Postat la data de: 28.08.2024, ora 15:59

Concurs ocupare post vacant ofițer specialist principal II - Structura de securitate - I.G.J.R.

Inspectoratul General al Jandarmeriei organizează:
| concurs - încadrare directă || concurs - rechemare în activitate (cadre militare) |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 201/a - Ofițer specialist principal II prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.General al Jandarmeriei - Inspectoratului General al Jandarmeriei Române-Structura de Securitate, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Structura de securitate
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Încadrare directă:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin încadrare directă;
l) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; Verificarea cerinţei se realizează cu ocazia examinării medicale. Criteriul specific nu se aplică pentru încadrarea directă în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia;
m) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Rechemare în activitate:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale;
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv;
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin rechemare în activitate;
l) nu au fost trecute în rezervă în condiţiile art. 85 lit. a), d), i), j), k) sau ale art. 87 din Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare; (**)
m) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; criteriul specific nu se aplică pentru rechemarea în activitate în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia; Verificarea criteriului specific se realizează cu ocazia examinării medicale. Concluziile privind continuarea procedurii de recrutare şi selecţie a candidaţilor în situaţia observării directe, în cursul examinării medicale, a existenţei la candidaţi a unor tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară, se stabilesc de către compartimentele de resurse umane/persoanele cu sarcini de recrutare, prin raportare la condiţiile legale şi criteriile specifice de recrutare şi selecţie, precum şi la modelul uniformei de vară stabilit de cadrul normativ incident pentru structura în care este prevăzut postul;
n) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.
Persoanele care au dobândit grade militare în rezervă ca urmare a îndeplinirii serviciului militar, participării la convocări de pregătire sau în urma concentrării şi nu au avut calitatea de cadru militar în activitate/poliţist nu fac obiectul recrutării în vederea rechemării în activitate pe timp de pace.
(**) art. 85 – (1) Ofiţerii, maiştrii militari şi subofiţerii în activitate pot fi trecuţi în rezervă sau direct în retragere, după caz, în următoarele situaţii:
a) la împlinirea vârstei standard de pensionare pentru limită de vârstă;
d) au împlinit limita de vârstă în grad;
i) când manifestă dezinteres în îndeplinirea atribuţiilor şi sarcinilor de serviciu sau în perfecţionarea pregătirii lor militare şi de specialitate;
j) când comit abateri grave de la prevederile regulamentelor militare sau de la alte dispoziţii legale;
k) când, pentru o infracţiune săvârşită din culpă, li s-a aplicat prin hotărâre judecătorească suspendarea executării pedepsei sub supraveghere ori a amenzii, precum şi în cazurile când au beneficiat de amnistie sau graţiere înainte de începerea executării pedepsei;
art. 87 – (1) Ofiţerii, maiştrii militari şi subofiţerii în activitate condamnaţi prin hotărâre judecătorească la pedeapsa închisorii cu executarea acesteia, precum şi cei condamnaţi pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie la pedeapsa închisorii cu suspendarea executării ori cu amenda se trec în rezervă sau direct în retragere.
(2) Cadrele militare în activitate condamnate prin hotărâre judecătorească rămasă definitivă la pedeapsa închisorii cu executarea acesteia se trec în rezervă sau direct în retragere din oficiu.
(3) Cadrele militare în activitate din Ministerul Apărării Naţionale condamnate pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie la pedeapsa amenzii penale sau cu închisoare, cu suspendarea executării ori graţiate înainte de începerea executării pedepsei pot fi trecute în rezervă sau direct în retragere ori pot fi menţinute în activitate, pe baza propunerilor înaintate ierarhic, prin ordin al comandanţilor/şefilor care au competenţe în acest sens, stabilite prin ordin al ministrului apărării naţionale, dispoziţiile art. 43 aplicându-se în mod corespunzător.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Cerințele postului:
  • pregătire de bază: Studii universitare de licență ciclul I Bologna sau studii superioare de lungă durată cu diplomă de licență în unul din domeniile cuprinse în ramura de știință: Matematică (specializarea Matematică informatică), Informatică, Fizică (specializarea Fizică informatică), Chimie (specializarea Chimie- Informatică), Inginerie electrică (specializările inginerie electrică și calculatoare, Informatică aplicată în energie electrică), Inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale, Calculatoare și tehnologia informației, Ingineria sistemelor, Științe inginerești aplicate (specializările Informatică industrială și Matematică și informatică aplicată în inginerie), Ingineria materialelor (specializarea Informatică aplicată în ingineria materialelor), Științe administrative (specializarea Administrație publică – brevet de ofițer armă/ serviciul comunicații și informatică specialitatea militară transmisiuni), Științe militare, informații și ordine publică ( specializările Managementul sistemelor de comunicații militare și Managementul organizației – brevet de ofițer în armă/ serviciul comunicații și informatică, specialitatea militară transmisiuni), Cibernetică, statistică și informatică economică ( specializările Cibernetică economică și Informatică economică), Contabilitate (specializarea Contabilitate și informatică de gestiune).
  • gradul militar: - sublocotenent:
    *Se vor respecta prevederile punctului 2, litera B, alin (2) din cuprinsul Anexei nr. 14 la Ordinul M.A.I nr. 177/2016, privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale M.A.I., cu modificările și completările ulterioare, în cuprinsul fișei postului la gradul militar ,,se trece limita minimă a gradului militar necesar pentru ocuparea postului, avându-se în vedere prevederile din statul de organizare al unității și legislația în vigoare”
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Certificat de securitate nivelul Strict Secret de Importanță Deosebită, certificat de securitate NATO tip A, nivel NATO SECRET, certificat de securitate UE, nivel EU SECRET/ SECRET UE, precum și delegație specială de control și mandat de control (se obțin după numirea în funcție).
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare:
    a) Evaluarea sistemelor – dezvoltare bună;
    b) Rezolvarea problemelor complexe – dezvoltare bună;
    c) Receptivitate la probleme – dezvoltare bună;
    d) Gândire critică - dezvoltare bună;
    e) Instalare - dezvoltare bună;
    f) Instruire - dezvoltare bună;
    g) Coordonare - dezvoltare bună;
    h) Luarea deciziilor - dezvoltare bună;
    i) Comprehensiune - dezvoltare bună;
    j) Fluența ideilor - dezvoltare bună;
    k) Originalitate - dezvoltare bună;
    l) Raționament deductiv - dezvoltare bună;
    m) Raționament inductiv - dezvoltare bună;
    n) Atenție selectivă - dezvoltare bună;
    o) Atenție distributivă - dezvoltare bună.
  • atitudini necesare/comportament:
    a) Perseverență - dezvoltare bună;
    b) Inițiativă - dezvoltare bună;
    c) Cooperare - dezvoltare bună;
    d) Autocontrol - dezvoltare bună;
    e) Toleranță la stres - dezvoltare bună;
    f) Adaptabilitate/ flexibilitate - dezvoltare bună;
    g) Responsabilitate – dezvoltare bună;
    h) Atenție la detalii - dezvoltare bună;
    i) Integritate - dezvoltare bună;
    j) Gândire analitică - dezvoltare bună.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice:
    Apt medical, astfel încât să își poată îndeplini în bune condiții sarcinile specifice postului.
  • trăsături psihice şi de personalitate:
    Aviz – apt psihologic pentru funcția ocupată, la încadrare și la evaluările periodice.
  • definirea sumara a atributiilor postului:
    - organizează, coordonează, îndrumă, sprijină și controlează activitatea structurilor I.G.J.R. pe linia protecției surselor generatoare de informații - INFOSEC;
    - coordonează, îndrumă, sprijină și controloează activitatea pe linia protecției surselor generatoare de informații - INFOSEC, la unitățile teritorilale ale Jandarmeriei Române;
    - are calitatea de administrator de securitate local al componentei distante a SIC SIOCWEB din cadrul I.G.J.R.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
16.09.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare si SGP - incadrare / rechemare / transfer la cerere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  6. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  7. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  8. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  9. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  10. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  11. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  12. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  13. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  14. *Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (-Candidatul poate să opteze pentru una dintre variante.
    -Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.
    )
  15. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  16. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  17. *Consimțământ informat examinare medicală
    (conform modelului anexat)
  18. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  19. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  20. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
  21. *Adeverință doar pentru cadrele militare în rezervă
    Adeverință eliberată de unitatea de unde a trecut în rezervă, în care să fie menționate
    perioadele de activitate și funcțiile îndeplinite, motivul și temeiul legal al trecerii în
    rezervă.

