Postat la data de: 14.06.2024, ora 16:01

Anunț concurs personal contractual - Îngrijitor clădiri

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Constanta organizează:
| Concurs |
În conformitate cu:
  1. Legea 53/2003 - CODUL MUNCII, republicat cu modificările și completările ulterioare
  2. Hotărâre nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri public, cu modificările și completările ulterioare
  3. Hotărârea Guvernului nr. 355 din 11 aprilie 2007 privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor, cu modificările și completările ulterioare
  4. Ordinul M.A.I. nr. 291 din 21 decembrie 2011 pentru aprobarea Normelor metodologice privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor din Ministerul Administraţiei şi Internelor, cu modificările și completările ulterioare
  5. Ordinul M.A.I. nr. 23/2015 privind activitatea de psihologie în Ministerul Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare
  6. Dispoziţia directorului general al Direcţiei Management Resurse Umane nr. II/1620 din 15.09.2015 privind unele proceduri şi formulare utilizate în activitatea de management resurse umane în unităţile Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare
  7. Procedura PS–001-DM-RU nr. 4244380 din 03.10.2013 privind algoritmul şi responsabilităţile personalului implicat în activitatea de examinarea medicală pentru încadrarea personalului contractual în unităţile M.A.I.
Posturi scoase la concurs:
Personal contractual
  • PC - studii generale

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 113 - Îngrijitor cod COR 515301 prevăzut cu gradul de Personal contractual - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Constanta - Serviciul Logistic , jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Administrativ
  • poz. 114 - Îngrijitor cod COR 515301 prevăzut cu gradul de Personal contractual - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Constanta - Serviciul Logistic , jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Administrativ
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și cerințe specifice:

a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii.


Cerințele postului:
  • Studii de specialitate: cel puțin absolvent de studii gimnaziale cu certificat de capacitate/absolvire
  • Perfecționări (specializări): nu este cazul
  • Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): nu este cazul
  • Limbi străine (necesitate și nivel) cunoscute: nu este cazul
  • Abilități, calități și aptitudini necesare: - inteligență generală - nivel mediu
    - inițiativă - nivel bun
    - disponibilitate de respectare a normelor și a autorității legitime - nivel bun
    - capacitate de lucru sub presiunea timpului - nivel bun
    - capacitate de lucru în echipă - nivel bun
    - abilități cognitive (raționament analitic, atenție concentrată și distributivă, memorie de lucru) - nivel mediu
    - perseverență în sarcină - nivel bun
    - abilități de comunicare și relaționare - nivel mediu
    - conștiinciozitate și asumarea responsabilității actului profesional - nivel foarte bun
    - spirit de observație
    - competență
    - profesionalism
  • Cerințe specifice: - autorizație de acces la informații clasificate „secret de serviciu” (se obține după numirea în funcție)
    - să fie declarat „apt” medical și psihologic
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
01.07.2024, ora 14:00
Dosar de înscriere

    Dosar personal contractual - executie
  1. *Formular de înscriere la concurs
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate
  4. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  11. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  12. *Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (Certificatul de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale.
    În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului menționat mai sus, anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice.
    În situația în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
    )
  13. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  14. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  15. Copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz
  16. *Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări
  17. Copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică
  18. Copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului
    (Modelul orientativ al adeverinţei este prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 1336/2022)
  19. *Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului
    (Adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. În vederea participării la concurs candidații vor parcurge etapele pentru obținerea fișei de aptitudine în muncă eliberată de medicul specialist de medicina muncii M.A.I., din care să rezulte aptitudinea în muncă pentru profesia/funcția și locul de muncă pentru care s-a organizat concurs, conform prevederilor Ordinului M.A.I. nr. 291/2011 privind Normele metodologice de supraveghere a sănătății lucrătorilor și Procedurii M.A.I. – Direcția Medicală nr. 4244380 din 03.10.2013 privind algoritmul și responsabilitățile personalului implicat în activitatea de examinare medicală pentru încadrarea personalului contractual în unitățile M.A.I., toate actele normative invocate cu modificările și completările ulterioare. Fișa de aptitudine în muncă menționată anterior, încheiată cu mențiunea „apt” va fi depusă la dosarul de concurs până cel târziu la data desfășurării primei probe, fără această fișă nefiind posibilă participarea candidatului la concurs. Evaluarea medicală în vederea obținerii fișei de aptitudine în muncă, se efectuează cu plată, doar de către candidații declarați ADMIS la etapa de selecție a dosarelor de concurs și care au fost declarați „apt” la testarea psihologică

