Postat la data de: 21.11.2023, ora 15:33

Sef sectie II la Sectie Politie Rurala Adancata

Inspectoratul de Politie Judetean Suceava organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 1121 - sef sectie II - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Suceava - Politia Municipiului Suceava, jud. SV, Com. ADANCATA, Domeniu de activitate: Ordine publică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: să deţină gradul profesional de minim subinspector de poliţie
  • pregătire de bază: - pentru cei care au absolvit anterior organizării studiilor universitare în sistem ”Bologna”: studii universitare de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă;
    - pentru cei care au absolvit studii universitare în sistem ”Bologna”: studii superioare de licență, ciclul I de studii universitare în domeniul fundamental de știință, artă, cultură/domeniul fundamental: științe exacte, științe ale naturii/matematică și științe ale naturii, științe sociale și politice/științe sociale, științe juridice, științe economice, științe militare și informații, științe umaniste/științe umaniste și arte sau științe inginerești.
  • pregătire de specialitate: nu este cazul
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - să deţină/să obţină autorizație de acces la informaţii clasificate, nivel ,,secret”;
    - să deţină/să obţină aviz pentru desemnarea în structurile poliţiei judiciare, în calitate de organ de cercetare al poliției judiciare;
    - să dețină/să obțină dreptul de a conduce autospecialele din dotarea subunității.
  • vechime în muncă/din care în MAI: -să aibă minim 2 ani vechime în muncă;
  • alte cerințe: - să dețină/să obțină permis de conducere pentru categoria B;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: - să aibă minim 2 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
28.11.2023, ora 15:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  4. Examinarea psihologică a candidaţilor înscrişi la concurs se va desfăşura la Centrul de Psihosociologie al Ministerului Afacerilor Interne din Bucureşti, la o dată ce va fi comunicată ulterior, după programarea acestora de către Centrul de Psihosociologie al Ministerului Afacerilor Interne.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 20.12.2023, ora 12:00
  1. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  2. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  3. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  4. Concursul va consta în susținerea unui interviu structurat pe subiecte profesionale, potrivit prevederilor art. 26 din Anexa nr. 3 la O.m.a.i. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile de poliție ale M.A.I., care se înregistrează audio și/sau video și se va desfășura la sediul I.P.J. Suceava, în data de 20.12.2023, ora 12:00, după următorul grafic:
    - instructajul candidaților: ora 12:00;
    - desfășurarea interviului pe subiecte profesionale: începând cu ora 12:20;
    - afișarea grilei de apreciere: la finalizarea interviului desfășurat cu ultimul candidat;
    - afișarea rezultatelor: după ora 16:00 (în raport de numărul candidaților).


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. Candidatii sunt declarati ,,admis" în ordinea descrescătoare a notelor.

  2. În situaţia în care, la concursul pentru ocuparea unui post de conducere vacant, mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Fişa postului scos la concurs poate fi consultată de către candidaţi la Serviciul Resurse Umane, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecţia informaţiilor clasificate.
    Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat) vor fi adresate domnului inspector șef și vor fi transmise la adresa de e-mail a Inspectoratului Județean de Poliție Suceava – Serviciul Resurse Umane, respectiv resurseumane@sv.politiaromana.ro, până la data de 28.11.2023, ora 15.00 (inclusiv în zilele nelucrătoare).
    Dosarele de recrutare vor fi transmise, până la aceeași dată, respectiv 28.11.2023, ora 15.00 (și în zilele nelucrătoare), exclusiv în format electronic (scanat, format PDF needitabil), la adresa de e-mail a Inspectoratului Județean de Poliție Suceava – Serviciul Resurse Umane resurseumane@sv.politiaromana.ro și vor cuprinde documentele prevăzute de art. 60 alin. (1) din Anexa nr. 3 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 140/2016

  2. ATENTIE: Documentele vor fi transmise într-o arhivă cu numele candidatului, iar dimensiunea acestuia nu trebuie să depășească 50 MB.
    La rubrica ”Subiectul e-mailului” fiecare candidat va trece numele și prenumele lui, precum si funcția pentru care candidează . Ex: Popa Ion – șef birou I la Biroul ____________.
    Fiecare candidat înscris la concurs va primi un cod unic de identificare, ca alternativă în prelucrarea datelor cu caracter personal, care va fi folosit pentru identificarea lui pe întreaga procedură de concurs. (afișare rezultate, etc.).
    Candidaţilor li se va transmite la adresa de e-mail indicată de către aceștia în raportul de înscriere, un e-mail de confirmare a primirii cererii de înscriere la concurs, precizându-se codul unic de identificare .

Date de contact:
  1. Informatiile suplimentare pot fi obtinute la nr. de telefon 0230203112

Grafic concurs:
  1. Grafic sef sectie Adancata.pdf - Adăugat la: 21.11.2023, ora 14:12
Fișiere anunț:
  1. Tematica sef sectie SPR Adancata.pdf - Adăugat la: 21.11.2023, ora 13:02
  2. Model - Cerere de inscriere - Cerere inscriere sef sectie SPR Adancata.pdf - Adăugat la: 21.11.2023, ora 13:04
  3. Model - Declaratie - Declaratie de confirmare sef sectie SPR Adancata.pdf - Adăugat la: 21.11.2023, ora 13:04
  4. Model - CV Europas - CV Europas.pdf - Adăugat la: 21.11.2023, ora 13:07
  5. Anunț - 465-Sef sectie II la Sectie Politie Rurala Adancata - Sef sectie II la Sectie Politie Rurala Adancata.pdf - Adăugat la: 21.12.2023, ora 14:54
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - Planificare in vederea sustinerii evaluarii psihologoice - Anunt planificare testare psihologica Sectia 8 Adancata 05.12.2023 de afisat.pdf - Adăugat la: 05.12.2023, ora 15:41
  2. Anunț - Lista validare/invalidare dosare de recrutare candidati - LISTA VALIDARE DOSARE sef sectie SPR Adancata de afisat.pdf - Adăugat la: 12.12.2023, ora 11:38
  3. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Rezultate proba de interviu - 7 Tabel nominal - rezulate interviu de afisat.pdf - Adăugat la: 20.12.2023, ora 14:41
  4. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Rezultate finale - 7 Tabel nominal - rezulate finale interviu de afisat.pdf - Adăugat la: 21.12.2023, ora 14:54