Postat la data de: 19.03.2024, ora 19:46

Anunț de ocupare a 20 posturi de agent de poliție (si conductor câini) la nivelul P.F.R.

Inspectoratul General al Politiei de Frontiera organizează:
| concurs - încadrare directă |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
  3. prevederile art. 9 alin. (2) ind. 2 din Legea nr. 360/2002 privind Statutul polițistului, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Agent de poliție

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  1. poz. 305 - agent III (si conductor caini serviciu) prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: Insp. Gen. al Pol. de Frontiera - Centrul de Supraveghere si Controlul Trecerii Frontierei Aeroporturi Bucuresti - Otopeni - Punctul Politiei de Frontiera Aeroport "Henri Coanda", jud. IF, ORAS OTOPENI, Domeniu de activitate: Supravegherea și controlul trecerii frontierei
  2. poz. 316/a - agent III (si conductor caini serviciu) prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: Insp. Gen. al Pol. de Frontiera - Centrul de Supraveghere si Controlul Trecerii Frontierei Aeroporturi Bucuresti - Otopeni - Punctul Politiei de Frontiera Aeroport "Aurel Vlaicu", jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI - - BUCURESTI BANEASA, Domeniu de activitate: Supravegherea și controlul trecerii frontierei
  3. poz. 7/a - agent III (si conductor caini serviciu) prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: Insp. Gen. al Pol. de Frontiera - Punctul Politiei de Frontiera Aeroport Arad (subordonat nemijlocit Inspectoratului General al Politiei de Frontiera), jud. AR, MUNICIPIUL ARAD, Domeniu de activitate: Supravegherea și controlul trecerii frontierei
  4. poz. 33 - agent III (si conductor caini serviciu) prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: Insp. Gen. al Pol. de Frontiera - Punctul Politiei de Frontiera Aeroport Bacau (subordonat nemijlocit Inspectoratului General al Politiei de Frontiera), jud. BC, MUNICIPIUL BACAU, Domeniu de activitate: Supravegherea și controlul trecerii frontierei
  5. poz. 6/a - agent III (si conductor caini serviciu) prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: Insp. Gen. al Pol. de Frontiera - Punctul Politiei de Frontiera Aeroport Baia Mare (subordonat nemijlocit Inspectoratului General al Politiei de Frontiera), jud. MM, MUNICIPIUL BAIA MARE, Domeniu de activitate: Supravegherea și controlul trecerii frontierei
  6. poz. 81 - agent III (si conductor caini serviciu) prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: Insp. Gen. al Pol. de Frontiera - Sectorul Politiei de Frontiera Aeroport Brasov (subordonat nemijlocit Inspectoratului General al Politiei de Frontiera), jud. BV, ORAS GHIMBAV, Domeniu de activitate: Supravegherea și controlul trecerii frontierei
  7. poz. 89 - agent III (si conductor caini serviciu) prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: Insp. Gen. al Pol. de Frontiera - Sectorul Politiei de Frontiera Aeroport Cluj-Napoca (subordonat nemijlocit Inspectoratului General al Politiei de Frontiera), jud. CJ, MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA, Domeniu de activitate: Supravegherea și controlul trecerii frontierei
  8. poz. 25/a - agent III (si conductor caini serviciu) prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: Insp. Gen. al Pol. de Frontiera - Punctul Politiei de Frontiera Aeroport Constanta (subordonat nemijlocit Inspectoratului General al Politiei de Frontiera), jud. CT, Com. MIHAIL KOGALNICEANU, Domeniu de activitate: Supravegherea și controlul trecerii frontierei
  9. poz. 26/a - agent III (si conductor caini serviciu) prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: Insp. Gen. al Pol. de Frontiera - Punctul Politiei de Frontiera Aeroport Craiova (subordonat nemijlocit Inspectoratului General al Politiei de Frontiera), jud. DJ, MUNICIPIUL CRAIOVA, Domeniu de activitate: Supravegherea și controlul trecerii frontierei