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Adresa de e-mail la care vor fi transmise contestațiile: recrutare7@jandarmeriaromana.ro.

  5. Nota acordată după soluționarea contastației la proba scrisă rămâne definitivă.

Departajare:
  1. Nota finală reprezintă nota obţinută la proba scrisă.

  2. Sunt declarați „admis” candidații care au obţinut nota finală cea mai mare, în ordine descrescătoare, dintre candidații înscriși, în limita numărului de posturi scoase la concurs.

  3. În situaţia în care se impune departajarea candidaţilor întrucât au aceeaşi notă şi sunt mai mulţi decât numărul de posturi scoase la concurs, aceasta se realizează pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale în baza aceleaşi tematici şi bibliografii stabilite pentru proba scrisă, la o dată ce va fi stabilită ulterior şi comunicată prin anunţ, fiind declarat „admis” candidatul care obţine nota cea mai mare. Interviul nu se contestă.

  4. În eventualitatea susținerii interviului de departajare, tabelul nominal cu rezultatele finale obţinute se va afişa în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  5. Candidaţii declaraţi "respins" la concursul organizat pentru ocuparea unui post vacant nu pot ocupa, în baza notei finale obţinute la respectivul concurs, alte posturi vacante în aceeași unitate sau în alte unităţi.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Pentru cadrele militare în rezervă, copia livretului militar, precum și adeverința prevăzută
    la punctul 21 din cadrul secțiunii „Dosar recrutare” sunt OBLIGATORII.

  9. Candidații trebuie să nu fi atins la data desfășurării concursului vârsta standard de
    pensionare, așa cum este prevăzută în Legea nr. 223 din 24 iulie 2015 privind pensiile
    militare de stat, cu modificările și completările ulterioare.

  10. Copiile documentelor prevăzute la punctul 5 din cadrul secțiunii „Dosar recrutare” sunt
    OBLIGATORII, pentru candidații care au obținut vechime în muncă în condițiile prevăzute
    de actele normative în vigoare.

  11. Recrutarea în vederea rechemării în activitate are drept scop identificarea şi atragerea
    persoanelor care au calitatea de cadre militare în rezervă, care corespund condiţiilor
    legale şi criteriilor specifice pentru ocuparea posturilor vacante.

  12. Recrutarea în vederea încadrării directe are drept scop identificarea şi atragerea
    persoanelor care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice şi cerinţele pentru
    ocuparea posturilor vacante, altele decât cele care au calitatea de cadru militar/poliţist.

  13. În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016
    privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu
    modificările și completările ulterioare, numirea în funcție nu se realizează în situația în
    care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soți sau rude de gradul I. Prin raport
    ierarhic nemijlocit se înțelege raportul dintre soț/soție sau ruda de gradul I și șeful care
    îndeplinește atribuțiile funcției de comandă a compartimentului în care acesta este
    încadrat.

  14. Candidatul declarat „admis” la concurs este înștiințat în scris cu privire la emiterea
    actului administrativ de acordare a gradului militar. Acesta are obligația de a se prezenta
    la post în termen de maximum 30 de zile de la data înștiințării.

