Postat la data de: 23.04.2024, ora 15:45

anunț concurs - Subofițer operativ principal - Inspecția de Prevenire

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al judetului Braila organizează:
| concurs - încadrare directă |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Subofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 40 - Subofițer operativ principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Braila - Compartimentul Control și activități preventive, jud. BR, MUNICIPIUL BRAILA, Domeniu de activitate: Inspecția de prevenireIGSU
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Încadrare directă:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin încadrare directă;
l) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; Verificarea cerinţei se realizează cu ocazia examinării medicale. Criteriul specific nu se aplică pentru încadrarea directă în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia;
m) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Cerințele postului:
  • gradul militar: sergent major
  • pregătire de bază: studii liceale cu diplomă de bacalaureat
  • pregătire de specialitate: nu este cazul
  • alte cunoştinţe: nu este cazul
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: certificat/autorizație de acces la informații clasificate, nivel ,,SECRET DE SERVICIU” (nivel stabilit în concordanță cu Lista funcțiilor care necesită acces la informații clasificate a unității), după încadrare
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este cazul
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: nu este cazul
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: nu este cazul
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 - 6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: nu este cazul
  • atitudini necesare/comportament: nu este cazul
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic
  • definirea sumara a atributiilor postului: - planifică, pregătește și desfășoară activități de prevenire în domeniul apărării împotriva incendiilor și al protecției civile la instituții publice, localități și operatori economici din județul Brăila;
    - acționează pentru menținerea legalității în toate activitățile desfășurate;
    - desfășoară activități de informare și educare preventivă;
    - participă la intervenții în situații de urgență, în zona de competență a inspectoratului, contribuie la îndeplinirea misiunilor și atribuțiunilor inspectoratului.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
15.05.2024, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
31.05.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare si SGP - incadrare / rechemare / transfer la cerere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  6. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  7. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  8. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  9. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  10. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  11. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  12. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  13. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  14. Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (-Candidatul poate să opteze pentru una dintre variante.
    -Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.
    )
  15. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  16. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  17. *Consimțământ informat examinare medicală
    (conform modelului anexat)
  18. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  19. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  20. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

  5. Examinarea medicală și evaluarea psihologică efectuate de structurile de specialitate ale M.A.I. se realizează exclusiv pentru candidatul declarat ,,Admis”.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi notă la testul scris, fiind singura probă din concurs, departajarea candidaţilor se realizează pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale (dacă este cazul). Atât proba testului scris, cât și cea a interviului de departajare vor fi înregistrate audio şi video. Interviul structurat pe subiecte profesionale, folosit ca și probă de departajare nu poate fi contestat.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Recrutarea în vederea încadrării directe are drept scop identificarea și atragerea persoanelor care îndeplinesc condițiile legale, criteriile specifice și cerințele pentru ocuparea posturilor vacante, altele decât cele care au calitatea de cadru militar/polițist în activitate.
    - Persoanele care îndeplinesc condiţiile prevăzute la art. 1 alin. (2), (3) şi (5) din Anexa nr. 2 la O.M.A.I. nr. 177/2016 nu fac obiectul participării la concurs.
    - Persoanele care au calitatea de cadre militare în rezervă, nu fac obiectul participării la concurs.

  2. Dacă pentru ocuparea unor posturi vacante este necesară obținerea unor avize/autorizații speciale pentru exercitarea atribuțiilor, iar acestea nu se obțin ulterior numirii în funcție, cadrul militar este eliberat din funcție şi pus la dispoziție în condițiile legii.

  3. Cadrelor militare în activitate le este interzis să fie asociat unic ori să participe direct la administrarea sau conducerea unor organizaţii ori societăţi comerciale (condiţia trebuie îndeplinită înainte de intrarea în vigoare a ordinului de chemare în activitate).

  4. Neîndeplinirea uneia/unora dintre cerinţe ori nerespectarea modalităţilor şi termenelor de depunere a cererilor de înscriere şi/sau a dosarelor de recrutare atrage respingerea participării la concurs.

  5. Pentru constituirea dosarului de recrutare în vederea participării la concurs pentru ocuparea postului vacant, candidatul trebuie să transmită, exclusiv, în format electronic, la Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „Dunărea” al judeţului Brăila, la adresa de e-mail resurse_umane@isubraila.eu, documentele precizate în cadrul secțiunii - Dosar Recrutare.

