Postat la data de: 11.06.2024, ora 16:50

ȘEF SERVICIU - SERVICIUL INFORMATICĂ

Directia Generala Permise de Conducere si Inmatriculari organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 100 - ȘEF SERVICIU prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Evidenta auto, unitatea: Dir.Gen.P.C.-Inmatriculari - SERVICIUL INFORMATICĂ, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Comunicații și tehnologia informației
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: minim subinspector de poliție.
  • pregătire de bază: Studii universitare de lungă durată (S) sau studii superioare de licenţă, ciclul I de studii universitare, în domeniile:
    - matematică, specializarea „matematică-informatică”;
    -inginerie electronică, telecomunicaţii și tehnologii informaționale , specializările „electronică aplicată”, „tehnologii şi sisteme de telecomunicaţii”, „reţele şi software de telecomunicaţii”, „microelectronică, optoelectronică şi nanotehnologii”, „telecomenzi şi electronică în transporturi”, „echipamente şi sisteme electronice militare”, ,,comunicații pentru apărare și securitate”;
    -informatică, specializările „informatică” sau „informatică aplicată”;
    -calculatoare şi tehnologia informaţiei, specializările „calculatoare”, „tehnologia informaţiei”, „calculatoare şi sisteme informatice pentru apărare şi securitate naţională”, „ingineria informaţiei”;
    -ingineria sistemelor, specializările „automatică şi informatică aplicată”, „ingineria sistemelor multimedia”, ,,ingineria și securitatea sistemelor informatice militare”;
    -ingineria electrică specializările ,,sisteme electrice”, ,,electrotehnică”, ,,electromecanică”, ,,inginerie electrică şi calculatoare”, ,,informatică aplicată și inginerie electrică”;
    -informatică economică specializarea ,,informatică economică”.
  • pregătire de specialitate: Să fi absolvit studii de masterat sau studii postuniversitare în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei sau în domeniul management, sau să fie posesor al unei diplome de absolvire sau de licenţă a învăţământului superior de lungă durată din perioada anterioară aplicării Legii nr. 288/2004 privind organizarea studiilor universitare, în funcţie de specializarea/programul de studii universitare, în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei sau în domeniul management.
  • alte cunoştinţe: Cultură generală solidă, cunoştinţe generale în domeniul administraţiei publice şi cunoştinţe de specialitate în domeniul tehnologiei informaţiei şi comunicaţiilor.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Autorizaţie de acces la informaţii clasificate nivel STRICT SECRET (poate fi obţinută ulterior).
  • vechime în muncă/din care în MAI: Minim 3 ani vechime în muncă/ 3 ani vechime în Ministerul Afacerilor Interne.
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: Minim 2 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei.
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: 3 ani în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs.
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - de conducere (organizatorice, decizionale, de prevedere, coordonare, control), de planificare, spirit de observaţie: dezvoltare foarte bună;
    - rezistenţă la stres şi lucru sub presiunea timpului: dezvoltare foarte bună;
    - bun negociator şi diplomat, motivarea subordonaţilor în muncă, gândire analitică şi conceptuală, poate să lucreze cu supervizare redusă: dezvoltare foarte bună.
  • atitudini necesare/comportament: Spirit de iniţiativă, capacitate de a lucra în echipă, disponibilitate la schimbare, spontaneitate, operativitate în luarea deciziilor, sociabilitate, obiectivitate, corectitudine, fermitate, tenacitate, loialitate, solicitudine, tact, ţinută, integritate morală, flexibilitatea gândirii: dezvoltare foarte bună.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical pentru funcţii de conducere.
  • trăsături psihice şi de personalitate: Apt psihologic pentru funcţii de conducere.
  • definirea sumara a atributiilor postului: - Răspunde de administrarea sistemului informatic naţional de evidenţă a permiselor de conducere şi a vehiculelor înmatriculate şi de producerea centralizată a documentelor;
    - Participă în comisiile de concurs pentru încadrarea personalului din domeniul de competenţă;
    - Organizează activitatea de tutelă profesională şi activitatea de pregătire a personalului.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
18.06.2024, ora 12:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  8. *Declaraţie privind acordul de înregistrare audio-video a probei de concurs

