Postat la data de: 12.01.2024, ora 15:52
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs șef catedră- Catedra Asigurare și Restabilire a Ordinii Publice.

Centrul de Pregatire si Perfectionare Jandarmi Ochiuri organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 3 - Șef catedră prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: C.Pg.Pf.Jd.Ochiuri - Catedra Asigurare și Restabilire a Ordinii Publice, jud. DB, Com. GURA OCNITEI - Sat. OCHIURI, Domeniu de activitate: Altele
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • pregătire de bază: Studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licenţă (S) absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniile: drept/ştiinţe militare, informaţii şi ordine publică /mananagement/științe ale educației/educație fizică și sport;
  • pregătire de specialitate: Studii postuniversitare sau studii universitare de master în domeniul management sau în specialitatea studiilor funcţiei (drept/ştiinţe militare, informaţii şi ordine publică /mananagement/științe ale educației/educație fizică și sport);
  • alte cunoştinţe: - departamentul pentru pregătirea personalului didactic/curs formator;
    - curs de formare a monitorilor de intervenție profesională (MIP).
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - autorizație de acces la informații clasificate de nivel „secret” (obținută ulterior numirii în funcție);
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - de planificare, organizare, coordonare, conducere, decizionale şi control;
    - spirit de observaţie, cooperare-dezvoltare, inteligenţă creativă, memorie durabilă;
    - pedagogice, didactice și metodice;
    - capacitate de concepţie, analiză și sinteză;
    - imaginaţie, prevedere, flexibilitate, claritate a ideilor;
    - tact, amabilitate, calm, atitudine prietenească în raportul cu subordonaţii, disponibilitate pentru dialog şi negocieri;
    - receptivitate faţă de nou, perspicacitate, stabilitate emoţională;
    - lucru sub presiunea timpului;
    - motivare a subalternilor în muncă.
  • atitudini necesare/comportament: - să aibă iniţiativă şi să ştie să lucreze în echipă;
    - să aibă o gândire flexibilă;
    - să fie perseverent în muncă;
    - să fie exigent cu sine şi cu subalternii;
    - să aibă o conduită morală;
    - să fie dominat de dorinţa autodepăşirii de sine şi luării măsurilor de perfecţionare a muncii;
    - să fie disciplinat, exemplu al devoţiunii şi îndeplinirii obiectivelor propuse, să transmită aceste trăsături şi subordonaţilor;
    - să fie organizat în gândire şi acţiune, să posede supleţe intelectuală şi comportamentală;
    - să manifeste fermitate, perseverenţă, independenţă şi stabilitate.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: - apt pentru funcţii de conducere.
  • trăsături psihice şi de personalitate: - apt pentru funcţii de conducere.
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: 3 ani vechime în muncă, 3 ani vechime în SAOPSN;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: - 2 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției;
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: 3 ani vechime în specialitatea structurii;
  • definirea sumara a atributiilor postului: - planifică, organizează şi conduce activităţile din cadrul catedrei, în vederea asigurării conţinutului ştiinţific şi aplicativ al învăţământului la disciplinele stabilite, realizării integrale a scopurilor de învăţământ şi a obiectivelor didactice reieşite din concepţia de pregătire, dezvoltării şi modernizării bazei materiale, perfecţionării pregătirii de specialitate şi metodice a personalului din subordine și îndeplinirii misiunilor încredințate;
    - la ordin, în cadrul cursurilor de pregătire/stagiilor de antrenament complexe naționale şi/sau cu participare internaţională, sprijină activităţile de organizare a acestora şi conduce teme de pregătire, altele decât cele din domeniul asigurării și restabilirii ordinii publice, conform curriculumului de pregătire aprobate și a specializării.
  • gradul militar: Locotenent
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
19.01.2024, ora 15:00
Dată limită depunere dosar: 
31.01.2024, ora 15:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
Perioada de desfășurare a probei: 06.02.2024, ora 10:00
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 13.02.2024, ora 12:00
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Nivel III
Interviul este structurat pe următoarele capitole:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale;
b)capitolul III - evaluarea aptitudinilor şi abilităţilor specifice palierelor de conducere, precum şi a motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor asociate postului.

