Postat la data de: 08.11.2023, ora 14:44
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Șef birou - Structura de Securitate

Directia Generala de Jandarmi a Municipiului Bucuresti organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 179 - șef birou prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: IGJ-Dir.Gen.Jd.Mun.Bucuresti - , jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI - - BUCURESTI BANEASA, Domeniu de activitate: Structura de securitate
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: sublocotenent
  • pregătire de bază: - studii universitare de lungă durată cu licenţă – ciclul I Bologna sau studii universitare de licenţă (S), absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă
  • pregătire de specialitate: - nu este cazul
  • alte cunoştinţe: - nu este cazul
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - obţinerea certificatului de securitate/autorizaţiei de acces la informaţii clasificate secrete de stat, nivelul strict secret, emisă după ocuparea postului. Neavizarea sau retragerea autorizaţiei de acces la informaţii clasificate atrage schimbarea din funcţie.
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: - nu este cazul
  • vechime în funcţii de conducere: - nu este cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: - 3 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - capacitate intelectuală generală – dezvoltare foarte bună;
    - gândirea analitică – dezvoltare foarte bună;
    - rapiditate în decizii – dezvoltare foarte bună;
    - flexibilitate mentală – dezvoltare foarte bună;
    - spirit de observaţie – dezvoltare foarte bună;
    - capacitate de orientare temporo-spaţială – dezvoltare bună;
    - concentrarea, mobilitatea şi distributivitatea atenţiei – dezvoltare foarte bună;
    - capacitatea de reprezentare vizuală – dezvoltare bună;
    - viteză de reacţie – dezvoltare bună;
    - abilităţi organizatorice, decizionale, de coordonare şi planificare, de control – dezvoltare foarte bună;
    - abilităţi de lider – dezvoltare foarte bună;
    - abilităţi de comunicare şi relaţionare – dezvoltare foarte bună;
    - capacitatea de motivare a subordonaţilor – dezvoltare foarte bună;
    - competenţă şi profesionalism – dezvoltare foarte bună.
  • atitudini necesare/comportament: - conduită morală şi civică – dezvoltare foarte bună;
    - demnitate şi solidaritate – dezvoltare foarte bună;
    - spirit de iniţiativă, implicare – dezvoltare foarte bună;
    - acceptarea şi respectarea normelor – dezvoltare foarte bună;
    - disponibilitate pentru lucrul în echipă, spirit de echipă – dezvoltare foarte bună;
    - obiectivitate şi consecvenţă – dezvoltare foarte bună;
    - rigurozitate şi responsabilitate – dezvoltare foarte bună;
    - disponibilitate de schimbare, receptivitate la nou – dezvoltare bună;
    - dorinţă de autoperfecţionare – dezvoltare bună;
    - conştiinciozitate şi perseverenţă – dezvoltare foarte bună;
    - fidelitate faţă de instituţie – dezvoltare bună.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: - să fie sănătos clinic, apt din punct de vedere psihologic pentru îndeplinirea sarcinilor specifice postului.
  • trăsături psihice şi de personalitate: - stabilitate/echilibru emoţional – dezvoltare foarte bună;
    - optimism, încredere în sine şi în ceilalţi – dezvoltare foarte bună;
    - dinamism/activism – dezvoltare foarte bună;
    - sociabilitate, extroversiune – dezvoltare foarte bună;
    - rezistenţă la solicitări psihice şi fizice intense – dezvoltare foarte bună;
    - toleranţă la frustrare – dezvoltare foarte bună;
    - adaptabilitate – dezvoltare foarte bună;
    - capacitate de mobilizare a potenţialului psihoenergetic şi fizic – dezvoltare foarte bună.
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: - minim 2 ani
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: - minim 2 ani
  • definirea sumara a atributiilor postului: - planifică, organizează, răspunde, îndrumă şi conduce activitatea biroului;
    - studiază, se documentează şi aplică prevederile actelor normative care reglementează domeniul de muncă din competenţa biroului, potrivit Regulamentului de organizare şi funcţionare al D.G.J.M.B.;
    - asigură relaţionarea cu D.G.P.I;
    - formulează propuneri conducerii unităţii privind măsurile de eliminare a riscurilor şi vulnerabilităţilor din domeniul protecţiei informaţiilor clasificate.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
14.11.2023, ora 14:00
Dată limită depunere dosar: 
24.11.2023, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  10. *Cerere atribuire cod identificare
    Candidaţii care depun documentele de înscriere la concurs la adresa de e-mail resurseumane@jandarmeriabucuresti.eu în intervalul alocat pentru înscriere, vor primi un e-mail de confirmare a înscrierii în cel mai scurt timp, în intervalul orar 08.00 -16.00 al zilelor lucrătoare, li se va comunica codul unic de identificare în baza căruia se pot identifica în anunţurile postate ulterior, referitoare la desfășurarea concursului, întrucât nu se vor utiliza numele şi prenumele acestora.