  10. poz. 36/a - agent III (si conductor caini serviciu) prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: Insp. Gen. al Pol. de Frontiera - Punctul Politiei de Frontiera Aeroport Iasi (subordonat nemijlocit Inspectoratului General al Politiei de Frontiera), jud. IS, MUNICIPIUL IASI, Domeniu de activitate: Supravegherea și controlul trecerii frontierei
  11. poz. 11/a - agent III (si conductor caini serviciu) prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: Insp. Gen. al Pol. de Frontiera - Punctul Politiei de Frontiera Aeroport Oradea (subordonat nemijlocit Inspectoratului General al Politiei de Frontiera), jud. BH, MUNICIPIUL ORADEA, Domeniu de activitate: Supravegherea și controlul trecerii frontierei
  12. poz. 6 - agent III (si conductor caini serviciu) prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: Insp. Gen. al Pol. de Frontiera - Punctul Politiei de Frontiera Aeroport Satu Mare (subordonat nemijlocit Inspectoratului General al Politiei de Frontiera), jud. SM, MUNICIPIUL SATU MARE, Domeniu de activitate: Supravegherea și controlul trecerii frontierei
  13. poz. 33/a - agent III (si conductor caini serviciu) prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: Insp. Gen. al Pol. de Frontiera - Sectorul Politiei de Frontiera Aeroport Sibiu (subordonat nemijlocit Inspectoratului General al Politiei de Frontiera), jud. SB, MUNICIPIUL SIBIU, Domeniu de activitate: Supravegherea și controlul trecerii frontierei
  14. poz. 16 - agent III (si conductor caini serviciu) prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: Insp. Gen. al Pol. de Frontiera - Punctul Politiei de Frontiera Aeroport Targu Mures (subordonat nemijlocit Inspectoratului General al Politiei de Frontiera), jud. MS, ORAS UNGHENI, Domeniu de activitate: Supravegherea și controlul trecerii frontierei
  15. poz. 66/a - agent III (si conductor caini serviciu) prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: Insp. Gen. al Pol. de Frontiera - Sectorul Politiei de Frontiera Aeroport Timisoara (subordonat nemijlocit Inspectoratului General al Politiei de Frontiera), jud. TM, MUNICIPIUL TIMISOARA, Domeniu de activitate: Supravegherea și controlul trecerii frontierei
  16. poz. 11/d - agent III (si conductor caini serviciu) prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: Insp. Gen. al Pol. de Frontiera - Punctul Politiei de Frontiera Aeroport Suceava (subordonat nemijlocit Inspectoratului General al Politiei de Frontiera), jud. SV, MUNICIPIUL SUCEAVA, Domeniu de activitate: Supravegherea și controlul trecerii frontierei
  17. poz. 704 - agent III (si conductor caini serviciu) prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: IGPF-Garda de Coasta - Grup de Nave Constanta, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Supravegherea și controlul trecerii frontierei
  18. poz. 705 - agent III (si conductor caini serviciu) prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: IGPF-Garda de Coasta - Grup de Nave Constanta, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Supravegherea și controlul trecerii frontierei
  19. poz. 994 - agent III (si conductor caini serviciu) prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: IGPF-Garda de Coasta - Grup de Nave Mangalia, jud. CT, MUNICIPIUL MANGALIA, Domeniu de activitate: Supravegherea și controlul trecerii frontierei
  20. poz. 1003 - agent III (si conductor caini serviciu) prevăzut cu gradul de Agent șef principal de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: IGPF-Garda de Coasta - Grup de Nave Mangalia, jud. CT, MUNICIPIUL MANGALIA, Domeniu de activitate: Supravegherea și controlul trecerii frontierei
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pentru o parte dintre posturi (grupate pe unitate) – poate alege câte unități dorește
Concursul ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