  6. Relații suplimentare privind întocmirea autobiografiei și completarea tabelului cu rudele candidatului se pot obține telefonic de la Serviciul Resurse Umane (nr. telefon contact: 0742063719).

  7. Curriculum vitae, va respecta întocmai modelul anexat prezentului anunţ (format EUROPAS), cu fotografia inserată.

  8. SE VA EVITA, PE CÂT POSIBIL, TRANSMITEREA DOCUMENTELOR ÎN FORMAT DE IMAGINE ELECTRONICĂ/FOTOGRAFIATE (ex. formate fișier: .jpg, .jpeg, .gif, .png, .tiff, .psd, .mrw, .thm, .xmp, .dng) SAU ORICE ALT FORMAT CARE NECESITA INSTALAREA UNOR PROGRAME SPECIFICE PENTRU CA ACESTEA SĂ FIE ACCESATE, SAU NU POT FI DESCHISE/CITITE.

  9. În perioada alocată pentru înscriere 23.04.2024 – 15.05.2024 ora 16.00, candidaţii transmit în mod obligatoriu următoarele 4 documente: cererea de înscriere la concurs, curriculum vitae, copia actului de identitate şi Declaraţia privind cunoaşterea şi acceptarea condiţiilor de recrutare, în format SCANAT (PDF) la adresa de e-mail: resurse_umane@isubraila.eu.

    E-mailul de înaintare al documentelor de mai sus va cuprinde la rubrica ”subiect” sintagma ”dosar” urmat de numele şi prenumele candidatului (Exemplu: Dosar_Popescu_Ioan, candidat post subofiter operativ principal – Inspecția de Prevenire- Compartimentul Control și Activități Preventive, poz. 40).

    Documentele de înscriere la concurs vor fi completate personal, olograf. Pentru formularele tip se completează toate rubricele, cerințele, citeț, cu majuscule, se vor semna și data. Pentru rubricile unde nu există informații, acestea se barează cu o linie.

    Documentele depuse se denumesc corespunzător, în funcție de conținutul acestora, (ex. cerere înscriere, declarația de confirmare a cunoșterii și acceptării condițiilor de recutare, copie C.I, etc).

    Cererile de înscriere înaintate ulterior datei și orei stabilite conform graficului, nu vor fi acceptate.

  10. Candidații care au transmis documentele menționate mai sus în perioada alocată pentru înscriere, la adresa de e-mail resurse_umane@isubraila.eu, vor primi din partea Serviciului Resurse Umane un e-mail de confirmare a înscrierii la aceeași adresă de e-mail de pe care au transmis documentele (în intervalul normal de lucru, respectiv între orele 08.00 – 16.00, ale fiecărei zi lucrătoare) prin care li se va comunica un cod unic de identificare în baza căruia se pot identifica în anunțurile postate ulterior referitoare la desfășurarea concursului.

  11. În perioada alocată pentru depunerea dosarului de recrutare în volum complet 23.04.2024 – 31.05.2024, ora 16:00, candidaţii transmit şi restul documentelor prevăzute în anunț, componente ale dosarului de recrutare, completate și scanate în format pdf.

    E-mailul de înaintare al documentelor va cuprinde la rubrica ”subiect” sintagma ”Completare dosar” urmat de numele şi prenumele candidatului (Exemplu: Completare Dosar_Popescu_Ioan, candidat post subofiter operativ principal - Inspectia de Prevenire - Compartimentul Control și activități preventive, poz. 40).

    Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora (ex. copie C.I., copie documente studii, copie certificat naştere candidat, copie certificat naştere soţie etc.).

    Documentele transmise ulterior datei și orei stabilite conform graficului, respectiv data de 31.05.2024 ora 16:00 (inclusiv) nu vor fi acceptate.

  12. Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunţul de concurs revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepţia e-mail-ului şi nu dacă documentele sunt corect întocmite sau scanate!

