Postat la data de: 02.11.2023, ora 11:45
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

ANUNȚ CONCURS ȘEF BIROU LA BIROUL COMUNICAȚII ȘI TEHNOLOGIA INFORMAȚIEI POZIȚIA 56

Scoala de Aplicatie pentru Ofiteri a Jandarmeriei Romane organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 56 - ȘEF BIROU prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Sc.Aplicatie pt. Ofiteri a Jd. - BIROUL COMUNICAȚII ȘI TEHNOLOGIA INFORMAȚIEI, jud. IF, Com. CHIAJNA, Domeniu de activitate: Comunicații și tehnologia informației
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: locotenent
  • pregătire de bază: studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licenţă (S), absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în unul dintre domeniile de licenţă (DL): Informatică – specializarea Informatică și Informatică aplicată; Inginerie electrică – specializarea Inginerie electrică şi calculatoare; Inginerie electronică, telecomunicaţii și tehnologii informaţionale – specializarea Electronică aplicată, Tehnologii și sisteme de telecomunicaţii, Reţele şi software de telecomunicaţii, Echipamente și sisteme electronice militare, Comunicaţii pentru apărare și securitate, Securitate cibernetică; Calculatoare și tehnologia informaţiei – specializarea Calculatoare, Tehnologia informaţiei, Calculatoare și sisteme informatice pentru apărare și securitate naţională, Ingineria informaţiei; Ingineria sistemelor – specializarea Automatică şi informatică aplicată, Ingineria și securitatea sistemelor informatice militare; Ştiinţe inginereşti aplicate – specializarea Matematică și informatică aplicată în inginerie; Inginerie și management – specializarea Inginerie și management în domeniul comunicaţiilor militare; Cibernetică, statistică și informatică economică – specializarea Cibernetică economică, Informatică economică
  • pregătire de specialitate: nu este necesară pregătirea de specialitate
  • alte cunoştinţe: în domeniul managementului logistic, cultură generală, cunoştinţe generale în domeniul juridic, economic, psihosociologia muncii şi organizaţiilor, achiziţii publice
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: certificat sau autorizaţie de acces la informaţii clasificate “Strict secret” (obţinută după numirea pe funcţie).
    Neavizarea sau retragerea autorizației de acces la informații clasificate atrage eliberarea din funcție
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este necesar
  • vechime în funcţii de conducere: nu este necesară vechimea în funcţii de conducere
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3-6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - de conducere, organizatorice, decizionale, de coordonare și control, spirit de observație, de cooperare-dezvoltare foarte bună
    - aptitudini de conducere (organizatorice, decizionale, de coordonare, control), de planificare, spirit de observaţie: dezvoltare foarte bună;
    - de lucru sub presiunea timpului: dezvoltare foarte bună;
    - o bună gândire analitică şi conceptuală;
    - poate să lucreze cu supervizare redusă, bun negociator;
    - utilizarea la nivel satisfăcător a computerului personal
  • atitudini necesare/comportament: - conduită morală foarte bună;
    - capacitate de a lucra în echipă: dezvoltare foarte bună;
    - ordonat în întocmirea şi verificarea documentelor, cinste, corectitudine;
    - dornic de îmbogăţire permanentă a cunoştinţelor de specialitate şi militare;
    - să dovedească flexibilitate în gândire şi acţiune, disponibilitate la schimbare;
    - spirit de iniţiativă: dezvoltare bună;
    - să fie obiectiv şi imparţial în toate circumstanţele exerciţiului funcţiei pe care o îndeplineşte
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical pentru funcţie de conducere
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic pentru funcţie de conducere
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: cel puțin 2 ani vechime în muncă/ cel puțin 2 ani vechime în instituții din sistemul de apărare, ordine publică și securitate națională
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: cel puțin 2 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției
  • vechime în armă: cel puțin 2 ani vechime în armă
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: nu este necesară vechimea în specialitatea structurii
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: nu este necesară vechimea în exercitarea profesiei sau ocupaţiei
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este necesară vechimea în funcţii de conducere
  • definirea sumara a atributiilor postului: - organizează, coordonează, acordă sprijin calificat și verifică activitatea pe linie de comunicații și tehnologia informației din unitate;
    - poartă întrega răspundere pentru funcţionarea Sistemului Informatic şi de Comunicaţii al unităţii
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
10.11.2023, ora 15:00
Dată limită depunere dosar: 
17.11.2023, ora 15:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
Perioada de desfășurare a probei: 06.12.2023
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 14.12.2023
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Nivel III
Interviul este structurat pe următoarele capitole:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale;
b)capitolul III - evaluarea aptitudinilor şi abilităţilor specifice palierelor de conducere, precum şi a motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor asociate postului.

