Postat la data de: 06.06.2024, ora 10:51

Concurs pentru ocuparea functiei de director adjunct (auditor) al Directiei Audit Public Intern

Ministerul Afacerilor Interne organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 2 - director adjunct prevăzut cu gradul de Chestor principal de poliție - arma: Aparat Central, unitatea: Dir. Audit Pub. Int. - AC - Ministerului Afacerilor Interne, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Comandă/conducere
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: minim subcomisar de politie
  • pregătire de bază: studii superioare de lunga durata sau studii univeritare de licenta - ciclul I Bologna, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in unul din domeniile fundamentale/ramura de stiinta: stiinte ingineresti (inginerie civila; ingineria sistemelor, calculatoare si tehnologia informatiei; inginerie electrica, electronica si telecomunicatii; ingineria transporturilor; ingineria mecanica, mecatronica, inginerie industriala si management); stiinte sociale (stiinte juridice; stiinte administrative; stiinte militare, informatii si ordine publica; stiinte economice);
  • pregătire de specialitate: studii postuniversitare sau studii universitare de master in domeniul management sau in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei
  • alte cunoştinţe: nu este cazul
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: sa detina avizul Unitatii Centrale de Armonizare pentru Auditul Public Intern din cadrul Ministerului Finantelor
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul
  • vechime în muncă/din care în MAI: 5 ani vechime in unitati ale Ministerului Afacerilor Interne
  • vechime în funcţii de conducere: 4 ani vechime in functii de conducere in unitati ale Ministerului Afacerilor Interne
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: aptitudini de conducere (organizatorice, decizionale, de control), de planificare si sinteza, de lucru sub presiunea timpului si a calitatii. Spirit de observatie si o memorie durabila; o buna gandire analitica si conceptuala; inteligenta si rigurozitate; capacitatea de a comunica cu usurinta atat oral cat si in scris; adaptabilitate la situatii noi si comutare rapida la diverse probleme profesionale; utilizarea la nivel satisfacator a computerului
  • atitudini necesare/comportament: conduita morala si profesionala; initiativa si capacitatea de a lucra in echipa; disponibilitate la schimbare, corectitudine si exigenta fata de sine si de subalterni
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic pentru functii de conducere
  • alte cerințe: nu este cazul
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 7 ani vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: nu este cazul
  • definirea sumara a atributiilor postului: - conduce si organizeaza activitatea de audit public intern din Ministerul Afacerilor Interne, la nivelul componentelor aparatului central al ministerului, precum si a institutiilor si structurilor din domeniul ordinii si sigurantei publice subordonate Ministerului Afacerilor Interne, in limita competentelor si mandatului stabilit de director;
    - Conduce si organizeaza activitatea de audit public intern privind procesul specific domeniului din cadrul institutiei prefectului, potrivit competentelor si mandatului stabilit de director;
    - Organizeaza si coordoneaza activitatea de protectie a informatiilor clasificate in Directia Audit Public Intern si controleaza modalitatea de exercitare a obligatiilor ce revin tuturor celor in drept pe aceasta linie de munca de la nivelul tuturor structurilor componente ale unitatii;
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
10.06.2024, ora 15:00
Dată limită depunere dosar: 
20.06.2024, ora 12:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Candidatul nemultumit de rezultatul evaluarii psihologice poate formula contestatie, care se depune la adresa de email a unitatii organizatoare dgmru@mai.gov.ro, si care se adreseaza Centrului de Psihosociologie al MAI in termen de 3 zile lucratoare de la luarea la cunostinta a rezultatului

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 01.07.2024, ora 12:00
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Interviul structurat pe subiecte profesionale se va inregistra audio/video


Contestații:
  1. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  2. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba interviu pe subiecte profesionale poate formula contestație, in format electronic, la adresa de e-mail dgmru@mai.gov.ro, o singură dată, in termen de 24 de ore de la afișare in sectiunea fisiere a acestui anunt

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere, de catre comisia constituita in acest scop

Departajare:
  1. În situația în care, la concursul pentru ocuparea postului vacant mai mulți candidați obțin aceeași notă, este declarat ”admis” candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. Dacă mai mulți candidați au aceeași vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat ”admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de participare la concurs, însoțite de curriculum vitae vor fi adresate ministrului afacerilor interne și vor fi depuse, exclusiv în format electronic, la adresa de email dgmru@mai.gov.ro. Candidaților li se va transmite un e-mail de confirmare a primirii cererii de participare la concurs de la aceeași adresă, respectiv dgmru@mai.gov.ro, precizându-se numărul de înregistrare al acesteia.
    La solicitarea candidaților, numărul de înregistrare al cererii de participare la concurs poate deveni și cod unic de identificare a acestuia, ca alternativă în prelucrarea datelor personale, urmând a fi folosit pentru identificarea candidatului pe întreaga procedură de concurs

  2. Candidatii vor depune dosarele de recrutare, pana la data de 20.06.2024, ora 12,00, la adresa de e-mail dgmru@mai.gov.ro

Date de contact:
  1. Informatii suplimentare se pot obtine la interior 11681

Grafic concurs:
    Nu sunt încărcate fișiere.
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 05.06.2024, ora 15:08
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 05.06.2024, ora 15:08
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 05.06.2024, ora 15:08
  4. Tematica si bibliografie director adjunct DAPI.pdf - Adăugat la: 05.06.2024, ora 16:26
  5. Anunț - 2489-Concurs pentru ocuparea functiei de director adjunct (auditor) al Directiei Audit Public Intern - Concurs pentru ocuparea functiei de director adjunct (auditor) al Directiei Audit Public Intern.pdf - Adăugat la: 06.06.2024, ora 10:51
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Alte informări pentru candidați - Planificare testare psihologica - ANUNT planificare candid. la testare psiho.pdf - Adăugat la: 12.06.2024, ora 14:15
  2. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Rezultate proba interviu pe subiecte profesionale - TABEL NOMINAL cu rezultatele obtinute.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 15:54