  13. Nu va fi acceptat dosarul de recrutare în cazul în care documentele scanate și transmise nu mai sunt valabile (în cazul documentelor de studii, adeverințe, etc,), nu sunt completate corect, sau lipsesc următoarele: numele emitentului, nr. și data înregistrării, semnătura și ștampila emitentului, prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranţă care nu permit stabilirea autenticităţii documentului, a emitentului sau sunt ilizibile din cauza scanării sau alte motive.

  14. După scanare candidatul este obligat să verifice calitatea documentelor scanate, dacă sunt vizibile, se poate înțelege conținutul și au fost scanate în întregime.

    Toate documentele dosarului de recrutare, vor fi scanate față-verso, în funcție de modul cum au fost întocmite, acolo unde este cazul.

  15. Candidații vor avea o adresă de email validă, personală, pentru a primi codul unic de identificare. Nu se recomandă folosirea altor adrese de e-mail. Pe parcursul concursului, persoana candidatului va fi indicată doar prin folosirea numărului în cauză.

  16. Prin depunerea dosarului de recrutare, candidaţii îşi exprimă acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, în condiţiile prevăzute de Regulamentul UE nr. 679/2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi pentru ca testul scris și interviul (dacă este cazul) să fie înregistrate audio-video.

  17. După afișarea /postarea tabelului cu rezultatele finale, candidatul declarat ,, admis” la concursul pentru ocuparea postului vacant prin încadrare directă susține examinarea medicală și evaluarea psihologică.
    În situația constatării inaptitudinii medicale sau psihologice, prevederile art. 57^1 alin. (5) din Anexa nr. 3 din Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale M.A.I. cu completările și modificările ulterioare, se aplică în mod corespunzător.
    Structura de resurse umane a unității organizatoare, planifică candidatul declarat ,,Admis” pentru depunerea dosarului de recrutare în formă fizică și certificarea documentelor .
    Ulterior acesta va fi planificat în vederea susținerii evaluării psihologice. Examinarea medicală se va face după obținerea rezultatelor la evaluarea psihologică.

  18. Concursul pentru ocuparea postului de execuţie vacant va consta în susţinerea unui test scris pentru verificarea cunoştinţelor necesare îndeplinirii atribuţiilor postului, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs stabilite de comisia centrală de concurs din cadrul I.G.S.U.
    La testul scris pot participa doar candidații ale căror dosare au fost validate de către comisia de concurs.
    Nota de promovare a probei de concurs testul scris este minimum 7.00.
    Este declarat "admis" la concurs candidatul care a obţinut nota cea mai mare la testul scris.
    Rezultatul final al concursului se aduce la cunoştinţa candidaţilor prin afişare la avizierul unității şi se postează pe pagina de internet hub.mai.gov.ro.

  19. Preşedintele comisiei centrale de concurs poate emite precizări cu privire la desfăşurarea concursului, inclusiv modificarea datei de susținere a testului scris (în funcție de dinamica activităților din ziua respectivă), care vor fi aduse la cunoştinţă candidaţilor în timp util.

    Atenţie: Candidaţii au obligaţia de a se informa permanent privind derularea procedurilor de concurs, prin consultarea avizierului de la sediul unităţii, sau a paginii de internet hub.mai.gov.ro - Secțiunea carieră.

  20. După finalizarea etapelor de concurs, candidatul declarat admis depune în vederea constituirii dosarului de recrutare în formă fizică, documentele transmise în format electronic la înscriere, astfel:
    în original:
    o cererea de înscriere;
    o CV-ul;
    o declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare;
    o tabel rude, autobiografia, certificat de cazier judiciar, fotografia color 9x12 cm, adeverința medicală eliberată de medicul de familie, avizul psihologic, consimțământul informat.
    prezintă originalul pentru:
    o copiile documentelor care atestă nivelul şi specializarea studiilor impuse de cerinţele postului (însoţite în mod obligatoriu de suplimentele la diplomă/foile matricole, după caz);
    o copia actului de identitate;
    o copia certificatului de naştere al candidatului, soţului/soţiei şi fiecărui copil, certificatului de căsătorie, precum şi, după caz, hotărârilor judecătoreşti privind starea civilă.
    o carnetului de muncă/certificatului stagiu de cotizare şi/sau altor documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă şi, dacă este cazul, ale livretului militar;

    ATENŢIE! Documentele constitutive ale dosarului de recrutare pot fi depuse în formă fizică şi în copie legalizată, situaţie în care nu mai este necesar a se prezenta documentul în original.