Nota minimă de promovare, pe fiecare capitol, este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire.
Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00, calculată ca medie ponderată între notele obţinute la fiecare dintre cele două capitole, astfel: 80% nota la capitolul I şi 20% nota la capitolul III.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. Este declarat «admis» candidatul care a fost declarat «promovat» la fiecare probă şi a obţinut cea mai mare notă finală, calculată prin însumarea punctajului obţinut la evaluarea dosarului de recrutare şi a punctajului rezultat prin ponderarea cu 70% a notei finale la proba interviului. În situaţia în care mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat «admis» candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului vizat a fi ocupat. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului, este declarat «admis» candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului vizat a fi ocupat. În situaţia în care nu se reuşeşte departajarea candidaţilor pe criteriile prevăzute mai sus, preşedintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaţilor şi rezultatele obţinute la interviu, pe fiecare item, şi decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat «admis».

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Dacă pentru ocuparea unor posturi vacante este necesară obţinerea unor avize/autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor, iar acestea nu se obţin ulterior numirii în funcţie, cadrul militar este eliberat din funcţie şi pus la dispoziţie în condiţiile legii, cu excepţia situaţiilor prevăzute de art. 85 alin. (1) lit. m) din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare.

  9. Candidații au obligația de a participa la evaluarea psihologică; în situația în care se deține un aviz psihologic pentru ocuparea unor funcții de conducere, cu cel mult 6 luni anterior datei desfășurării interviului, candidatul va face mențiunile corespunzătoare în cererea de înscriere.

  10. Adeverințele de studii vor fi acceptate numai dacă sunt în termenul de valabilitate, respectiv 12 luni de la data finalizării studiilor. Termenul se calculează de la data finalizării studiilor și nu de la data eliberării adeverinței de către instituția de învățământ.

  11. La concurs pot participa numai candidaţii ale căror dosare de recrutare au fost depuse în termenul prevăzut în anunţ şi sunt complet şi corect întocmite, la data verificării acestora.

  12. SE VA EVITA, PE CÂT POSIBIL, TRANSMITEREA DOCUMENTELOR ÎN FORMAT DE IMAGINE ELECTRONICĂ/FOTOGRAFIATE (ex. formate fișier: .jpg, .jpeg, .gif, .png, .tiff, .psd, .mrw, .thm, .xmp, .dng) SAU ORICE ALT FORMAT CARE VA NECESITA INSTALAREA UNOR PROGRAME SPECIFICE PENTRU CA ACESTEA SĂ FIE ACCESATE!

  13. Documentele care atestă nivelul şi specializarea studiilor impuse de cerinţele postului vor fi însoțite de suplimentul de diplomă/foaia matricolă.

  14. Documentele prezentate pentru a fi conformizate nu trebuie să prezinte deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranță și nici să nu fie plastifiate.

Informații suplimentare:
  1. Documentele transmise în format electronic se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora (ex. cerere înscriere, CV, C.I. etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și gradul militar, numele și prenumele candidatului (ex. șef birou BCTI – grad, nume și prenume candidat).

  2. Pentru participarea la concurs, candidatul va transmite prin e-mail, până la data de 10.11.2023 (inclusiv) ora 15.00, la adresa paul.patrascu@jr.mai.intranet, cererea de înscriere, CV-ul, actul de identitate și declarația de confirmare și acceptare a condițiilor de recrutare.

  3. Confirmarea înscrierii se va face în timp util după recepționarea cererii de înscriere prin comunicarea, ca răspuns la e-mail-ul transmis, a numărului de înregistrare a solicitării, care va reprezenta codul unic de identificare al fiecărui candidat, ce va fi utilizat pentru identificarea persoanei pe întreaga procedură de concurs, întrucât nu se vor utiliza numele şi prenumele acestora. Acesta va avea următoarea formă: SC – 56 – numărul de înregistrare a cererii de înscriere.