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
Perioada de desfășurare a examinării: 19.06.2024 - 28.06.2024
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 17.07.2024
  1. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  2. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  3. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  4. Interviul structurat pe subiecte profesionale se va înregistra audio și video. Proba se va desfășura la sediul Direcției Generale Permise de Conducere și Înmatriculări, din municipiul București, Șoseaua Pipera nr. 49, sector 2, conform graficului de concurs.

  5. Rezultatele interviului structurat pe subiecte profesionale se afișează la avizierul Direcției Generale Permise de Conducere și Înmatriculări din municipiul București, Șoseaua Pipera nr. 49, sector 2.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată, în format electronic, la adresa de e-mail resurseumane.dgpci@mai.gov.ro, în termen de 24 de ore de la afişarea rezultatelor la avizierul Direcției Generale Permise de Conducere și Înmatriculări din municipiul Bucureşti, Șoseaua Pipera nr. 49, sector 2.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează de către comisia constituită în acest scop, în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere şi sunt comunicate candidaților prin afişare pe platforma https://hub.mai.gov.ro secțiunea Carieră M.A.I. şi la avizierul Direcției Generale Permise de Conducere și Înmatriculări din municipiul Bucureşti, Șoseaua Pipera nr. 49, sector 2.

Departajare:
  1. În situația în care la concursul pentru ocuparea postului vacant mai mulți candidați obțin aceeaşi notă, este declarat ,,admis" candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. Dacă mai mulți candidați au aceeaşi vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat ,admis" candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de participare la concurs însoțite de toate documentele anterior menționate vor fi adresate directorului general al Direcţiei Generale Permise de Conducere şi Înmatriculări şi vor fi depuse, exclusiv în format electronic, la adresa de e-mail: resurseumane.dgpci@mai.gov.ro. Candidaților li se va transmite un e-mail de confirmare a primirii cererii de participare la concurs de la aceeaşi adresă, respectiv resurseumane.dgpci@mai.gov.ro, precizându-se numărul de înregistrare al acesteia. La solicitarea candidaților, numărul de înregistrare al cererii de participare la concurs poate deveni şi cod unic de identificare a acestuia, ca alternativă în prelucrarea datelor personale, urmând a fi folosit pentru identificarea candidatului pe întreaga procedură de concurs.

Date de contact:
  1. Relaţii suplimentare se pot obţine în zilele lucrătoare între orele 09:00 – 14:00 de la secretarul comisiei de concurs, inspector principal de poliție HODEANU IRINA FLORENTINA din cadrul Serviciului Resurse Umane al Direcţiei Generale Permise Conducere şi Înmatriculări la numărul de telefon 021.3019570 - interior 14304.

Grafic concurs:
  1. GRAFICUL DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI șef informatica DGPCI 2024 .pdf - Adăugat la: 11.06.2024, ora 16:38
Fișiere anunț:
  1. Model - 1 - Cerere inscriere concurs șef serviciu informatică.docx - Adăugat la: 10.06.2024, ora 14:08
  2. Model - 2 - Curriculum Vitae.docx - Adăugat la: 10.06.2024, ora 14:08
  3. Model - 3 - Declaraţie de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare informatica.docx - Adăugat la: 10.06.2024, ora 14:08
  4. Model - 4 - Declaraţie privind acordul de înregistrare audio-video a probei de concurs informatică.docx - Adăugat la: 10.06.2024, ora 14:08
  5. tematica si bibliografie concurs sef serviciu informatică 2024.pdf - Adăugat la: 11.06.2024, ora 16:37
  6. Anunț - 2550-ȘEF SERVICIU - SERVICIUL INFORMATICĂ - ȘEF SERVICIU - SERVICIUL INFORMATICĂ.pdf - Adăugat la: 11.06.2024, ora 16:50
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.