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

  5. Se impune obținerea adeverinţei care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate din care să reiasă că este „apt medical promovare în funcţii de conducere”; - (conform Anexei nr. 2 din Dispoziția comuna a Direcției Medicale și D.G.M.R.U/2022, privind întocmirea adeverințelor medicale pentru promovarea în funcții de conducere a polițiștilor și cadrelor militare în activitate din M.A.I)

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Candidaţii care au fost evaluaţi psihologic pentru ocuparea unor funcţii de conducere cu maxim 6 luni înainte de data de desfăşurare a concursului, vor face menţiune despre aceasta în cererea de îatribuire a codului de identificare. Candidaţii care nu au fost evaluaţi psihologic, vor fi planificaţi prin grija Serviciului Resurse Umane la o dată ce va fi comunicată prin afişare pe pagina de internet a unităţii www.jandarmeriabucuresti.eu și pe hub-ul de servicii al M.A.I.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  6. Evaluarea dosarelor de recrutare și acordarea punctajului aferent se realizează ce către comisia de concurs cu cel puțin 5 zile lucrătoare înainte de desfășurarea probei interviului.
    Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi „promovat”.
    Pe baza criteriilor prevăzute în Anexa nr. 3^3 la ordinul mai sus menționat, candidaţilor declaraţi „promovat” li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.
    Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează de către secretarul comisiei de concurs şi se postează pe pagina de internet a unităţii www.jandarmeriabucuresti.eu și pe HUB-ul de servicii al M.A.I.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Interviul, care se înregistrează audio şi video, se va desfăşura la sediul Direcţiei Generale de Jandarmi a Municipiului Bucureşti, situat în str. Jandarmeriei, nr. 9-11, sector 1, Bucureşti în data de 14.12.2023, începând cu ora 12 00.

Nivel III
Interviul este structurat pe următoarele capitole:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale;
b)capitolul III - evaluarea aptitudinilor şi abilităţilor specifice palierelor de conducere, precum şi a motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor asociate postului.

Nota minimă de promovare, pe fiecare capitol, este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire.
Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00, calculată ca medie ponderată între notele obţinute la fiecare dintre cele două capitole, astfel: 80% nota la capitolul I şi 20% nota la capitolul III.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Depunerea contestaţiilor (după caz). Se transmit scanate și cu respectarea precizărilor din prezentul anunț, preferabil în format .pdf, la adresa de e-mail resurseumane@jandarmeriabucuresti.eu

Departajare:
  1. Este declarat „ADMIS” la concurs candidatul care a fost declarat „promovat” la fiecare din cele două probe şi a obţinut cea mai mare notă finală, calculată prin însumarea punctajului obținut la proba de evaluare a dosarelor de recrutare şi a punctajului rezultat prin ponderarea cu 70% a notei finale la proba interviului. În situaţia în care mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat „ADMIS” candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. Dacă mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului, este declarat „ADMIS” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs. În situaţia în care nu se reuşeşte departajarea candidaţilor în funcție de vechimea în specialitate și vechimea în studiile necesare postului scos la concurs, preşedintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaţilor şi rezultatele obţinute la interviu, pe fiecare item şi decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat „ADMIS”.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. În perioada alocată conform graficului de concurs, candidaţii constituie dosarul de recrutare exclusiv în format electronic, prin depunerea unor fişiere, preferabil în format .pdf (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb.) care să cuprindă documentele enunţate în prezentul anunţ. Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunţul de concurs, revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepţia e-mail-ului şi nu dacă documentele sunt corect întocmite sau scanate corespunzător!

  9. Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț, transmise/depuse după data și ora menţionată în graficul organizării concursului, nu vor fi luate în considerare.

  10. La concursul pentru ocuparea posturilor vacante pot participa numai candidaţii care îndeplinesc în mod cumulativ condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs. Neîndeplinirea uneia/unora dintre cerinţe ori nerespectarea modalităţilor şi termenelor de depunere a cererilor de înscriere şi/sau a dosarelor de recrutare, atrage respingerea participării la concurs.

  11. în situaţia în care un candidat dorește să depună documente cu caracter clasificat la dosarul de recrutare, acestea se vor depune la sediul unităţii organizatoare, cu respectarea normelor incidente în domeniul protecţiei informaţiilor clasificate.