  4. Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, prevăzute de art. 60 alin. (1) din Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare, vor fi transmise în volum complet, la adresa paul.patrascu@jr.mai.intranet, în format PDF (documentele nu trebuie să depăşească dimensiunea de 10 Mb), până la data de 17.11.2023 (inclusiv), ora 1500.
    Documentele transmise se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora (ex. adeverință îndeplinire condiții, foaie matricolă diploma de licență etc.).
    Candidatul va constitui o arhivă electronică a documentelor (format winrar zip archive) care va fi denumită după următorul model (grad, nume și prenume candidat și nr. de documente din arhiva respectivă – CPT_POPESCU_ION_10_DOC.).
    Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunțul de concurs revine exclusiv candidatului, unitatea confirmă doar recepționarea mail-urilor și atribuirea codului unic de identificare și nu faptul că documentele sunt în volum complet, corect întocmite sau scanate.
    Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunţă telefonic la 021.769.61.20, interior resurse umane 17716, în scopul identificării de soluţii care să nu impieteze înscrierea candidaţilor la concurs.
    În situația în care candidatul nu primește răspuns la e-mail-ul transmis, va transmite documentele în aceleași condiții prevăzute în anunț, la adresa de e-mail SC_APL@jr.mai.intranet; toate prevederile de mai sus sunt aplicabile.

  5. Adeverință solicitată pentru constituirea dosarului de recrutare, eliberată de unitatea din care face parte candidatul, valabilă doar dacă a fost emisă ulterior datei publicării prezentului anunț, trebuie să cuprindă următoarele:
    - vechimea în muncă;
    - vechimea în M.A.I.;
    - vechimea în armă;
    - vechimea în specialitatea structurii;
    - vechimea în funcții de conducere în instituții din Sistemul național de apărare, ordine publică şi securitate națională;
    - vechimea în specialitatea studiillor necesare exercitării funcției;
    - gradul militar deținut;
    - calificativele obținute pe întreaga perioadă a carierei militare;
    - sancțiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei militare;
    - recompensele acordate de-a lungul carieirei militare;
    - dacă este cercetat disciplinar;
    - dacă se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare;
    - dacă este pus la dispoziție în condiţiile art. 17 alin. (2) din Anexa nr. 7 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare
    - nivelul de acces la documente clasificate potrivit autorizației deținute și perioada de valabilitate a cesteia.

  6. Interviul se va desfășura în data 14.12.2023 la sediul U.M. 0999 București - Școala de Aplicație pentru Ofițeri „Mihai Viteazul” a Jandarmeriei Române, str. 1 Decembrie 1918 nr. 2-4, sat Roșu, comuna Chiajna, județul Ilfov.
    Prezența la sediul unității pentru susținerea interviului se va face conform graficului din prezentul anunț, la ora 10.00, în ținuta militată de serviciu conform anotimpului, candidații având asupra lor documentele de legitimare și pix cu pastă de culoare albastră.

Date de contact:
  1. Relaţii suplimentare privind organizarea şi desfăşurarea concursului, precum și orice alte date de interes, pot fi obţinute de la compartimentul resurse umane din cadrul U.M. 0999 București - Școala de Aplicație pentru Ofițeri „Mihai Viteazul” a Jandarmeriei Române, cu sediul în str. 1 Decembrie 1918 nr. 2-4, sat Roșu, comuna Chiajna, județul Ilfov, telefon: 021/769.61.20, interior 17716, de luni până vineri, între orele 08.00 - 16.00 sau pe pagina de internet a unității, www.scoalarosu.ro.

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs.pdf - Adăugat la: 02.11.2023, ora 11:01
Fișiere anunț:
  1. Tematica si bibliografie concurs BCTI.pdf - Adăugat la: 02.11.2023, ora 10:29
  2. Model - C.V. - Model curriculum vitae.doc - Adăugat la: 02.11.2023, ora 10:31
  3. Model - Cerere de înscriere - Cererea de inscriere.pdf - Adăugat la: 02.11.2023, ora 10:34
  4. Model - Declaratie - Declaratie acceptare conditii de recrutare.pdf - Adăugat la: 02.11.2023, ora 10:37
  5. Anunț - 211-ANUNȚ CONCURS ȘEF BIROU LA BIROUL COMUNICAȚII ȘI TEHNOLOGIA INFORMAȚIEI POZIȚIA 56 - ANUNȚ CONCURS ȘEF BIROU LA BIROUL COMUNICAȚII ȘI TEHNOLOGIA INFORMAȚIEI POZIȚIA 56.pdf - Adăugat la: 02.11.2023, ora 11:45
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.