Postat la data de: 30.08.2024, ora 14:54

Concurs șef birou I - Biroul Rutier - Poliția Municipiului Moinești

Inspectoratul de Politie Judetean Bacau organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 642 - șef birou prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Bacau - Biroul Rutier - Poliția Municipiului Moinești, jud. BC, MUNICIPIUL MOINESTI, Domeniu de activitate: Comandă/conducere
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: minim subinspector de poliție
  • pregătire de bază: - studii universitare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
    sau
    - studii superioare de licenţă, ciclul I de studii universitare (sistem ,,Bologna”)
  • pregătire de specialitate: -
  • alte cunoştinţe: -
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - să deţină sau să obțină certificat/autorizaţie de acces la informaţii clasificate din clasa „Secrete de serviciu";
    - să deţină sau să obțină aviz pentru desemnarea în structurile poliţiei judiciare;
    - să dețină sau să obțină aviz pentru desemnarea ca polițist rutier;
    - să dețină permis de conducere auto (cel puțin categoria B).
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: -
  • vechime în muncă/din care în MAI: minimum 2 ani / minimum 2 ani
  • vechime în funcţii de conducere: -
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - gândire analitică și conceptuală - dezvoltare bună;
    - abilități de comunicare, capacitate de înțelegere și exprimare orală și scrisă, fluența ideilor - dezvoltare bună;
    - spirit de observație - dezvoltare bună;
    - capacitate de distributivitate a atenției - dezvoltare bună;
    - flexibilitate comportamentală, capacitate de autocontrol, relaționare pozitivă în cadrul colectivului - dezvoltare bună;
    - capacități organizatorice și de coordonare, oportunitate și operativitate în luarea deciziilor - dezvoltare bună.
  • atitudini necesare/comportament: Atitudini necesare:
    - atitudine pozitivă faţă de muncă: interes profesional, spirit de iniţiativă, conştiinciozitate, perseverenţă, solicitudine, curaj şi asumarea responsabilităţii;
    - atitudine pozitivă faţă de alţii: obiectivitate (capacitatea de a fi imparţial în ceea ce priveşte acţiunile proprii şi ale celorlalţi), fermitate;
    - alte atitudini necesare: devotament şi loialitate faţă de instituţie.

    Comportament solicitat:
    - prestanţă (limbaj şi vestimentaţie adecvată, respectarea regulilor de politeţe);
    - comportament echilibrat şi stăpânire de sine (fără excese sau izbucniri emoţionale) ;
    - capacitatea de lucru sub presiunea factorilor stresori.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical pentru funcții de conducere, potrivit baremelor medicale din M.A.I.
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic pentru funcții de conducere, conform baremelor din Ministerul Afacerilor Interne.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: minimum 2 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției sau 3 ani vechime în calitate de organ de cercetare al poliției judiciare.
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: -
  • vechime în funcţii de conducere în unități ale MAI: -
  • definirea sumara a atributiilor postului: - planifică, organizează, coordonează, conduce, controlează și evaluează activitățile desfășurate de lucrătorii Biroului Rutier, în vederea realizării obiectivelor stabilite prin programele prioritare, planurile manageriale, planurile de măsuri și de acțiune ale subunității, precum și de intervenție în cazuri de necesitate;
    - răspunde de siguranța rutieră, evoluția fenomenului infracțional, contravențional și situația operativă pe linie de poliție rutieră din zona de responsabilitate;
    - coordonează, îndrumă și sprijină activitatea lucrătorilor de la Secția 2 Poliție Rurală Moinești, Secția 7 Poliție Rurală Brusturoasa și posturile de poliție comunale arondate acestora, pe linie de siguranță rutieră.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
09.09.2024, ora 12:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  8. *Declarație acceptare înregistrare audio-video
    Conform modelului anexat
  9. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    Necesară doar celor din cadrul altor inspectorate
  10. *Permis de conducere auto (cel puțin categoria B)
    Față-verso, în termenul de valabilitate

