Postat la data de: 11.01.2024, ora 11:34
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs șef birou I - Biroul Control Intern

Inspectoratul de Politie Judetean Bacau organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 55 - șef birou prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Bacau - Biroul Control Intern, jud. BC, MUNICIPIUL BACAU, Domeniu de activitate: Control interncontrol; control intern; control managerial intern; control, inspecții și investigații
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: subinspector de poliție
  • pregătire de bază: - studii universitare de lungă durată cu diplomă de licență sau echivalentă în profilul „științe juridice“
    sau
    - studii superioare de licență, ciclul I de studii universitare (sistem Bologna) în domeniul fundamental de studii universitare: „științe sociale“, numai ramura de știință: „științe juridice“.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - să dețină sau să obțină certificate/autorizație de acces la informații clasificate, clasa „secrete de stat“, nivel ,,strict secret“;
    - să dețină sau să obțină aviz pentru desemnarea/promovarea în structurile poliției judiciare.
  • vechime în muncă/din care în MAI: minimum 2 ani/minimum 2 ani
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: Aptitudini necesare:
    - manageriale (capacități organizatorice, oportunitate și operativitate în luarea deciziilor, capacitate de previziune, planificare, coordonare și control;
    - gândire analitică și conceptuală – dezvoltare bună;
    - spirit de observație – dezvoltare bună;
    - aptitudini de planificare și organizare a activității – dezvoltare bună.

    Abilități necesare:
    - comunicare și relaționare la nivel interpersonal – dezvoltare bună;
    - adaptabilitate la modul de lucru în condiții de stres – dezvoltare bună;
    - gestionarea eficientă a sarcinilor individuale și ale echipei – dezvoltare bună;
    - potențial decizional bazat pe obiectivitate (capacitate de a fi imparțial în ceea ce privește acțiunile proprii și ale celorlalți și de a nu favoriza o parte sau alta);
    - rezistență la acțiunea factorilor stresori (lucru în condiții de solicitare psihică intensă, sub presiunea timpului).
  • atitudini necesare/comportament: Atitudini necesare:
    - atitudine pozitivă față de muncă: interes profesional, spirit de inițiativă, conștiinciozitate, rigurozitate, exigență, perseverență, solicitudine, curaj și asumarea responsabilității;
    - alte atitudini necesare: devotament și loialitate față de instituție, tact, stăpânire de sine, atitudine de cooperare socială și disponibilitatea de a lucra în echipă, obiectivitate, cinste.

    Comportament solicitat:
    - prestanță (limbaj și vestimentație adecvată, respectarea regulilor de politețe);
    - trăsături pozitive de caracter: integritate morală, sociabilitate, discreție, spirit critic, adaptabilitate, răbdare, fermitate;
    - comportament echilibrat și stăpânire de sine (fără excese sau izbucniri emoționale), asertivitate.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt din punct de vedere fizic și medical potrivit baremelor medicale din M.A.I. pentru funcții de conducere
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic pentru funcții de conducere, conform baremelor Ministerului Afacerilor Interne
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției sau 3 ani vechime în calitate de organ de cercetare al poliției judiciare
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: nu este cazul
  • definirea sumara a atributiilor postului: organizează, planifică, efectuează, sprijină și îndrumă activitatea de control intern la nivelul biroului
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
19.01.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  8. *Declarație acceptare înregistrare audio-video
    Conform modelului anexat
  9. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    Necesară doar celor din cadrul altor inspectorate

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
Perioada de desfășurare a examinării: 26.01.2024, ora 8:15 - Nu este setată data de final
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 15.02.2024, ora 13:00
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situația în care mai mulți candidați obțin aceeași notă, este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. În situația în care mai mulți candidați au aceeași vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat), precum și celelalte documente ce alcătuiesc dosarul de recrutare, vor fi trimise on-line, pe adresa de e-mail a Serviciului Resurse Umane: resurseumane@bc.politiaromana.ro, până la data indicată în prezentul anunț, doar în format electronic (scanat, format PDF).
    Documentele vor fi transmise fie toate (în format PDF) pe un singur mail, fie într-o arhivă cu numele candidatului.
    La secțiunea ,,Subiectul e-mail-ului” fiecare candidat va trece numele și prenumele său, precum și funcția la care dorește să se înscrie. Exemplu: Popescu Gheorghe – șef birou – Biroul Control Intern.
    ATENȚIE!!!
    După data limită de înscriere prezentată în anunț, nu se vor mai efectua înscrieri, documentele urmând a nu fi luate în considerare.
    Este interzisă înscrierea la concurs, precum și transmiterea documentelor ce constituie dosarul de recrutare, prin orice altă modalitate decât cea în format electronic, respectiv scanat, format PDF, pe adresa de e-mail precizată mai sus.
    Fiecare candidat înscris la concurs va primi un cod unic de identificare (numărul de înregistrare al cererii la I.P.J. Bacău – Serviciul Resurse Umane), cod ce va fi utilizat pentru identificarea sa pe întreaga procedură de concurs.
    Candidaților li se va transmite un e-mail de confirmare a primirii cererii de înscriere la concurs, precum și codul unic de identificare.

Date de contact:
  1. Serviciul Resurse Umane - int. 20132

Grafic concurs:
  1. grafic.pdf - Adăugat la: 11.01.2024, ora 11:20
Fișiere anunț:
  1. Declarație acceptare înregistrare audio-video - Declaratie acceptare inregistrare audio-video.docx - Adăugat la: 11.01.2024, ora 10:38

    Conform modelului anexat

  2. Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă - Punctul 7.docx - Adăugat la: 11.01.2024, ora 10:39

    Necesară doar celor din cadrul altor inspectorate

  3. tematica si bibliografie.pdf - Adăugat la: 11.01.2024, ora 11:20
  4. Model - Acceptare condiții recrutare - Acceptare conditii recrutare.docx - Adăugat la: 11.01.2024, ora 11:22
  5. Model - Cerere înscriere - Cerere inscriere.docx - Adăugat la: 11.01.2024, ora 11:23
  6. Model - Acceptare înregistrare audio-video - Declaratie acceptare inregistrare audio-video.docx - Adăugat la: 11.01.2024, ora 11:23
  7. Model - C.V. - Model CV.docx - Adăugat la: 11.01.2024, ora 11:24
  8. Anunț - 694-Concurs șef birou I - Biroul Control Intern - Concurs șef birou I - Biroul Control Intern.pdf - Adăugat la: 19.02.2024, ora 15:20
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - Înlocuire act normativ din bibliografie - Revenire anunt sef BCI- anonimizat.docx - Adăugat la: 12.01.2024, ora 9:39
  2. Anunț - Modificări bibliografie - Revenire anunt sef BCI- anonimizat II.docx - Adăugat la: 18.01.2024, ora 14:25
  3. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Validare/invalidare dosare de recrutare - tabel rezultate analiza dosar - sef BCI - anonimizat.doc - Adăugat la: 22.01.2024, ora 15:54
  4. Anunț - Evaluare psihologică - Anunt planificare testare psihologică - sef BCI.doc - Adăugat la: 23.01.2024, ora 16:20
  5. Anunț - Rezultat psihologic - Anunt cu rezultatele la testare psihologica (ANONIMIZAT) - sef BCI.doc - Adăugat la: 07.02.2024, ora 15:00
  6. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Rezultate - tabel cu REZULTATUL PROBEI INTERVIU - sef BCI - Anonimizat.docx - Adăugat la: 15.02.2024, ora 14:56
  7. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Rezultat final - tabel cu REZULTATUL FINAL - sef BCI - Anonimizat.docx - Adăugat la: 19.02.2024, ora 15:20