Postat la data de: 26.06.2024, ora 0:38

Anunt privind ocuparea functiei de ofiter I - Serv. C.J.S.E.O

Inspectoratul de Politie Judetean Dambovita organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 120 - OFITER I prevăzut cu gradul de Subinspector de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Dimbovita - Serviciul Cazier Judiciar, Statistica si Evidente Operative, jud. DB, MUNICIPIUL TARGOVISTE, Domeniu de activitate: Cazier judiciar, statistică și evidențe operative
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

Agentul de poliție poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) este declarat «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; (*)
b) nu este sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
c) nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 27^21 alin. (2) sau art. 27^25 lit. a), b) şi h);
d) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
e) a absolvit studii superioare și îndeplinește condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului.


(*) Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: minim subinspector de poliţie
  • pregătire de bază: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă într-unul dintre următoarele domenii/profiluri/specializări: ştiinţe juridice/drept, ştiinţe economice/economic, ştiinţe militare, informaţii şi ordine publică, știința/ingineria sistemelor și a calculatoarelor, informatică, matematică-informatică
    • SAU
    • - studii universitare de licenţă ciclul I de studii (în sistem Bologna), absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, într-unul din următoarele domenii de licență: drept, ştiinţe militare, informaţii şi ordine publică, matematică, informatică, ingineria sistemelor, calculatoare și tehnologia informației, cibernetică, statistică și informatică economică, administrarea afacerilor, economie, management.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: deţinerea/obţinerea autorizaţiei de acces la informaţii clasificate nivel „ strict secret”;
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni.
  • aptitudini şi abilităţi necesare: abilităţi de comunicare şi relaţionare atât la nivel intergrupal cât şi la nivel intragrupal –dezvoltare foarte bună;
    -rezistenţa la acţiunea factorilor stresori (lucrul în condiţii de solicitare psihică intensă sub presiunea timpului) – dezvoltare foarte bună;
    -spirit de observaţie – dezvoltare foarte bună;
    -flexibilitate în gândire - dezvoltare foarte bună;
    -inovarea activităţii (orientarea consecventă asupra a ceea ce trebuie schimbat în vederea îmbunătăţirii modului de îndeplinire a sarcinilor, îndatoririlor şi responsabilităţilor) - dezvoltare bună;
    - capacitatea de a comunica verbal şi în scris (clar şi coerent) - dezvoltare foarte bună;
    -aptitudini de organizare, coordonare şi control – dezvoltare foarte bună;
    -capacitatea de analiză şi sinteză – dezvoltare foarte bună;
    -abilităţi de negociere/mediere – dezvoltare foarte bună.
  • atitudini necesare/comportament: -atitudine pozitivă faţă de muncă: interes profesional, conştiinciozitate, rigurozitate, perseverenţă, solicitudine, asumarea responsabilităţii;
    -atitudine pozitivă faţă de alţii: obiectivitate (capacitatea de a fi imparţial în ceea ce priveşte acţiunile proprii şi ale celorlalţi, de a nu favoriza sau defavoriza o parte sau alta), cinste;
    -alte atitudini necesare: devotament şi loialitate faţă de instituţie, tact, atitudine de cooperare socială şi disponibilitatea de a lucra în echipă;
    -comportament echilibrat şi stăpânire de sine (fără excese sau izbucniri emoţionale);
    -prestanţă (limbaj şi vestimentaţie adecvată, respectarea regulilor de politeţe);
    -trăsături pozitive de caracter: integritate morală, sociabilitate, discreţie, spirit critic, adaptabilitate, răbdare, fermitate;
    -discreţie (păstrarea confidenţialităţii activităţii profesionale, a datelor şi documentele de uz intern).
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: „APT” medical
  • trăsături psihice şi de personalitate: “Apt psihologic”, conform baremelor de încadrare în M.A.I.,
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
07.07.2024, ora 23:59
Dosar recrutare

    Dosar politisti - agent
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - candidatul nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 27^21 alin. (2) sau art. 27^25 lit. a), b) şi h) din Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două evaluări anuale de serviciu.