  21. Cu ocazia verificării documentelor candidatului declarat admis, nu îi vor fi acceptate documentele solicitate în original care prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranţă care nu permit stabilirea autenticităţii documentului sau sunt plastifiate ori țiplate.

    În situaţia în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate şi/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor şi/sau în situaţia în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc în ordinea descrescătoare a notelor obținute.

  22. Informații referitoare la adeverința medicală eliberată de medicul de familie:

    În conformitate cu prevederile art. 1 din Anexa nr. I la O.M.A.l. nr. 105/2020 privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învăţământ care formează personal pentru nevoile Ministerului Afacerilor Interne, precum şi la concursurile de încadrare în Ministerul Afacerilor Interne, se vor desfăşura următoarele activităţi cu privire la îndeplinirea condiţiilor de participare la concurs:

    (1) În etapa de constituire a dosarului de recrutare, candidaţii vor transmite la adresa de e-mail unde şi­-au depus cererea de înscriere, adeverinţa eliberată de medicul de familie precum şi consimţământul informat;
    (2) Secretarul comisiei de concurs transmite medicului de unitate adeverinţa prevăzută la alin. (1), în vederea analizării.
    (3) Medicul de unitate analizează datele medicale consemnate în adeverinţa medicală prevăzută la alin.(1), precum şi corespondenţa dintre antecedentele personale patologice şi/sau afecţiunile consemnate în cuprinsul adeverinţei şi baremele medicale prevăzute la art. 3 din O.M.A.l. nr. 105/2020.
    (4) În situaţia în care antecedentele personale patologice şi/sau afecţiunile consemnate de medicul de familie se încadrează în bolile/afecţiunile medicale care determină expres inaptitudinea medicală prin raportare la baremele medicale prevăzute la art. 3 din 0.M.A.I. nr. 105/2020, candidaţii respectivi sunt declaraţi «INAPT» de medicul de unitate, care completează, pe verso, paragraful corespunzător din baremele medicale prevăzute la art. 3 din 0.M.A.I. nr. 105/2020 şi consemnează «NU POATE participa la concursul de încadrare în M.A.I>>.
    În această situaţie, procedura de recrutare şi selecţie încetează.
    (5) Adeverinţa medicală completată potrivit alin. (4), semnată şi parafată de medicul de unitate, se transmite prin adresă către Comisia de concurs/structura de resurse umane a unităţii de recrutare, care o aduce la cunoştinţa candidatului sub semnătură.
    (6) Declararea inaptitudinii potrivit alin. (4) nu se contestă.

  23. Atenție!
    Pentru perioadele de vechime în muncă menționate în autobiografie și CV, pentru care au fost încheiate contracte de muncă, candidații înscriși la concurs, vor transmite copii de pe:
    - carnetul de muncă (unde este cazul), contracte de muncă care sunt în derulare, decizii de încetare a contractului de muncă, adeverințe eliberate de angajatorii unde au lucrat (lucrează) din care să reiasă perioada lucrată, data angajării, motivul și baza legală a încetării contractului de muncă, stagii de cotizare eliberate de Casa județeană de Pensii, extras revisal eliberat de I.T.M. sau angajatori.

    În conformitate cu prevederile art. 59, alin. (1) lit. c), din Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale M.A.I. cu completările și modificările ulterioare), copiile documentelor de vechime în muncă sunt componentă a dosarului de recrutare. Netransmiterea lor atrage respingerea ca incomplet a dosarului de recrutare. Documentele de vechime în muncă trebuie corelate cu perioadele de vechime menționate în autobiografie și CV.

    Candidații cărora în ultimii 7 ani, le-au încetat contractele de muncă din motive disciplinare nu pot participa la concurs. (art. 6 alin. (1) lit. j) din Anexa nr. 2 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale M.A.I. cu completările și modificările ulterioare).

  24. Adresăm rugămintea de a nu solicita informații suplimentare folosind adresa de e-mail pentru a evita îngreunarea procesului de înscriere și depunere a documentelor constitutive ale dosarelor de recrutare.

