Postat la data de: 14.11.2023, ora 15:05
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

SEF BIROU I - BIROUL PAZA SI PROTECTIE INSTITUȚIONALĂ

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Dambovita organizează:
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 55 - sef birou I prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Dambovita - Biroului Pază și Protecție instituțională, jud. DB, MUNICIPIUL TARGOVISTE, Domeniu de activitate: Pază, control acces și protecție instituțională
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:
Cerințele postului:
  • pregătire de bază: studii universitare de licenţă - ciclul I Bologna sau studii universitare de lungă durată cu licenţă, din domeniul fundamental de ierarhizare științe sociale;
  • pregătire de specialitate: nu este necesară;
  • alte cunoştinţe: cultură generală, cunoştinţe cu privire la misiunile de pază şi protecţie, de operare pe calculator, cunoștințe juridice;
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - delegație pentru activităţi de control;
    - autorizaţie pentru acces la informaţii clasificate nivel "Strict Secret”, obţinută după numirea în funcţie.
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: 5 ani/5ani;
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: 2 ani;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani;
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este cazul;
  • definirea sumara a atributiilor postului: - organizează, coordonează și controlează întreaga activitate a personalului din subordine şi îi reprezintă în relaţiile cu celelalte servicii/birouri (compartimente) ale unităţii potrivit competenţelor;
    - participă la realizarea managementului activităților pe linia executării misiunilor de pază obiective, prduse cu caracter special, pază transporturi de bunuri și valori, corespondență clasificată și pe linia misiunii de pază, supraveghere și intervenție la conductele magistrale de transport produse petroliere și instalațiile aferente acestora, prin organizarea, planificarea, îndrumarea şi controlul activităţilor, conform actelor normative în vigoare şi regulamentului de organizare şi funcţionare, în scopul realizării cu maximă eficienţăa obiectivelor de îndeplinit;
    - elaborează documentele de conducere, organizare şi planificare a muncii la nivelul biroului;
    - participă la executarea misiunilor operative, a acțiunilor și intervențiilor cu grad de ridicat de risc ori în condiții de pericol deosebit;
    - răspunde de derularea contractelor de prestări servicii de pază încheiate de unitate cu beneficiarii de pază.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical pentru funcţii de conducere;
  • aptitudini şi abilităţi necesare: manageriale (organizatorice, decizionale, conducere, coordonare şi control) – dezvoltare foarte bună; capacitate de concepţie, analiză, spirit de dreptate şi respect deosebit faţă de lege – dezvoltare foarte bună; capacitate de soluţionare a problemelor în funcţie de diversitatea acestora şi nu după modele sau similitudini – dezvoltare bună; specifice de lucru – dezvoltare bună; specifice de lucru – dezvoltare bună; gândire analitică, conceptuală, conformă cu normele legale existente – dezvoltare bună; oportunitate şi operativitate în luarea celor mai juste decizii – dezvoltare bună; lucru sub presiunea timpului şi în condiţii de stres – dezvoltare bună, spirit de observaţie – dezvoltare bună, lucru în echipă – dezvoltare bună; putere de mobilizare, influenţare şi convingere a subordonaţilor în realizarea sarcinilor – dezvoltare bună
    - aptitudini şi abilităţi (psihologice) necesare: aptitudinea generală de operare cu informaţia (raţionament, transfer analogic, memorie, atenţie etc.): dezvoltare foarte bună; aptitudinea verbală; capacitatea decizională: dezvoltare bună; abilităţi funcţionăreşti, aptitudinea spaţială: dezvoltare obişnuită.
  • atitudini necesare/comportament: conduită morală bună, iniţiativă, flexibilitate în gândire, lucru în echipă, capacitate de asumare a răspunderii, limbaj, vestimentaţie şi politeţe, fermitate şi consecvenţă, corectitudine, receptivitate şi disponibilitate la schimbări de situaţii, preocupare de autoperfecţionare, nevoie permanentă de cunoaştere şi cuprindere în cunoaşterea noului, capacitate de autocontrol, conştiinciozitate în muncă, perseverenţă şi hotărâre în realizarea obiectivelor.
  • trăsături psihice şi de personalitate: - trăsături psihice şi de personalitate: rezistenţă la situaţiile de stres şi frustrare; autonomie în a judeca situaţiile şi a acţiona în condiţii de supervizare redusă, conştiinciozitate: nivel peste media populaţiei; stabilitate emoţională; autocontrol; sociabilitate: nivel în media populaţiei.
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni;
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul;
  • gradul militar: minim locotenent;
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
20.11.2023, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
08.12.2023, ora 12:00
Dosar recrutare
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

  5. Adeverința eliberată de medicul de unitate, care conține rezultatul ultimului examen medical de bilanţ cu mențiunea „apt medical” pentru îndeplinirea atribuțiilor funcției pentru care participă la concurs trebuie sa respecte prevederile Dispoziția comună a Direcție Medicale și Direcției Generale Management Resurse Umane nr. 93164/327674 din 15.03.2022;

Evaluare psihologică
Perioada de desfășurare a examinării: 24.11.2023, ora 8:00 - Nu este setată data de final
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
Perioada de desfășurare a probei: 11.12.2023
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  6. Evaluarea dosarelor de recrutare și acordarea punctajului aferent se realizează de către comisia de concurs/examen cu cel puțin 5 zile lucrătoare înainte de desfășurarea probei interviului, respectiv în data de 11.12.2023.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 20.12.2023, ora 12:00
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Interviul se va înregistra audio și/sau video și se va desfășura la sediul Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Dâmbovița din municipiul Târgovişte, B-dul. Carol I, nr. 49, judeţul Dâmbovița, în data de 20.12.2023, începând cu ora 12.00.