  12. SE VA EVITA, PE CÂT POSIBIL, TRANSMITEREA DOCUMENTELOR ÎN FORMAT DE IMAGINE ELECTRONICĂ/FOTOGRAFIATE (ex. formate fișier: .jpg, .jpeg, .gif, .png, .tiff, .psd, .mrw, .thm, .xmp, .dng) SAU ORICE ALT FORMAT CARE VA NECESITA INSTALAREA UNOR PROGRAME SPECIFICE PENTRU CA ACESTEA SĂ FIE ACCESATE!

  13. adeverinţa eliberată de structura de resurse umane a unității unde este încadrat candidatul/ a unității care are competență de numire pe postul unde este încadrat candidatul, valabilă doar dacă a fost emisă ulterior datei publicării prezentului anunț de concurs

  14. Adeverințele de studii vor fi acceptate numai dacă sunt în termenul de valabilitate, respectiv 12 luni de la data finalizării studiilor.

  15. Documentele prezentate pentru conformitate nu trebuie să prezinte deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranță și nici să nu fie plastificate

Informații suplimentare:
  1. Dosarul de candidat va cuprinde documentele prevăzute la art. 60 alin.(1) din Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177/ 2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare, astfel:
    1. cererea de înscriere şi curriculum vitae, modelul comun european;
    2. cererea de atribuire a codului de identificare;
    3. copia actului de identitate;
    4. copii ale documentelor care atestă nivelul şi specializarea studiilor impuse de cerinţele postului (diploma/diplomele care atestă studiile absolvite va/vor fi însoțite de suplimentul la diplomă/foaia matricolă), precum și ale cursurilor sau a altor forme de pregătire absolvite, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuțiilor postului scos la concurs, în integralitatea lor (acestea vor avea atașate/anexate foile matricole/suplimentele eliberate, după caz, precum și documentele doveditoare din care să reiasă suportarea costurilor de către candidat în cazul cursurilor/formelor de pregătire plătite de acesta);
    5. adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate din care să reiasă că este „apt medical promovare în funcţii de conducere”; - (conform Anexei nr. 2 din Dispoziția comuna a Direcției Medicale și D.G.M.R.U/2022, privind întocmirea adeverințelor medicale pentru promovarea în funcții de conducere a polițiștilor și cadrelor militare în activitate din M.A.I)
    6. declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare;
    7. certificatul de examinare psihologică, din care să reiasă că este „apt pentru funcţii de conducere”;( se va introduce la dosar de către structura de resurse umane ulterior susținerii evaluării psihologice de către candidați)
    8. adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unității unde este încadrat candidatul/ a unității care are competență de numire pe postul unde este încadrat candidatul, valabilă doar dacă a fost emisă ulterior datei publicării prezentului anunț de concurs, din care să reiasă următoarele:
     vechimea în muncă/ în Ministerul Afacerilor Interne;
     vechimea în armă;
     vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
     vechimea în specialitatea structurii pentru care se organizează concursul;
     vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională;
     dacă este cercetat disciplinar, se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau este pus la dispoziţie în condiţiile art. 17, alin (2) din Anexa 7 din Ordinului M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare;
     calificativele obţinute pe întreaga perioada a carierei profesionale;
     sancțiunile disciplinare de-a lungul carierei profesionale;
     recompensele acordate de-a lungul carierei profesionale;
     cursuri/ alte forme de pregătire absolvite, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuțiilor postului scos la concurs;
     realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției – (dacă este cazul);
    8. adeverință din care să reiasă perioada de valabilitate a autorizaţiei la informaţii clasificate şi nivelul de acces;
    9. alte documente din care ă rezulte eventuale realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției (dacă este cazul).

  2. Toată documentația solicitată în vederea întocmirii dosarului de recrutare se va transmite exclusiv în format electronic, scanat, în format pdf, pe adresa de e-mail resurseumane@jandarmeriabucuresti.eu.

  3. Cererea de înscriere la concurs, C.I.-ul, C.V.-ul, cererea de atribuire a codului unic de identificare şi declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare se transmit SCANATE la adresa de e-mail: resurseumane@jandarmeriabucuresti.eu, preferabil în format pdf (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb.), în perioada 08.11.2023 – 14.11.2023 (inclusiv), ora 14.00.

  4. Documentele transmise/depuse în scopul înscrierii la concurs se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora, cu atașarea numelui și prenumelui complet al candidatului și nu vor conține diacritice (ex.: Cerere înscriere – GEORGESCU Vasile, C.V. – Georgescu Vasile, copie C.I. – GEORGESCU Vasile, etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex.: DGJMB/SS_ GEORGESCU _Vasile).