  3. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate candidaților după afișarea rezultatelor la evaluarea psihologică, în secțiunea „Fișiere anunț” din această pagină.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. În conformitate cu Ordinul M.A.I. nr. 23/2015 privind activitatea de psihologie în Ministerul Afacerilor Interne, evaluarea psihologică se va efectua prin grija structurii de resurse umane la o dată care va fi comunicată în timp util candidaților. Candidații nu vor fi anunțați personal cu privire la data, ora și locul unde se va organiza testarea psihologică, aceștia fiind obligați să se informeze prin verificarea permanentă a prezentului anunț. Candidații trebuie să se prezinte în ziua, data, ora și locul în care au fost planificați pentru susținerea testării psihologice, având asupra lor documente de legitimare valabile. Nepromovarea testului psihologic aduce excluderea din concurs a respectivului candidat. Lista candidaţilor declaraţi „inapt” la evaluarea psihologică va fi publicată, de asemenea, pe site-ul instituției şi afişată la sediul unității.

Probe Concurs
Selecția dosarelor de înscriere
  1. Etapa de selecție a dosarelor de înscriere constă în selectarea dosarelor de concurs pe baza îndeplinirii condițiilor de participare.

  2. După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor de înscriere, proba scrisă şi/sau proba practică şi interviu, după caz, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie la compartimentul resurse umane sau, în termen de 24 de ore de la afişarea rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la afişarea rezultatului probei scrise şi/sau probei practice şi al interviului.

Proba practică (personal contractual - funcții de execuție)
Perioada de desfășurare a probei: 04.09.2024, ora 12:00
  1. Proba practică se desfăşoară pe baza unui plan stabilit de comisia de concurs, care va include următoarele criterii de evaluare:
    a)capacitatea de adaptare;
    b)capacitatea de gestionare a situaţiilor dificile;
    c)îndemânare şi abilitate în realizarea cerinţelor practice;
    d)capacitatea de comunicare;
    e)capacitatea de gestionare a resurselor alocate pentru desfăşurarea probei practice

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum 50 de puncte. Candidaţii care nu au obţinut minimum 50 de puncte vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu maximum 100 de puncte.

  4. Rezultatele se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Proba practică se va desfășura la sediul Inspectoratului de Jandarmi Județean Constanța situat în str. Mircea cel Bătrân nr.108, mun. Constanța, și va fi înregistrată audio-video.

Proba - Interviu (personal contractual execuție)
Perioada de desfășurare a probei: 11.09.2024, ora 12:00
  1. În cadrul interviului se testează abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților.
    Interviul se realizează conform planului de interviu întocmit de comisia de concurs în ziua desfășurării acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare.
    Criteriile de evaluare pentru stabilirea interviului sunt:
    a) abilități și cunoștințe impuse de funcție;
    b) capacitatea de analiză și sinteză;
    c) motivația candidatului;
    d) comportamentul în situațiile de criză;
    e) abilități de comunicare;
    f) inițiativă și creativitate.
    În funcție de cerințele de studii sau profesionale specifice postului, criteriile de evaluare prevăzute la lit. d) și e) sunt stabilite opțional de către comisia de concurs.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum 50 de puncte. Candidaţii care nu au obţinut minimum 50 de puncte vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu maximum 100 de puncte.

  4. Rezultatele se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum 50 de puncte. Candidaţii care nu au obţinut minimum 50 de puncte vor fi declaraţi „respins”.

  6. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu maximum 100 de puncte.

  7. Rezultatele se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  8. Proba interviu se va desfășura la sediul Inspectoratului de Jandarmi Județean Constanța situat în str. Mircea cel Bătrân nr.108, mun. Constanța, și va fi înregistrată audio-video


Contestații:
  1. Candidații nemulțumiți pot depune contestație după afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor de înscriere, proba scrisă și/sau proba practică și interviu, după caz, la compartimentul resurse umane sau, după caz, la compartimentul care asigură organizarea și desfășurarea concursului, în termen cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei scrise și/sau probei practice și al interviului, sub sancțiunea decăderii din acest drept.

  2. Comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse se realizează prin afisarea la sediul autorității sau instituției publice organizatoare a concursului și pe pagina de internet a acesteia, la secțiunea special creată în acest scop, imediat după soluționarea contestațiilor.

