Postat la data de: 09.02.2024, ora 13:11
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

ADJUNCT ȘEF POLIȚIE LA POLIȚIA MUNICIPIULUI ORȘOVA

Inspectoratul de Politie Judetean Mehedinti organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 435 - adjunct al șefului poliției municipiului III la Poliția Municipiului Orșova prevăzut cu gradul de Inspector principal de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Mehedinti - Poliția Municipiului Orșova, jud. MH, MUNICIPIUL ORSOVA, Domeniu de activitate: Ordine publică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: inspector principal de poliție
  • pregătire de bază: -pentru cei care au absolvit anterior organizării studiilor universitare în sistem Bologna: studii universitare de lungă durată cu diplomă de licenţă sau echivalentă
    -pentru cei care au absolvit studii universitare în sistem Bologna: studii superioare de licenţă, ciclul I de studii universitare (sistem Bologna)
  • pregătire de specialitate: curs postuniversitar sau master în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei sau în domeniul management;
    sau
    -pentru cei care au absolvit anterior organizării studiilor universitare în sistem Bologna: studii universitare de lungă durată cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei sau în domeniul management;
    sau
    -pentru cei care au absolvit studii universitare în sistem Bologna: studii de master, ciclul II de studii universitare (sistem Bologna) în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei sau în domeniul management.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: să dețină permis de conducere categoria B;
    - deţinerea/obţinerea autorizaţiei /certificatului de acces la informaţii clasificate nivelul „ secret”;
    - deţinerea/obţinerea avizului de organ de cercetare al poliţiei judiciare
  • vechime în muncă/din care în MAI: să aibă minim 4 ani vechime în Ministerul Afacerilor Interne
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: să aibă 2 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: să aibă 3 ani vechime în specialitatea structurii
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: ”apt medical ” conform baremelor medicale ale M.A.I.
  • trăsături psihice şi de personalitate: ”apt psihologic ” pentru funcții de conducere, conform baremelor specific liniilor de muncă în M.A.I.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
16.02.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  8. *Anexa 4 - Declarația privind acordul înregistrarii audio-video a probei concursului
  9. *Copie permis de conducere categoria B (documentul trebuie să se afle în perioada de valabilitate)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 11.03.2024, ora 12:00
  1. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  2. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  3. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  4. Concursul va consta în susţinerea unei probe unice de selecţie, respectiv interviu structurat pe subiecte profesionale, ce va fi înregistrat audio-video și va avea loc la sediul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Mehedinți din municipiul Dr. Tr. Severin, Bd.Carol, nr. 75, la data de 11.03.2024, începând cu orele 12.00

  5. În situația candidaților care au concurat pentru același post, este declarat ”admis” candidatul care a obținut nota cea mai mare, în ordinea descrescătoare a notelor obținute


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Nota acordată după soluționarea contestației la interviul structurat pe subiecte profesionale este definitivă.

Departajare:
  1. În situaţia în care, mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat "admis" candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat "admis" candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.(conform prevederilor Art. 40 din Anexa 3 a O.M.A.I. 140/2016, privind activitatea de management resurse umane în unitățile de poliție ale M.A.I.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat) vor fi adresate Șefului Inspectoratului de Poliție Județean Mehedinți și vor fi depuse la adresa de e-mail a Serviciului Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Mehedintiți resurse_umane@mh.politiaromana.ro până la data de 16.02.2024, ora 16.00 (inclusiv în zilele nelucrătoare).
    Dosarele de recrutare vor fi constituite exclusiv în format electronic, documentele necesare fiind depuse prin transmiterea, în format electronic, până la aceeași dată, respectiv 16.02.2024, ora 16.00 (și în zilele nelucrătoare), (scanat, format PDF needitabil), la adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliție Județean Mehedinti - Serviciul Resurse Umane resurse_umane@mh.politiaromana.ro și vor cuprinde documentele prevăzute de art. 60 alin. (1) din Anexa nr. 3 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 140/2016

  2. Documentele care necesită a fi completate (Ex. cererea de înscriere, declarații, etc.) vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate și semnate, iar ulterior scanate în format pdf și transmise în format electronic pe adresa de e-mail indicată în anunț, respectiv resurse_umane@mh.politiaromana.ro (candidații vor manifesta atenție maximă ca documentele să fie completate corect și integral);