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 01.10.2024, ora 12:00
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Locul unde se va desfășura proba: Inspectoratul de Poliție Județean Bacău.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situația în care mai mulți candidați obțin aceeași notă, este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. În situația în care mai mulți candidați au aceeași vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat), precum și celelalte documente ce alcătuiesc dosarul de recrutare, vor fi trimise on-line, pe adresa de e-mail a Serviciului Resurse Umane: resurseumane@bc.politiaromana.ro, până la data indicată în prezentul anunț, doar în format electronic (scanat, format PDF).
    Documentele vor fi transmise fie toate (în format PDF) pe un singur mail, fie într-o arhivă cu numele candidatului.
    La secțiunea ,,Subiectul e-mail-ului” fiecare candidat va trece numele și prenumele său, precum și funcția la care dorește să se înscrie. Exemplu: Popescu Gheorghe – șef birou – Biroul Rutier - Poliția Municipiului Moinești.
    ATENȚIE!!!
    După data limită de înscriere prezentată în anunț, nu se vor mai efectua înscrieri, documentele urmând a nu fi luate în considerare.
    Este interzisă înscrierea la concurs, precum și transmiterea documentelor ce constituie dosarul de recrutare, prin orice altă modalitate decât cea în format electronic, respectiv scanat, format PDF, pe adresa de e-mail precizată mai sus.
    Fiecare candidat înscris la concurs va primi un cod unic de identificare (numărul de înregistrare al cererii la I.P.J. Bacău – Serviciul Resurse Umane), cod ce va fi utilizat pentru identificarea sa pe întreaga procedură de concurs.
    Candidaților li se va transmite un e-mail de confirmare a primirii cererii de înscriere la concurs, precum și codul unic de identificare.

Date de contact:
  1. Serviciul Resurse Umane - int. 20132

Grafic concurs:
  1. grafic.pdf - Adăugat la: 30.08.2024, ora 14:41
Fișiere anunț:
  1. tematica si bibliografie.pdf - Adăugat la: 30.08.2024, ora 14:41
  2. Model - Cerere înscriere - Cerere inscriere.docx - Adăugat la: 30.08.2024, ora 14:43
  3. Model - Acceptare condiții recrutare - Acceptare conditii recrutare.docx - Adăugat la: 30.08.2024, ora 14:44
  4. Model - Acceptare înregistrare audio-video - Declaratie acceptare inregistrare audio-video.docx - Adăugat la: 30.08.2024, ora 14:44
  5. Model - CV - Model CV.docx - Adăugat la: 30.08.2024, ora 14:45
  6. Alte informări pentru candidați - Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă - Punctul 7.docx - Adăugat la: 30.08.2024, ora 14:45
  7. Anunț - 5279-Concurs șef birou I - Biroul Rutier - Poliția Municipiului Moinești - Concurs șef birou I - Biroul Rutier - Poliția Municipiului Moinești.pdf - Adăugat la: 30.08.2024, ora 14:54
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Validare dosare - tabel rezultate analiza dosar - sef BR MN - anonimizat.doc - Adăugat la: 11.09.2024, ora 15:19
  2. Anunț - Planificare psihologic - Anunt planificare testare psihologică - sef Birou Rutier Moinesti.doc - Adăugat la: 13.09.2024, ora 10:22
  3. Anunț - Rezultate psihologic - Anunt cu rezultatele la testare psihologica (ANONIMIZAT) - sef birou Rutier MN.doc - Adăugat la: 27.09.2024, ora 12:46
  4. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Rezultate inițiale - tabel cu REZULTATUL PROBEI INTERVIU - Anonimizat - sef BR MN.docx - Adăugat la: 01.10.2024, ora 18:21
  5. Rezultat soluționare contestații probă - Contestații - tabel cu REZULTATUL CONTESTATIEI - Anonimizat.docx - Adăugat la: 03.10.2024, ora 15:54
  6. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Rezultate finale - tabel cu REZULTATUL FINAL - Anonimizat.docx - Adăugat la: 03.10.2024, ora 16:00