  3. Candidatul nemulțumit de modul de soluționare a contestației se poate adresa instanței de contencios administrativ, in condițiile legii.

  4. Comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse se face prin postare în portalul de servicii electronice al MAI - hub.mai.gov.ro, pe pagina de internet a unității (www.jandarmeriaconstanta.ro) la secțiunea Carieră precum și la avizierul unității

Departajare:
  1. Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obţinute la proba practică şi interviu. Este declarat ADMIS candidatul care a obţinut cel mai mare punctaj dintre candidaţii care au concurat pentru acelaşi post, cu condiţia ca aceştia să fi obţinut punctajul minim necesar. La punctaje finale egale are prioritate candidatul care a obţinut punctajul cel mai mare la proba practică, iar dacă egalitatea se menţine, candidaţii aflaţi în această situaţie vor fi invitaţi la un nou interviu, în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câştigător

Informații suplimentare:
  1. Pentru a participa la concurs, candidații trebuie să îndeplinească cumulativ condițiile generale și specifice din prezentul anunț.

  2. La depunerea dosarelor de concurs, candidaților li se atribuie un cod numeric pentru identificare, care corespunde cu numărul de înregistrare al dosarului de concurs, cod ce va fi folosit pentru identificarea candidaților pe întreaga procedură de concurs.

    Toate actele solicitate în copie vor fi prezentate și în original, la înscriere, în vederea verificării conformității și certificării de către secretarul comisiei de concurs, cu mențiunea „conform cu originalul”. Documentele depuse în copie legalizată nu mai necesită prezentarea originalelor.

  3. IMPORTANT :
    - înscrierea și depunerea dosarelor de concurs se face personal, de către candidat, exclusiv la sediul Inspectoratului de Jandarmi Județean Constanța situat în str. Mircea cel Bătrân nr.108, mun. Constanța
    - nu va fi acceptat dosarul de concurs în cazul în care documentele solicitate în original prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranță, care nu permit stabilirea autenticității documentului sau sunt plastifiate
    - prin înscrierea la acest concurs, candidații își manifestă implicit acordul cu privire la condițiile și modul de organizare și desfășurare a concursului (inclusiv ca probele susținute în cadrul concursului să fie înregistrare audio-video, cu respectarea prevederilor referitoare la protecția datelor cu caracter personal).

  4. Concursul constă în 3 etape succesive:
    - selecția dosarelor de concurs
    - proba practică
    - interviul
    Se pot prezenta la următoarea etapă doar candidații declarați ADMIS la etapa precedentă

  5. În situația în care ocuparea postului vacant, pentru care s-a organizat concurs, nu este posibilă din motive care țin exclusiv de persoana candidatului declarat ADMIS, acesta nu îndeplinește condițiile sau nu se prezintă la post, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.

Date de contact:
  1. Inspectoratul de Jandarmi Județean „Mihail Kogălniceanu” Constanța
    Municipiul Constanța, str. Mircea cel Bătrân nr. 108, județul Constanța
    Relații suplimentare referitoare la desfășurarea concursului se pot obține apelând
    numărul de telefon: 0241/618969 int. 24537 de luni - vineri, între orele 08.00-16.00.
    Adresa de e-mail: resurse.umane@jandarmeriaconstanta.ro

Grafic concurs:
  1. GRAFICUL concursului - îngrijitor clădiri.pdf - Adăugat la: 14.06.2024, ora 15:34
Fișiere anunț:
  1. Model - Formular înscriere.docx - Adăugat la: 14.06.2024, ora 14:12
  2. Model - Îndrumar autobiografie.docx - Adăugat la: 14.06.2024, ora 14:12
  3. Model - Tabel nominal cu rudele.docx - Adăugat la: 14.06.2024, ora 14:12
  4. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 14.06.2024, ora 14:12
  5. Model - Adeverință privind vechimea în muncă.doc - Adăugat la: 14.06.2024, ora 14:12
  6. Tematică si bibliografie - îngrijitor clădiri.pdf - Adăugat la: 14.06.2024, ora 15:33
  7. Model - CV - Model CV.pdf - Adăugat la: 14.06.2024, ora 15:46
  8. Model - Consimțământ solicitare cazier - Consimtamant cazier.docx - Adăugat la: 14.06.2024, ora 15:48
  9. Anunț - 2638-Anunț concurs personal contractual - Îngrijitor clădiri - Anunț concurs personal contractual - Îngrijitor clădiri.pdf - Adăugat la: 14.06.2024, ora 16:02
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.