Nivel III
Interviul este structurat pe următoarele capitole:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale;
b)capitolul III - evaluarea aptitudinilor şi abilităţilor specifice palierelor de conducere, precum şi a motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor asociate postului.

Nota minimă de promovare, pe fiecare capitol, este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire.
Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00, calculată ca medie ponderată între notele obţinute la fiecare dintre cele două capitole, astfel: 80% nota la capitolul I şi 20% nota la capitolul III.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situaţia în care există doi sau mai mulţi candidaţi care au obţinut aceeaşi notă, este declarat „admis"candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis"candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs. În situaţia în care nu se reuşeşte departajarea acestora conform celor menţionate mai sus, preşedintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaţilor şi rezultatele obţinute la interviu, pe fiecare item şi decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat „admis".

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererea de înscriere la concurs, CV-ul şi declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare se transmit SCANATE la adresa de e-mail: resurse.umane@jandarmeriadambovita.ro, preferabil în format PDF (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb), până la data de 20.11.2023 (inclusiv), ora 1600
    Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora (ex. cerere înscriere, CV, etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele candidatului (ex. ”SEF. BIROU. PAZA. POPESCU.Vasile”).
    Candidaţii care depun cererile de înscriere la concurs, CV-ul și declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare la adresa de e-mail: resurse.umane@jandarmeriadambovita.ro în intervalul alocat pentru înscriere, vor primi un e-mail de confirmare a înscrierii (ulterior înscrierii), iar celor care solicită să le fie acordat un cod unic de identificare, li se va comunica și codul respectiv în baza căruia se pot identifica în anunţurile postate ulterior, referitoare la desfășurarea concursului, întrucât nu se vor utiliza numele şi prenumele acestora.
    Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise SCANATE, în volum complet și în integralitatea lor, cu respectarea precizărilor din prezentul anunț, preferabil în format PDF (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb), la adresa de e-mail unde și-a depus cererea de înscriere, până la data de 08.12.2023 (inclusiv), ora 1200.
    Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora (ex. copie documente studii, copie act de identitate al candidatului etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele candidatului (ex. ”SEF. BIROU. PAZA. POPESCU.Vasile”).

  2. Adeverința eliberată de structura de resurse umane din unitatea de proveniență a candidatului va cuprinde următoarele informații:
    - gradul militar deținut;
    - nivelul de acces și perioada de valabilitate a autorizației de acces la informații clasificate;
    - vechimea în armă;
    - vechimea în muncă/ din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională;
    - vechimea în specialitatea structurii pentru care se organizează concursul;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - calificativele obţinute pe întreaga perioadă a carierei profesionale;
    - sancţiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei profesionale;
    - recompensele acordate de-a lungul carierei profesionale;
    - cursurile şi formele de pregătire absolvite;
    - dacă sunt cercetaţi disciplinar, se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau sunt puşi la dispoziţie în condiţiile art. 17, alin. (2) din Anexa nr. 7 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale M.A.I., cu modificările şi completările ulterioare.

  3. Adeverința eliberată de unitatea din care face parte candidatul este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior datei publicării prezentului anunț, conform prevederilor art. 22 alin. (2^2) din Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177 din 16.11.2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare.

  4. Conform art. 22 alin. (2) lit. d) din Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I nr. 177/ 2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare, fişa postului scos la concurs poate fi consultată de către candidaţi, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecţia informaţiilor clasificate, la sediul unităţii organizatoare din municipiul Târgovişte, B-dul. Carol I, nr. 49, judeţul Dâmbovița.

Date de contact:
  1. Inspectoratul de Jandarmi Judeţean Dâmbovița, cu sediul în municipiul Târgovişte, B-dul. Carol I, nr. 49, judeţul Dâmbovița;
    Relaţii suplimentare privind organizarea şi desfăşurarea examenului /concursului pot fi obţinute de la Inspectoratul de Jandarmi Judeţean Dâmbovița, Serviciul Resurse Umane, e-mail resurse.umane@jandarmeriadambovita.ro, telefon metropolitan 045/24407, fix 0245/640670, de luni până vineri între orele 08.00-16.00.

Grafic concurs:
  1. Grafic concus - sef birou paza.pdf - Adăugat la: 14.11.2023, ora 11:23
Fișiere anunț:
  1. Cerere - Anexa nr. 1 Cerere inscriere concurs.pdf - Adăugat la: 14.11.2023, ora 12:26
  2. Declaratie - Anexa nr. 2 Declaratie confirmare cunoastere si acceptare conditii de recrutare.pdf - Adăugat la: 14.11.2023, ora 12:27
  3. CV - Model - CV.docx - Adăugat la: 14.11.2023, ora 12:28
  4. Tematica -Sef birou paza_draft_ modificari ijjph.pdf - Adăugat la: 14.11.2023, ora 14:41
  5. Anunț - 355-SEF BIROU I - BIROUL PAZA SI PROTECTIE INSTITUȚIONALĂ - SEF BIROU I - BIROUL PAZA SI PROTECTIE INSTITUȚIONALĂ .pdf - Adăugat la: 22.12.2023, ora 16:10
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Alte informări pentru candidați - Rezultate testare psihologica - Anunt-rezultate_testare_psihologică de postat.pdf - Adăugat la: 07.12.2023, ora 16:11
  2. Rezultate probă - Evaluarea dosarelor - 2. TABEL AFISARE SITE rezultate evaluarea dosarelor de recrutare.pdf - Adăugat la: 11.12.2023, ora 15:35
  3. Rezultate probă - Interviu - 1. TABEL REZULTATE INTERVIU -de afisat.pdf - Adăugat la: 20.12.2023, ora 18:54
  4. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - TABEL FINAL - TABEL FINAL Șef bppi.pdf - Adăugat la: 22.12.2023, ora 16:10