  3. Toate documentele vor fi scanate în format pdf, candidații urmând a verifica înaintea transmiterii, conținutul fișierului pdf scanat, respectiv faptul că, conținutul este scanat integral (corespunde cu documentul original Ex: diploma de licenta este scanată față verso) și este lizibil;

  4. Documentele vor fi transmise intr-o arhivă cu numele candidatului, iar dimensiune acestuia nu trebuie să depășească 50MB

  5. E-mailul transmis de către candidat va avea subiect (titlu) de următoarea formă: grad, nume, prenume candidat, conținutul e-mailului și concursul la care se înscrie (Ex: Insp. pr. de poliție Ionescu Stefan - Dosar de concurs – Adjunct al șefului poliției municipiului III la Poliția municipiului Orșova);

  6. Fiecare candidat înscris la concurs va primi un cod unic de identificare, ca alternativă în prelucrarea datelor cu caracter personal, care va fi folosit pentru identificarea lui pe întreaga procedură de concurs. (afișare rezultate, etc.).

  7. Candidaţilor li se va transmite la adresa de e-mail indicată de către acesta în raportul de înscriere, un e-mail de confirmare a primirii cererii de înscriere la concurs, precizându-se codul unic de identificare.

  8. Candidații care nu primesc mail de confirmare sunt rugați să apeleze în cel mai scurt timp nr. de telefon 0252/305113 sau 0252/305114;

  9. Atenţie! După data limită de înscriere, respectiv data de 16.02.2024, ora 16.00, nu se vor mai efectua înscrieri.
    Este interzisă înscrierea la concurs precum și transmiterea documentelor ce constituie dosarul de recrutare prin orice altă modalitate decât cea în format electronic scanat, la adresa de e-mail resurse_umane@mh.politiaromana.ro indicată, documentele urmând a nu fi luate în considerare în situația adoptării altei modalități decât cea reglementată în prezentul paragraf.

  10. Candidatul declarat „admis” va prezenta documentele din dosarul de recrutare, în original, în vederea certificării pentru conformitate și semnării de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor se restituie candidatului, după certificarea copiilor.
    Documentele menționate pot fi depuse și în copie legalizată, situație în care activitățile de certificare nu se mai realizează.
    În situația în care candidatul declarat „admis” nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.

Date de contact:
  1. int. 20113/20114
    ext. 0252/305114

Grafic concurs:
  1. GRAFIC CONCURS.pdf - Adăugat la: 09.02.2024, ora 9:25
Fișiere anunț:
  1. Anexa 4 - Declarația privind acordul înregistrarii audio-video a probei concursului - declarație acord video.pdf - Adăugat la: 08.02.2024, ora 15:32
  2. TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE ADJ. ȘEF POL. MUN. ORȘOVA.pdf - Adăugat la: 09.02.2024, ora 9:23
  3. CERERE ÎNSCRIERE - CERERE ÎNSCRIERE.pdf - Adăugat la: 09.02.2024, ora 9:33
  4. Declarație de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare - DECLARATIE CONFIRMARE.pdf - Adăugat la: 09.02.2024, ora 9:34
  5. Model - CURRICULUM VITAE - MODEL CV.pdf - Adăugat la: 09.02.2024, ora 9:35
  6. Anunț - 891-ADJUNCT ȘEF POLIȚIE LA POLIȚIA MUNICIPIULUI ORȘOVA - ADJUNCT ȘEF POLIȚIE LA POLIȚIA MUNICIPIULUI ORȘOVA.pdf - Adăugat la: 13.03.2024, ora 15:00
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - ANUNT dosare validate/invalidate - Anunt candidaturi validate_invalidate _adj. sef Politia mun. Orsova_04.03.2024.pdf - Adăugat la: 04.03.2024, ora 14:31
  2. Anunț - ANUNȚ LOCAȚIE DESFĂȘURARE INTERVIU - Anunt locatie concurs adj sef Pol Orsova_06.03.2024.pdf - Adăugat la: 06.03.2024, ora 13:20
  3. Anunț - ANUNȚ REZULTATE INTERVIU CONCURS - ANUNT_REZULTATE_INTERVIU CONCURS ADJ SEF POL ORSOVA_11.03.2024.pdf - Adăugat la: 11.03.2024, ora 15:05
  4. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - ANUNȚ REZULTATE FINALE CONCURS - ANUNT_REZULTATE FINALE_CONCURS ADJ SEF POL ORSOVA_13.03.2024.pdf - Adăugat la: 13.03.2024, ora 14:59