Postat la data de: 17.01.2024, ora 15:31
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Anunt ocupare post sef serviciu la Serviciul Cabinet

Inspectoratul de Politie Judetean Vaslui organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 004 - Sef serviciu prevăzut cu gradul de Subinspector de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Vaslui - Serviciului Cabinet, jud. VS, MUNICIPIUL VASLUI, Domeniu de activitate: Cabinet
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: subinspector de politie
  • pregătire de bază: -studii universitare de lungă durată cu diplomă de licenţă sau echivalentă
    sau
    -studii superioare de licență, ciclul I de studii universitare (sistem Bologna), cu diploma de licență sau echivalentă
  • pregătire de specialitate: -studii postuniversitare sau studii universitare de master în domeniul management sau în specialitatea studiilor funcţiei de bază.
    sau
    - studii universitare de lungă durată, cu diplomă de licență absolvite anterior aplicării celor trei cicluri de tip Bologna
    sau
    -studii universitare de master(ciclul II de studii universitare sistem Bologna) în domeniul management sau în specialitatea studiilor funcţiei de bază.

  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: -să dețină/să obțină autorizație de acces la informatii clasificate, clasa „secrete de
    stat”, nivel „strict secret”;
  • vechime în muncă/din care în MAI: 3/3 ani
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 1 an
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - organizatorice, de prevedere şi control, spirit de observaţie: dezvoltare foarte bună, abilităţi manageriale, gândire analitică şi conceptuală, echilibrat, calm, capacitate de adaptare rapidă, capacitate de munca în condiţii de stres.
  • atitudini necesare/comportament: spirit de iniţiativă: dezvoltare bună; capacitate de a lucra în echipă:dezvoltare foarte bună; disponibilitate la schimbare, flexibilitate în gândire;

  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical, conform legislației în vigoare;
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic, conform cerintelor liniei de muncă
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: - vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției – 2 ani;
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: - vechime în specialitatea structurii – 3 ani, acces general, conform Ghidului specilaităților
  • definirea sumara a atributiilor postului: Planifică, coordonează, conduce şi controlează activitatea personalului din cadrul Serviciului Cabinet;
    Stabileşte măsuri pentru îmbunătăţirea activităţii şi pentru remedierea neajunsurilor identificate cu ocazia controalelor şi analizelor la nivelul serviciilor şi a structurilor de poliţie, în vederea creşterii nivelului calitativ şi a eficienţei muncii.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
26.01.2024, ora 15:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 28.02.2024, ora 12:00
  1. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  2. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  3. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. Este declarat „admis” la concurs candidatul care a obținut nota cea mai mare la interviul structurat pe subiecte profesionale. În situația în care mai mulți candidați obțin aceeași notă, este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. În situația în care mai mulți candidați au aceeași vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat) vor fi adresate șefului Inspectoratului de Poliție Județean Vaslui și vor fi depuse prin transmiterea la adresa de e-mail resurseumane@vs.politiaromana.ro a Inspectoratului de Poliție Județean Vaslui – Serviciul Resurse Umane până la data de 26.01.2024 inclusiv ( și în zilele nelucrătoare).
    În următoarele 2 zile lucrătoare, ulterioare depunerii cererii de înscriere însoțită de documentația aferentă, candidaților li se va transmite un e-mail de confirmare a primirii cererii de la aceeași adresa, respectiv resurseumane@vs.politiaromana.ro, precizându-se codul unic de identificare atribuit candidatului (ca alternativă în prelucrarea datelor personale, urmând a fi folosit pentru identificarea candidatului pe întreaga procedură de concurs).
    În situația în care candidatul nu primește confirmare în termenul prevăzut mai sus, acesta se poate adresa Serviciului Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Vaslui la nr. de tel. 0235303130 int. 20130, iar în cazul în care situația nu s-a soluționat, are posibilitatea de a se prezenta fizic la sediul I.P.J. Vaslui - Serviciul Resurse Umane din municipiul Vaslui, str. Hagi Chiriac, nr. 1, jud. Vaslui, în vederea clarificării.

  2. Dosarul de recrutare va fi transmis odată cu cererea de înscriere, până la data de 26.01.2024 (și în zilele nelucrătoare), exclusiv în format electronic (scanat, format PDF needitabil), la adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliție Județean Vaslui – Serviciul Resurse Umane resurseumane@vs.politiaromana.ro și vor cuprinde documentele prevăzute de art. 60 alin. (1) din Anexa nr. 3 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 140/2016

  3. Listele candidaturilor validate/invalidate vor fi publicate, la data de 14.02.2024, pe pagina de Internet a Inspectoratului de Poliție Județean Vaslui, la secțiunea cariera, respectiv http://vs.politiaromana.ro/ro/cariera/posturi-scoase-la-concurs), pe site-ul de intranet și la avizierul unității.

Date de contact:
  1. Relații suplimentare privind condițiile de participare sau documentele necesare se pot obține de la Serviciul Resurse Umane, din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Vaslui, telefon 0235/303130 sau int. 20130, în zilele lucrătoare.

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs_sef serviciu Cabinet.pdf - Adăugat la: 17.01.2024, ora 12:20
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 17.01.2024, ora 12:07
  2. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 17.01.2024, ora 12:07
  3. TEMATICA si BIBLIOGRAFIA.pdf - Adăugat la: 17.01.2024, ora 12:18
  4. Modele cerere participare concurs - Model - Cerere participare concurs.pdf - Adăugat la: 17.01.2024, ora 12:53
  5. Anunț - 728-Anunt ocupare post sef serviciu la Serviciul Cabinet - Anunt ocupare post sef serviciu la Serviciul Cabinet.pdf - Adăugat la: 29.02.2024, ora 16:39
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - Revenire anunt - Revenire_Anunt_sef serviciu Cabinet_.pdf - Adăugat la: 18.01.2024, ora 11:07
  2. Erată - Declaratie - Declarație de confirmare.pdf - Adăugat la: 18.01.2024, ora 11:08
  3. Alte informări pentru candidați - Anunt programare evaluare psihologica - Anunt programare evaluare psihologica _concurs sef serviciu Cabinet.pdf - Adăugat la: 29.01.2024, ora 13:00
  4. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Anunt validare candidaturi concurs_sef serviciu Cabinet - ANUNT validare _concurs sef serviciu Cabinet.pdf - Adăugat la: 14.02.2024, ora 16:10
  5. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Anunt rezultate proba interviu-Concurs sef serviciu Cabinet - ANUNT REZULTATE -interviu_sef serviciu Cabinet.pdf - Adăugat la: 28.02.2024, ora 14:30
  6. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Anunt rezultate finale concurs sef serviciu Serviciu Cabinet - aNUNT REZULTATE -finale_sef serviciu Cabinet.pdf - Adăugat la: 29.02.2024, ora 16:38