Postat la data de: 25.06.2024, ora 23:25

TCO - ofițer specialist III la Serviciul Cabinet, specialitatea analiză, studii, planificare

Inspectoratul de Politie Judetean Bacau organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
  3. art. 9 alin. 2 din Legea 360/2002 privind Statutul polițistului, cu modificările și completările ulterioare.
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 31/b - ofițer specialist III prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Bacau - Serviciul Cabinet, jud. BC, MUNICIPIUL BACAU, Domeniu de activitate: Cabinet
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

Agentul de poliție poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) este declarat «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; (*)
b) nu este sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
c) nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 27^21 alin. (2) sau art. 27^25 lit. a), b) şi h);
d) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
e) a absolvit studii superioare și îndeplinește condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului.


(*) Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: minim subinspector de poliție
  • pregătire de specialitate: -
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: să dețină/să obțină certificat/autorizație de acces la informațiile clasificate, din clasa „Secrete de serviciu”
  • vechime în muncă/din care în MAI: -
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: -
  • pregătire de bază: studii universitare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă/studii superioare de licență ciclul I de studii universitare (sistem Bologna) în unul din următoarele domenii fundamentale: științe sociale sau științe umaniste și arte;
  • alte cunoştinţe: -
  • vechime în funcţii de conducere: -
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3-6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: gândire analitică și conceptuală - dezvoltare bună;
    flexibilitate în gândire -dezvoltare bună;
    spirit de observație - dezvoltare bună;
    aptitudini de planificare și organizare a activității - dezvoltare bună
  • atitudini necesare/comportament: atitudine pozitivă față de muncă : interes profesional, spirit de inițiativă, conștiinciozitate, rigurozitate, exigență, perseverență, solicitudine, curaj și asumarea responsabilității;
    alte atitudini necesare: devotament și loialitate față de instituție, tact, stăpânire de sine, atitudine de cooperare și disponibilitatea de a lucra în echipă, cinste.
    Comportament solicitat:
    prestanță (limbaj și vestimentație adecvată, respectarea regulilor de politețe) ;
    trăsături pozitive de caracter: integritate morală, sociabilitate, discreție, spirit critic, adaptabilitate, răbdare, fermitate;
    comportament echilibrat și stăpânire de sine (fără excese sau izbucniri emoționale)
    asertivitate.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt serviciului polițienesc, conform baremelor medicale din MAI
  • trăsături psihice şi de personalitate: să fie apt psihologic pentru funcții de execuție
  • alte cerințe: -
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: -
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: -
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: -
  • vechime în funcţii de conducere în unități ale MAI: -
  • definirea sumara a atributiilor postului: - desfăşoară activităţi specifice de analiză, sinteză, documentare și monitorizare în scopul fundamentării actului decizional pentru conducerea inspectoratului de poliție și pentru asigurarea implementării corecte, complete și cu celeritate a ordinelor/dispozițiilor/planurilor primite de la nivel central sau întocmite la nivelul inspectoratului;
    - realizează materiale şi lucrări de analiză-sinteză în baza indicatorilor statistici, a evoluţiei situaţiei operative şi a tendinţelor fenomenului infracţional.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
05.07.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - agent
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - candidatul nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 27^21 alin. (2) sau art. 27^25 lit. a), b) şi h) din Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două evaluări anuale de serviciu.

    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
  13. ADEVERINTA ELIBERATA DE UNITATEA DE PROVENIENȚĂ
    ESTE NECESARĂ DOAR CELOR DIN CADRUL ALTOR INSPECTORATE

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
Perioada de desfășurare a examinării: 10.07.2024 - Nu este setată data de final
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 20.07.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. 1. Nota finală reprezintă nota obținută la proba scrisă. 2. Sunt declarați ,,admis" candidații care au obținut nota finală cea mai mare, în ordine descrescătoare, dintre candidații înscriși, în limita locurilor scoase la concurs. 3. În situația în care mai mulți candidați au aceeași notă finală la proba scrisă, departajarea candidaţilor se realizează pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, elaborate din tematica și bibliografia recomandate. 4. În eventualitatea susținerii interviului de departajare, tabelul nominal cu rezultatele finale obținute se va afișa în secțiunea ,,Fișiere anunț" din această pagină. 5. Interviul de departajare se susține în vederea departajării candidaților, astfel că va fi declarat ,,admis" candidatul care a obținut nota cea mai mare, indiferent de aceasta.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat), precum și celelalte documente ce alcătuiesc dosarul de recrutare, vor fi trimise on-line, pe adresa de e-mail a Serviciului Resurse Umane: resurseumane@bc.politiaromana.ro, până la data indicată în prezentul anunț, doar în format electronic (scanat, format PDF).
    Documentele vor fi transmise fie toate (în format PDF) pe un singur mail, fie într-o arhivă cu numele candidatului.
    La secțiunea ,,Subiectul e-mail-ului” fiecare candidat va trece numele și prenumele său, precum și funcția la care dorește să se înscrie. Exemplu: Popescu Gheorghe – ofiter specialist III – Serviciul Cabinet, specialitatea analiza, studii, planificare.
    ATENȚIE!!!
    După data limită de înscriere prezentată în anunț, nu se vor mai efectua înscrieri, documentele urmând a nu fi luate în considerare.
    Este interzisă înscrierea la concurs, precum și transmiterea documentelor ce constituie dosarul de recrutare, prin orice altă modalitate decât cea în format electronic, respectiv scanat, format PDF, pe adresa de e-mail precizată mai sus.
    Fiecare candidat înscris la concurs va primi un cod unic de identificare (numărul de înregistrare al cererii la I.P.J. Bacău – Serviciul Resurse Umane), cod ce va fi utilizat pentru identificarea sa pe întreaga procedură de concurs.
    Candidaților li se va transmite un e-mail de confirmare a primirii cererii de înscriere la concurs, precum și codul unic de identificare.

Date de contact:
  1. Serviciul Resurse Umane 20132

Grafic concurs:
  1. calendar orientativ.pdf - Adăugat la: 25.06.2024, ora 20:47
Fișiere anunț:
  1. Model - cerere de inscriere - Cerere_inscriere.docx - Adăugat la: 25.06.2024, ora 20:17
  2. Model - declaratie de confirmare - Declaratie_confirmare_cunoastere.docx - Adăugat la: 25.06.2024, ora 20:18
  3. Model - cv - CV.docx - Adăugat la: 25.06.2024, ora 20:19
  4. tematica si bibliografie.pdf - Adăugat la: 25.06.2024, ora 20:20
  5. Anunț - 2996-TCO - ofițer specialist III la Serviciul Cabinet, specialitatea analiză, studii, planificare - TCO - ofițer specialist III la Serviciul Cabinet, specialitatea analiză, studii, planificare.pdf - Adăugat la: 25.06.2024, ora 23:25
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - modificare grafic concurs - grafic concurs nou.docx - Adăugat la: 28.06.2024, ora 9:15