    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. 20.07.2024-Desfasurarea probei scrise


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Rezultatul la proba test scris se poate contesta o singură dată în termen de 24 de ore de la afișare, iar contestațiile se depun pe adresa de e-mail sursaexterna@db.politiaromana.ro . Eventualele contestații se soluționează de către comisia constituită în acest scop, în termenul legal. Nota acordată după soluționarea contestației la proba scrisă este definitivă. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări. Admiterea/respingerea contestației se va comunica prin postare pe pagina de internet hub.mai.gov.ro, la sectiunea fisiere a acestui anunt.

Departajare:
  1. În situația în care mai mulți candidați au aceeași notă finală la proba scrisă va fi declarat „admis”, candidatul care a obținut nota mai mare la interviul pe subiecte profesionale, elaborat din tematica și bibliografia recomandate, în limita posturilor scoase la concurs.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Înscrierea se realizează online la adresa de e-mail sursaexterna@db.politiaromana.ro
    Cererile de înscriere, însoțite de documentația solicitată transmise după data de 05.07.2024, nu vor fi luate în considerare.

  2. documentele care necesită a fi completate (Ex. cererea de înscriere, declarații, etc.) vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate și semnate, iar ulterior scanate în format pdf și transmise în format electronic pe adresa de e-mail indicată mai sus (candidații vor manifesta atenție maximă ca documentele să fie completate corect și integral);
    - fiecare document va fi scanat și salvat într-un fișier pdf separat, denumirea fișierului fiind compusă din numele candidatului și conținutul fișierului (exemplu: Popescu Ioan-act identitate, Popescu Ioan-cerere înscriere, etc.);
    - toate documentele vor fi scanate în format pdf, candidații urmând a verifica înaintea transmiterii, conținutul fișierului pdf scanat, respectiv faptul că acesta este scanat integral (corespunde cu documentul original Ex: diploma de bacalaureat este scanată față verso) și este lizibil;
    - toate documentele menționate mai sus vor fi transmise în format electronic printr-un singur e-mail (ca atașamente la e-mail), mărimea totală a tuturor documentelor transmise de către candidat (fișierele pdf atașate e-mailului) pentru înscriere la concurs nu trebuie să depășească 25 MB;
    - e-mailul transmis de către candidat va avea subiect (titlu) de următoarea formă: nume, prenume candidat, conținutul e-mailului și concursul la care se înscrie (Ex: Popescu Ioan-Dosar de recrutare concurs ajutor șef de post).

  3. În următoarea zi lucrătoare, ulterioară înregistrării cererii de înscriere însoțită de documentația aferentă, candidaților li se va transmite un e-mail de confirmare a primirii cererii, la adresa indicată de aceștia, precizându-se numărul de înregistrare și codul atribuit candidatului.
    E-mail-ul de confirmare nu certifică primirea în volum complet și corect a documentelor, aceasta fiind responsabilitatea exclusivă a candidaților. Verificarea documentelor transmise se realizează ulterior datei limită de transmitere a dosarelor, de către comisia de concurs în vederea validării.
    Codul atribuit urmează a fi folosit pentru identificarea candidatului pe întreaga procedură de concurs.

Date de contact:
  1. Pentru detalii, candidatii se pot adresa Serviciului Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Dâmbovița la nr. de telefon 0245/207200, int. 20.111

Grafic concurs:
  1. Calendar concurs tco sursa externa.pdf - Adăugat la: 26.06.2024, ora 0:27
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 26.06.2024, ora 0:13
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 26.06.2024, ora 0:13
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 26.06.2024, ora 0:13
  4. DCJSEO Tematica_si_bibliografie statistică.pdf - Adăugat la: 26.06.2024, ora 0:31
  5. Anunț - 3215-Anunt privind ocuparea functiei de ofiter I - Serv. C.J.S.E.O - Anunt privind ocuparea functiei de ofiter I - Serv. C.J.S.E.O.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 10:15
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - Erata - completare tematica si bibliografie - erata tematica si bibliografie.pdf - Adăugat la: 26.06.2024, ora 15:32
  2. Erată - Modificare calendar - Erata modificare calendar concurs.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 10:02