Postat la data de: 20.03.2024, ora 16:03
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs șef secție rurală I - Secția 2 Poliție Rurală Moinești

Inspectoratul de Politie Judetean Bacau organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 927 - șef secție rurală I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Bacau - Secția 2 Poliție Rurală Moinești, jud. BC, MUNICIPIUL MOINESTI, Domeniu de activitate: Comandă/conducere
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: minim subinspector de poliție
  • pregătire de bază: - studii universitare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
    sau
    - studii superioare de licenţă, ciclul I de studii universitare (sistem ,,Bologna”) într-unul din urmatoarele domenii fundamentale de studii universitare: ştiinţe sociale, ştiinţe inginereşti.
  • pregătire de specialitate: nu este cazul
  • alte cunoştinţe: nu este cazul
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - să deţină sau să obțină certificat/autorizaţie de acces la informaţii clasificate clasa „Secrete de Stat”, nivel ,,Secret”;
    - să deţină sau să obțină aviz pentru desemnarea în structurile poliţiei judiciare.
  • vechime în muncă/din care în MAI: minimum 2 ani/minimum 2 ani
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: Aptitudini necesare:
    - manageriale (capacităţi organizatorice, oportunitate şi operativitate în luarea deciziilor, capacitate de previziune, planificare, coordonare şi control);
    - spirit de inovare/imaginaţie, gândire flexibilă şi deschisă la nou – dezvoltare bună;
    - bună gândire analitică şi conceptuală – dezvoltare bună;
    - spirit de observaţie – dezvoltare bună;
    - cunoaşterea sistemului instituţional din Ministerul Afacerilor Interne, a tehnicilor specifice de lucru, a terminologiei specifice, a regulilor de bune practici care operează în domeniu.

    Abilităţi necesare:
    - comunicare şi relaţionare la nivel interpersonal – dezvoltare bună;
    - adaptabilitate – dezvoltare bună;
    - gestionarea eficientă a sarcinilor individuale şi ale echipei– dezvoltare bună;
    - potenţial decizional bazat pe obiectivitate– dezvoltare bună;
    - capacitate de relaţionare bazată pe empatie– dezvoltare bună;
    - deschis către dezvoltarea personală şi a celorlalţi– dezvoltare bună.
  • atitudini necesare/comportament: Atitudini necesare:
    - atitudine pozitivă faţă de muncă: interes profesional, spirit de iniţiativă, conştiinciozitate, rigurozitate, exigenţă, perseverenţă, solicitudine, curaj şi asumarea responsabilităţii;
    - atitudine pozitivă faţă de alţii: obiectivitate (capacitatea de a fi imparţial în ceea ce priveşte acţiunile proprii şi ale celorlalţi, de a nu favoriza o parte sau alta), cinste;
    - alte atitudini necesare: devotament şi loialitate faţă de instituţie, tact, stăpânire de sine, atitudine de cooperare socială şi disponibilitatea de a lucra în echipă.

    Comportament solicitat:
    - prestanţă (limbaj şi vestimentaţie adecvată, respectarea regulilor de politeţe);
    - comportament echilibrat şi stăpânire de sine (fără excese sau izbucniri emoţionale) ;
    - trăsături pozitive de caracter: integritate morală, sociabilitate, discreţie, spirit civic, adaptabilitate, răbdare, fermitate;
    - hotărâre (utilizează informaţii disponibile şi ia decizii cu promptitudine).
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt din punct de vedere fizic şi medical potrivit baremelor medicale din M.A.I. pentru funcţii de conducere.
  • trăsături psihice şi de personalitate: să manifeste rezistenţă şi stabilitate psihică, echilibru emoţional, să fie apt psihologic pentru funcţii de conducere.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: minimum 2 ani
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: nu este cazul
  • definirea sumara a atributiilor postului: -conduce, îndrumă şi controlează activitatea secţiei pe liniile de muncă date în competenţă;
    -răspunde de evoluţia fenomenului infracţional în zona de competenţă, pe liniile de muncă date în competenţă.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
29.03.2024, ora 12:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  8. *Declarație acceptare înregistrare audio-video
    Conform modelului anexat
  9. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    Necesară doar celor din cadrul altor inspectorate