  15. După postarea tabelului cu rezultatele finale, candidatul declarat „admis” la concursul
    pentru ocuparea postului vacant prin încadrare directă/rechemare în activitate susține
    evaluarea psihologică și examinarea medicală. În situația constatării inaptitudinii
    medicale sau psihologice, se aplică în mod corespunzător prevederile art. 57^1 alin. (5)
    din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016, respectiv în cazul neîndeplinirii uneia dintre
    aceste condiții, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc,
    în ordinea descrescătoare a notei obținute.

Informații suplimentare:
  1. În ceea ce privește locul, datele și orele de desfășurare a probei de concurs pot surveni
    modificări, în raport de numărul candidaților și activitățile specifice organizatorice ce pot
    apărea independent de voința organizatorilor.

  2. În conformitate cu prevederile art. 24 alin. (1) la Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr.
    177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale
    Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare, proba de concurs
    test scris va fi înregistrată/supravegheată audio/video.

  3. În situația în care documentele solicitate în original prezintă deteriorări sau alterări ale
    elementelor de siguranță care nu permit stabilirea autenticității documentului sau sunt
    plastifiate, atrag respingerea candidatului din concurs.

  4. Candidații nu vor fi anunțați personal cu privire la datele derulării activităților prilejuite de
    desfășurarea concursului, aceștia fiind obligați să se informeze prin verificarea
    permanentă a secțiunii „Fișiere publicate ulterior activării anunțului” din cadrul
    prezentului anunț de concurs ce se regăsește la secțiunea „Carieră MAI” a portalului de
    servicii electronice al MAI (hub.mai.gov.ro) și a documentelor afișate la avizierul
    Inspectoratului General al Jandarmeriei Române, cu sediul în municipiul Bucureşti, strada
    Jandarmeriei nr. 9 – 11, sectorul 1.

  5. Documentele la concurs vor fi transmise în forma lor completă la adresa de e-mail
    prevăzuta la secțiunea „DATE DE CONTACT” ale prezentului anunț și se denumesc în mod
    corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora, cu atașarea numelui și prenumelui
    complet al candidatului și nu vor conține diacritice (ex.: Cerere inscriere POPESCU Vasile,
    C.V. POPESCU Vasile, copie C.I. POPESCU Vasile, etc.), iar în titlul mesajului electronic se
    va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs,
    precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex.: STI POPESCU Vasile).

  6. A T E N Ţ I E !
    În perioada alocată conform graficului de concurs, candidaţii constituie dosarul de
    recrutare exclusiv în format electronic, prin depunerea unor fişiere, preferabil în format
    .pdf (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb.) care să cuprindă
    documentele enunţate în prezentul anunţ.

  7. Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunţul de concurs, revine
    candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepţia e-mail-ului ŞI NU
    DACĂ DOCUMENTELE SUNT CORECT ÎNTOCMITE SAU SCANATE CORESPUNZĂTOR!

  8. SE VA EVITA, PE CÂT POSIBIL, TRANSMITEREA DOCUMENTELOR ÎN FORMAT DE IMAGINE ELECTRONICĂ/FOTOGRAFIATE (ex. formate fișier: .jpg, .jpeg, .gif, .png, .tiff, .psd, .mrw, .thm, .xmp, .dng) SAU ORICE ALT FORMAT CARE VA NECESITA INSTALAREA UNOR PROGRAME SPECIFICE PENTRU CA ACESTEA SĂ FIE ACCESATE!

  9. A T E N Ț I E !
    La transmiterea documentelor constituive ale dosarului de recrutare candidații nu vor
    folosi servicii de stocare de tip Cloud.