Nota minimă de promovare, pe fiecare capitol, este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire.
Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00, calculată ca medie ponderată între notele obţinute la fiecare dintre cele două capitole, astfel: 80% nota la capitolul I şi 20% nota la capitolul III.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. 1. Înscrierea candidaților se va realiza exclusiv on-line, pe bază de cerere și a documentelor specificate în anunț ce vor fi depuse în volum complet în format electronic (scanat, format pdf. needitabil) și transmise împreună la adresa de e-mail cppcj@jandarmeriaochiuri.ro.
    Cererea de înscriere la concurs, CV-ul şi declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare, se transmit scanate la adresa de e-mail: cppcj@jandarmeriaochiuri.ro, preferabil în format PDF (ataşamentele nu trebuie să depăşească dimensiunea de 10Mb), până la data de 19.01.2024 (inclusiv), ora 15.00.
    Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcție de conținutul acestora (ex. copie cerere înscriere, copie CV, copie declarație etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum şi numele şi prenumele candidatului (ex. AROP.POPESCU.Ion).
    După depunerea cererii de înscriere la concurs, a CV-ului şi a declarației de confirmare a cunoașterii şi acceptării condițiilor de recrutare, pe adresa de e-mail: cppcj@jandarmeriaochiuri.ro., candidaților li se va atribui câte un cod unic de identificare, ce va fi comunicat acestora pe e-mail (la adresa de e-mail de la care au fost înaintate cererile de înscriere la concurs), în baza căruia se pot identifica în activitățile de postare/afișare în cadrul procedurii de concurs, întrucât nu vor fi utilizate numele şi prenumele acestora.
    Celelalte documentele constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise scanat în volum complet şi în integralitatea lor, cu respectarea precizărilor din prezentul anunț, preferabil în format PDF (ataşamentele nu trebuie să depăşească dimensiunea de 10Mb), până la data de 31.01.2024 (inclusiv), ora 15.00, la adresa de e-mail cppcj@jandarmeriaochiuri.ro
    Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora (ex. copie C.I., copie documente studii, copie adeverinţă etc), iar în titulul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum şi numele şi prenumele candidatului (ex. AROP.POPESCU.Ion).
    Cererea de contestare se denumește în mod corespunzător şi va avea atașat numele şi prenumele complet al candidatului (ex. contestație – POPESCU.Ion).
    2. Adeverința eliberată de structura de resurse umane a unității din care face parte candidatul, valabilă doar dacă a fost emisă ulterior datei publicării anunțului, trebuie să cuprindă următoarele informații:
    - gradul militar deținut
    - nivelul de acces la informații clasificate și perioada de valabilitate
    - vechimea în muncă
    - vechimea în sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională
    - vechimea în armă
    - vechimea în specialitatea structurii (activități didactice în instituții militare de învățământ sau activități de comandă)
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției
    - dacă este cercetat disciplinar
    - calificativele obţinute cu ocazia aprecierii de serviciu/evaluării profesionale, pe întreaga perioadă a carierei profesionale
    - dacă se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare, și după caz, sancţiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei
    - recompensele acordate de-a lungul carierei
    - dacă este pus la dispoziţie în condiţiile art. 17 alin. (2) din Anexa nr. 7 la O.M.A.I. nr. 177/2016, cu modificările şi completările ulterioare.

Date de contact:
  1. Centrul de Perfecționare a Pregătirii Cadrelor Jandarmi Ochiuri, Comuna Gura Ocniţei, Sat Ochiuri, Strada Principală nr. 1, Cod poştal: 137242, Telefon: 0245/673350, Fax: 0245/680276
    e-mail: cppcj@jandarmeriaochiuri.ro

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs SEF AROP 2024 HUB.pdf - Adăugat la: 12.01.2024, ora 15:06
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 12.01.2024, ora 12:20
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 12.01.2024, ora 12:20
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 12.01.2024, ora 12:20
  4. Tematica SEF AROP 2024 HUB.pdf - Adăugat la: 12.01.2024, ora 15:06
  5. Anunț - 702-Concurs șef catedră- Catedra Asigurare și Restabilire a Ordinii Publice. - Concurs șef catedră- Catedra Asigurare și Restabilire a Ordinii Publice..pdf - Adăugat la: 15.02.2024, ora 15:30
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - EVALUARE PSIHOLOGICĂ - RUOSSM _29.01.2024_ANUNT -EVALUARE PSIHOLOGICĂ CONCURS ŞEF CATEDRA - de postat pe site.doc - Adăugat la: 29.01.2024, ora 13:30
  2. Rezultate probă - Tabel cu rezultatele obținute la proba ”evaluarea dosarului de recrutare” - TABEL rezultate evaluare dosar HUB.docx - Adăugat la: 06.02.2024, ora 15:08
  3. Rezultate probă - tabel rezultate proba interviu - TABEL REZULTATE OBTINUTE LA INTERVIU AROP interviu internet.docx - Adăugat la: 13.02.2024, ora 16:24
  4. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Tabel cu rezultatele obținute la concurs - TABEL REZULTATE CONCURS AROP final internet.docx - Adăugat la: 13.02.2024, ora 16:25
  5. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - TABEL FINAL REZULTATE INTERVIU DUPA CONTESTATII - TABEL FINAL REZULTATE INTERVIU DUPA CONTESTATII - site.docx - Adăugat la: 15.02.2024, ora 15:28
  6. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - TABEL FINAL REZULTATE CONCURS AROP - TABEL FINAL REZULTATE CONCURS - site.docx - Adăugat la: 15.02.2024, ora 15:29