  25. Numirea în funcţie nu se realizează în situaţia în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soţi sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înţelege raportul dintre soţ/soţie sau ruda de gradul I şi şeful care îndeplineşte atribuţiile funcţiei de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat. .(art. 5^1 din Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale M.A.I. cu completările și modificările ulterioare).

  26. Atenție!
    Candidatul la concurs trebuie să nu fi atins la data desfăşurării concursului vârsta standard de pensionare, aşa cum este prevăzută în Legea nr. 223 din 24 iulie 2015 privind pensiile militare de stat, cu modificările şi completările ulterioare și anexa la lege.

  27. Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunţă telefonic în scopul identificării de soluţii care să nu impieteze înscrierea candidaţilor în concurs.

Date de contact:
  1. e-mail: resurse_umane@isubraila.eu
    nr. telefon: 0742 063 719

Grafic concurs:
  1. Graficul şi locul de desfăşurare al concursului.pdf - Adăugat la: 23.04.2024, ora 12:46
Fișiere anunț:
  1. TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE -SUBOFIȚER - COMPARTIMENTUL CONTROL SI ACTIVITATI PREVENTIVE.pdf - Adăugat la: 23.04.2024, ora 10:29
  2. Model - Anexa - Formular cerere inscriere concurs - Anexa - Formular cerere inscriere concurs.pdf - Adăugat la: 23.04.2024, ora 12:36
  3. Model - Anexa - Model CV Europass - Anexa - Model CV Europass.pdf - Adăugat la: 23.04.2024, ora 12:36
  4. Model - Anexa - Tabel nominal cu rudele candidatului - Anexa - Tabel nominal cu rudele candidatului.pdf - Adăugat la: 23.04.2024, ora 12:37
  5. Model - Anexa - Consimțământ extras cazier judiciar - Anexa - Consimțământ extras cazier judiciar.pdf - Adăugat la: 23.04.2024, ora 12:41
  6. Model - Anexa - Adeverinta medicala - Anexa - Adeverinta medicala.pdf - Adăugat la: 23.04.2024, ora 12:41
  7. Model - Anexa - Consimtamant informat - Anexa - Consimtamant informat.pdf - Adăugat la: 23.04.2024, ora 12:41
  8. Model - Anexa - Declaratie acceptare conditii recrutare - Anexa - Declaratie acceptare conditii recrutare.pdf - Adăugat la: 23.04.2024, ora 12:43
  9. Model - Anexa - Îndrumar întocmire autobiografie - Anexa - Îndrumar întocmire autobiografie.PDF - Adăugat la: 23.04.2024, ora 14:12
  10. Anunț - 1633-anunț concurs - Subofițer operativ principal - Inspecția de Prevenire - anunț concurs - Subofițer operativ principal - Inspecția de Prevenire.pdf - Adăugat la: 24.04.2024, ora 9:13
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - Model CV Europass format editabil - Anexa - Model CV Europass format editabil.docx - Adăugat la: 24.04.2024, ora 9:07
  2. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Lista candid. care nu indepl. cond. de participare - subof. op. princ. - IP, poz 40 - Lista candid. care nu indepl. cond. de participare - subof. op. princ. - IP, poz 40.pdf - Adăugat la: 08.06.2024, ora 10:38
  3. Anunț - Anunț desfășurare test scris 19.06.2024 - Anunț desfășurare test scris, concurs subof. op. princ. - IP, poz. 40 in data de 19.06.2024.pdf - Adăugat la: 14.06.2024, ora 10:53
  4. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Tabel rezultate test scris concurs subof. op. princ. - IP, poz. 40 - Tabel rezultate test scris concurs subof. op. princ. - IP, poz. 40.pdf - Adăugat la: 19.06.2024, ora 18:57
  5. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Tabel cu rezultatele finale la concursul subof. op. princ. - IP, poz. 40 - Tabel cu rezultatele finale la concursul subof. op. princ. - IP, poz. 40.pdf - Adăugat la: 21.06.2024, ora 12:23
  6. Anunț - Anunț planificare evaluare psihologică candidat admis SOP -IP - Anunț planificare evaluare psihologică SOP-IP - 28.06.2024 ISU_BR.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 15:05