  10. În situația necesității transmiterii în cadrul mai multor e-mail-uri a documentelor
    necesare înscrierii/completării dosarului de recrutare se va preciza în cadrul titlului
    mesajului numărul e-mail-ului din câte e-mail-uri sunt necesare pentru a transmite
    informația în cauză (ex.: STI_POPESCU_Vasile_nr_1_din_5).
    Se va încerca, pe cât posibil, respectarea condițiilor de denumire ale fișierelor, al titlului
    mesajului electronic, precum și forma de scanare a documentelor în cauză cu ocazia
    transmiterii e-mail-ului!
    Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate,
    independentă de persoana candidatului, se anunţă telefonic la Direcția Resurse Umane a
    I.G.J.R., în scopul identificării de soluţii care să nu impieteze înscrierea candidaţilor în
    concurs.

  11. Documentele solicitate depuse după data și ora menţionată în graficul organizării
    concursului, precum și cele transmise la orice altă căsuță poștală decât cea prevăzută în
    prezentul anunț nu vor fi luate în considerare.

  12. După transmiterea documentelor privind înscrierea la concurs la adresa de e-mail
    indicată în prezentul anunț, candidaților li se vor atribui un cod unic de identificare ce li
    se va comunica pe aceeași adresă de e-mail de la care aceștia au transmis documentele
    necesare constituirii dosarului de recrutare.

  13. Adresa de e-mail la care vor fi transmise documentele:
    recrutare7@jandarmeriaromana.ro
    Relații suplimentare referitoare la desfăşurarea concursului, se pot obține apelând
    numărul de telefon 021.409.65.71, în zilele lucrătoare, între orele 08.30-15.00.

  14. Toate informațiile ulterioare vor fi postate în cadrul secțiunii „Fișiere publicate ulterior
    activării anunțului” din cadrul prezentului anunț ce se regăsește la secțiunea „Carieră
    MAI” a portalului de servicii electronice al MAI (hub.mai.gov.ro) și afișate la avizierul
    Inspectoratului General al Jandarmeriei Române, cu sediul în municipiul Bucureşti, strada
    Jandarmeriei nr. 9 – 11, sectorul 1.

Date de contact:
  1. 1. Adresa de e-mail la care vor fi transmise documentele:
    recrutare7@jandarmeriaromana.ro
    Relații suplimentare referitoare la desfăşurarea concursului, se pot obține apelând numărul de telefon 021.409.65.71, în zilele lucrătoare, între orele 08.30-15.00.
    2. Toate informațiile ulterioare vor fi postate în cadrul secțiunii „Fișiere publicate ulterior activării anunțului” din cadrul prezentului anunț ce se regăsește la secțiunea „Carieră MAI” a portalului de servicii electronice al MAI (hub.mai.gov.ro) și afișate la avizierul Inspectoratului General al Jandarmeriei Române, cu sediul în municipiul Bucureşti, strada Jandarmeriei nr. 9 – 11, sectorul 1.

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs .pdf - Adăugat la: 28.08.2024, ora 12:54
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 26.08.2024, ora 11:30
  2. Model - Tabel nominal cu rudele.docx - Adăugat la: 26.08.2024, ora 11:30
  3. Model - Consimțământ extras cazier judiciar.docx - Adăugat la: 26.08.2024, ora 11:30
  4. Model - Adeverință medicală.docx - Adăugat la: 26.08.2024, ora 11:30
  5. Model - Consimțământ informat examinare medicală.docx - Adăugat la: 26.08.2024, ora 11:30
  6. Model - Cerere - Inscriere la concurs.docx - Adăugat la: 26.08.2024, ora 14:30
  7. Model - Indrumar - pentru întocmirea autobiografiei.docx - Adăugat la: 26.08.2024, ora 14:31
  8. Model - Declarație - confirmare cunoastere conditii recrutare.docx - Adăugat la: 26.08.2024, ora 14:31
  9. Tematica si Bibliografie CSTIC.pdf - Adăugat la: 28.08.2024, ora 12:54
  10. Anunț - 5170-Concurs ocupare post vacant ofițer specialist principal II - Structura de securitate - I.G.J.R. - Concurs ocupare post vacant ofițer specialist principal II - Structura de securitate - I.G.J.R..pdf - Adăugat la: 28.08.2024, ora 15:59
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.