electronic, documentele necesare fiind depuse prin transmiterea, în format electronic, până la aceeași dată, respectiv 24.04.2024, ora 16.00 (și în zilele nelucrătoare), (scanat, format PDF needitabil), la adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliție Județean Gorj - Serviciul Resurse Umane resurseumane@gj.politiaromana.ro și vor cuprinde documentele prevăzute de art. 60 alin. (1) din Anexa nr. 3 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 140/2016, astfel:
    a) cerere de înscriere și curriculum vitae, modelul comun european, conform modelelor anexate;
    b) copii ale actului de identitate și ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului;
    c) adeverință care conține rezultatul ultimului examen medical de bilanț eliberată de medicul de unitate conform dispoziției Direcției Medicale nr. 963164/15.03.2022.
    d) declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare (conform modelului anexat);
    e) adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unității de provenienţă, din care să rezulte îndeplinirea condițiilor prevăzute la pct. 3-8 din prezentul anunț, valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării anunțului ( în situația în care candidații nu sunt încadrați la Inspectoratul de Poliție Județean Gorj).
    Reguli privind transmiterea documentelor necesare înscrierii, menționate mai sus:
    - documentele care necesită a fi completate (Ex. cererea de înscriere, declarații, etc.) vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate și semnate, iar ulterior scanate în format pdf și transmise în format electronic pe adresa de e-mail indicată mai sus (candidații vor manifesta atenție maximă ca documentele să fie completate corect și integral);
    - fiecare document va fi scanat și salvat într-un fișier pdf separat, denumirea fișierului fiind compusă din numele candidatului și conținutul fișierului (exemplu: Popescu Ioan_act identitate, Popescu Ioan_cerere înscriere, etc.);
    - toate documentele vor fi scanate în format pdf, candidații urmând a verifica înaintea transmiterii, conținutul fișierului pdf scanat, respectiv faptul că, conținutul este scanat integral (corespunde cu documentul original Ex: diploma de licență este scanată față verso) și este lizibil;
    - toate documentele menționate mai sus vor fi transmise în format electronic printr-un singur e-mail (ca atașamente la e-mail), mărimea totală a tuturor documentelor transmise de către candidat (fișierele pdf atașate e-mailului) pentru înscriere la concurs nu trebuie să depășească 50 MB;
    - e-mailul transmis de către candidat va avea subiect (titlu) de următoare formă: grad, nume, prenume candidat, conținutul e-mailului și concursul la care se înscrie (Ex: Inspector de poliție Popescu Ioan - Dosar de concurs)
    Atenție! Documentele transmise de către candidat vor fi printate și prezentate comisiei de concurs pentru activitatea de validare/invalidare a candidaturilor. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs. Candidații poartă întreaga răspundere dacă transmit dosare de recrutare incomplete sau incorect întocmite.
    Fiecare candidat înscris la concurs va primi un cod unic de identificare, ca alternativă în prelucrarea datelor cu caracter personal, care va fi folosit pentru identificarea lui pe întreaga procedură de concurs. (afișare rezultate, etc.).
    Candidaţilor li se va transmite la adresa de e-mail indicată de către acesta în cererea de înscriere, un e-mail de confirmare a primirii cererii de înscriere la concurs, precizându-se codul unic de identificare.

Date de contact:
  1. Relații suplimentare privind condițiile de participare sau documentele necesare se pot obține de la Serviciul Resurse Umane, din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Gorj, telefon 0253/207713 sau tel. int.053/20113, în zilele lucrătoare, între orele 08.00-16.00.

Grafic concurs:
  1. CALENDAR.pdf - Adăugat la: 15.04.2024, ora 11:32
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 15.04.2024, ora 11:08
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 15.04.2024, ora 11:08
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 15.04.2024, ora 11:08
  4. Tematica si bibliografie Sef SCI Gorj.pdf - Adăugat la: 15.04.2024, ora 11:31
  5. Anunț - 1542-ANUNT CONCURS SEF SERVICIU COMUNICATII SI INFORMATICA - ANUNT CONCURS SEF SERVICIU COMUNICATII SI INFORMATICA.pdf - Adăugat la: 21.05.2024, ora 15:23
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - ANUNT PLANIFICARE EVALUARE PSIHOLOGICA - ANUNT PLANIFICARE EVALUARE PSIHOLOGICĂ.docx - Adăugat la: 26.04.2024, ora 14:48
  2. Anunț - ANUNT VALIDARE / INVALIDARE DOSARE CONCURS - ANUNT privind rezultatul validarii HUB.docx - Adăugat la: 13.05.2024, ora 15:05
  3. Anunț - ANUNT REZULTATE INTERVIU - ANUNT REZULTATE interviu - HUB.doc - Adăugat la: 21.05.2024, ora 15:23