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 22.04.2024, ora 13:00
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Locul unde se va desfășura proba: Inspectoratul de Poliție Județean Bacău


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situația în care mai mulți candidați obțin aceeași notă, este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. În situația în care mai mulți candidați au aceeași vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat), precum și celelalte documente ce alcătuiesc dosarul de recrutare, vor fi trimise on-line, pe adresa de e-mail a Serviciului Resurse Umane: resurseumane@bc.politiaromana.ro, până la data indicată în prezentul anunț, doar în format electronic (scanat, format PDF).
    Documentele vor fi transmise fie toate (în format PDF) pe un singur mail, fie într-o arhivă cu numele candidatului.
    La secțiunea ,,Subiectul e-mail-ului” fiecare candidat va trece numele și prenumele său, precum și funcția la care dorește să se înscrie. Exemplu: Popescu Gheorghe – șef secție rurală I – Secția 2 Poliție Rurală Moinești.
    ATENȚIE!!!
    După data limită de înscriere prezentată în anunț, nu se vor mai efectua înscrieri, documentele urmând a nu fi luate în considerare.
    Este interzisă înscrierea la concurs, precum și transmiterea documentelor ce constituie dosarul de recrutare, prin orice altă modalitate decât cea în format electronic, respectiv scanat, format PDF, pe adresa de e-mail precizată mai sus.
    Fiecare candidat înscris la concurs va primi un cod unic de identificare (numărul de înregistrare al cererii la I.P.J. Bacău – Serviciul Resurse Umane), cod ce va fi utilizat pentru identificarea sa pe întreaga procedură de concurs.
    Candidaților li se va transmite un e-mail de confirmare a primirii cererii de înscriere la concurs, precum și codul unic de identificare.

Date de contact:
  1. Serviciul Resurse Umane - int. 20132

Grafic concurs:
  1. grafic.pdf - Adăugat la: 20.03.2024, ora 15:48
Fișiere anunț:
  1. Declarație acceptare înregistrare audio-video - Declaratie acceptare inregistrare audio-video.docx - Adăugat la: 20.03.2024, ora 15:36

    Conform modelului anexat

  2. tematica si bibliografie.pdf - Adăugat la: 20.03.2024, ora 15:47
  3. Alte informări pentru candidați - Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă - Punctul 7.docx - Adăugat la: 20.03.2024, ora 15:52
  4. Model - Cerere înscriere - Cerere inscriere.docx - Adăugat la: 20.03.2024, ora 15:53
  5. Model - Acceptare condiții recrutare - Acceptare conditii recrutare.docx - Adăugat la: 20.03.2024, ora 15:54
  6. Model - C.V. - Model CV.docx - Adăugat la: 20.03.2024, ora 15:55
  7. Anunț - 1274-Concurs șef secție rurală I - Secția 2 Poliție Rurală Moinești - Concurs șef secție rurală I - Secția 2 Poliție Rurală Moinești.pdf - Adăugat la: 24.04.2024, ora 14:23
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Tabel analiză dosar înscriere - tabel rezultate analiza dosar - sef S2 PRM - anonimizat.doc - Adăugat la: 01.04.2024, ora 15:53
  2. Anunț - Planificare psihologic - Anunt planificare testare psihologică - sef S2 PRM.doc - Adăugat la: 02.04.2024, ora 13:40
  3. Anunț - Rezultat psihologic - Anunt cu rezultatele la testare psihologica (ANONIMIZAT) - sef s2 PRM.doc - Adăugat la: 16.04.2024, ora 8:21
  4. Rezultate probă - Notă inițială examen șef secție rurală I - Secția 2 Poliție Rurală Moinești - tabel cu REZULTATUL PROBEI INTERVIU - sef S2 PRM - Anonimizat.docx - Adăugat la: 22.04.2024, ora 15:39
  5. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Notă finală - tabel cu REZULTATUL FINAL - sef S2 PRM- Anonimizat.docx - Adăugat la: 24.04.2024, ora 14:22