  5. Candidaţii care depun documentele de înscriere la concurs la adresa de e-mail resurseumane@jandarmeriabucuresti.eu în intervalul alocat pentru înscriere, vor primi un e-mail de confirmare a înscrierii în cel mai scurt timp, în intervalul orar 08.00 -16.00 al zilelor lucrătoare, li se va comunica codul unic de identificare în baza căruia se pot identifica în anunţurile postate ulterior, referitoare la desfășurarea concursului, întrucât nu se vor utiliza numele şi prenumele acestora.

  6. Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise SCANAT în volum complet și în integralitatea lor, cu respectarea precizărilor din prezentul anunț, preferabil în format .pdf (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb.), la adresa de e-mail unde a fost depusă cererea de înscriere, până la data de 24.11.2023 (inclusiv), ora 14.00 .
    Documentele depuse/transmise în scopul completării dosarului de recrutare se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora, cu atașarea numelui și prenumelui complet al candidatului/membrilor familie candidatului și nu vor conține diacritice (ex.: copie documente studii – GEORGESCU Vasile, copie certificat naștere candidat – GEORGESCU Vasile, copie certificat naştere sotie – GEORGESCU Maria etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex.: DGJMB/SS_GEORGESCU _Vasile).

  7. În situația necesității transmiterii în cadrul mai multor e-mail-uri a documentelor necesare înscrierii/completării dosarului de recrutare se va preciza în cadrul titlului mesajului nr. e-mail-ului din câte e-mail-uri sunt necesare pentru a transmite informația în cauză (ex.: DGJMB/SS_GEORGESCU_Vasile_nr_1_din_5). Se va încerca, pe cât posibil, respectarea condițiilor de denumire ale fișierelor, al titlului mesajului electronic, precum și forma de scanare a documentelor în cauză cu ocazia transmiterii email-ului! În cazul în care survin probleme de natură tehnică legate de transmiterea documentației, candidații pot apela la numărul de telefon 0214567365, luni-vineri, între orele 08.00-16.00

Date de contact:
  1. Relaţii suplimentare privind organizarea şi desfăşurarea concursului, pot fi obţinute de la Serviciul Resurse Umane - Direcţia Generală de Jandarmi a Municipiului Bucureşti, telefon 0214567365, la sediul unității situat în Strada Jandarmeriei, nr. 9-11, sector 1, București de luni-vineri, între orele 0800 - 1600 sau pe pagina de internet a unității (www.jandarmeriabucuresti.eu).

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs Sef birou - Structura de securitate.pdf - Adăugat la: 08.11.2023, ora 13:50
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 08.11.2023, ora 12:59
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 08.11.2023, ora 12:59
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 08.11.2023, ora 12:59
  4. Tematica si bibliografie Sef birou - Structura de securitate.pdf - Adăugat la: 08.11.2023, ora 13:49
  5. Model - Cerere atribuire cod unic de identificare - Cerere solicitare CUI.docx - Adăugat la: 08.11.2023, ora 13:52
  6. Anunț - 298-Șef birou - Structura de Securitate - Șef birou - Structura de Securitate.pdf - Adăugat la: 15.12.2023, ora 12:52
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Alte informări pentru candidați - Planificare evaluare psihologica - 16.11.2023 ANUNT PLANIFICARE EVALUARE PSIHOLOGICA CANDIDATI CONCURSURI FC CONDUCERE DIN CADRUL D.G.J.M.B..pdf - Adăugat la: 16.11.2023, ora 13:26
  2. Alte informări pentru candidați - rezultate evaluare psihologica - 04.12.2023 ANUNT REZULTATE EVALUARE PSIHOLOGICA CANDIDATI CONCURSURI FC CONDUCERE DIN CADRUL D.G.J.M.B. EVALUATI IN DATA DE 23.11.2023.pdf - Adăugat la: 04.12.2023, ora 12:57
  3. Rezultate probă - Evaluare dosar de recrutare - 05.12.2023 ANUNT verificare conditii participare și evaluare dosare concurs -sef birou_Structura Securitate.pdf - Adăugat la: 05.12.2023, ora 12:44
  4. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Rezultate interviu - 14.12.2023 Tabel nominal cu rezultatele la proba interviu_concurs_sef birou_Structura de Securitate.pdf - Adăugat la: 14.12.2023, ora 13:57
  5. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Rezultate finale concurs - 15.12.2023 Tabel nominal final rezultate concurs_sef birou Structura de Securitate.pdf - Adăugat la: 15.12.2023, ora 12:52