Pentru a participa la concursul cu recrutare prin încadrare directă, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic;(*)
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) îndeplinesc condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului;
g) să aibă un comportament corespunzător principiilor care guvernează profesia de poliţist; (**)
h) să nu aibă antecedente penale cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
i) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
j) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
k) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
l) nu are tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; (***)
m) prin încadrare directă, potrivit nivelului studiilor şi/sau vechimii în specialitate, nu dobândeşte un grad profesional mai mic decât gradul militar echivalent deţinut în rezervă.

(*) Îndeplinirea condiţiei se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.

(**) Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.

(***)Verificarea criteriului specific, se realizează cu ocazia examinării medicale. Concluziile privind continuarea procedurii de recrutare şi selecţie a candidaţilor în situaţia observării directe, în cursul examinării medicale, a existenţei la candidaţi a unor tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară, se stabilesc de către compartimentele de resurse umane/persoanele cu sarcini de recrutare, prin raportare la condiţiile legale şi criteriile specifice de recrutare şi selecţie, precum şi la modelul uniformei de vară stabilit de cadrul normativ incident pentru structura în care este prevăzut postul.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de polițist nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Pentru a participa la acest concurs, polițistul căruia i-au încetat raporturile de serviciu trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; (*)
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) îndeplinesc condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului;
g) să aibă un comportament corespunzător principiilor care guvernează profesia de poliţist; (**)
h) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
i) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
j) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
k) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
l) nu are tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; (***)
m) dacă prin reîncadrare, potrivit nivelului studiilor şi/sau vechimii în specialitate, nu dobândeşte un grad profesional mai mic decât gradul militar echivalent deţinut în rezervă;
n) nu le-au încetat raporturile de serviciu în condiţiile art. 69 alin. (1) lit. a), c), g)-i), k), l) şi n) din Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare. (****)

(*) Îndeplinirea condiţiei se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. În cazul în care se constată neîndeplinirea condiţiei, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.

(**) Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.

(***) Verificarea criteriului specific, se realizează cu ocazia examinării medicale. Concluziile privind continuarea procedurii de recrutare şi selecţie a candidaţilor în situaţia observării directe, în cursul examinării medicale, a existenţei la candidaţi a unor tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară, se stabilesc de către compartimentele de resurse umane/persoanele cu sarcini de recrutare, prin raportare la condiţiile legale şi criteriile specifice de recrutare şi selecţie, precum şi la modelul uniformei de vară stabilit de cadrul normativ incident pentru structura în care este prevăzut postul.

(****) „a) la împlinirea vârstei şi a celorlalte condiţii necesare pensionării în sistemul public de pensii pentru instituţiile din domeniul apărării naţionale, ordinii publice şi siguranţei naţionale;
c) la împlinirea limitei de vârstă în grad profesional;
g) la destituirea din poliţie;
h) la acordarea calificativului nesatisfăcător, de două ori;
i) când este condamnat prin hotărâre judecătorească rămasă definitivă, cu excepţia cazurilor în care s-a dispus suspendarea executării pedepsei sub supraveghere sau amenzii penale pentru infracţiuni săvârşite din culpă, pe baza aprobării persoanelor care au acordat gradele profesionale prevăzute la art. 15;
k) când nu promovează examenul de definitivare prevăzut la art. 21 alin. (5);
l) când s-a stabilit că a fost încadrat în mod fraudulos în poliţie, chiar dacă aceasta situaţie a fost depistată ulterior;
n) când poliţistul nu a susţinut, din motive imputabile, evaluarea psihologică în termen de 3 luni de la data suspendării raportului de serviciu în condiţiile art. 27^25 lit. h).”
(n.n. „art. 27^25 – (1) Raportul de serviciu al poliţistului se suspendă de drept în următoarele situaţii: (…) h) nu susţine evaluarea psihologică care se efectuează periodic, la reluarea activităţii, la solicitarea comisiilor de expertiză/evaluare a capacităţii de muncă sau când este dispusă ca urmare a constatării motivate a existenţei unor indicii comportamentale temeinice care ar putea reclama necesitatea examinării psihologice;”)


ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de polițist nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Pentru a participa la acest concurs, în vederea transferului din cadrul instituţiilor din sistemul de apărare, ordine publică şi securitate naţională, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; (*)
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) îndeplinesc condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului;
g) să aibă un comportament corespunzător principiilor care guvernează profesia de poliţist; (**)
h) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
i) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
j) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
k) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege.
l) nu are tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; (***)


(*) Îndeplinirea condiţiei se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. În cazul în care se constată neîndeplinirea condiţiei, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.

(**) Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.

(***) Verificarea criteriului specific, se realizează cu ocazia examinării medicale. Concluziile privind continuarea procedurii de recrutare şi selecţie a candidaţilor în situaţia observării directe, în cursul examinării medicale, a existenţei la candidaţi a unor tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară, se stabilesc de către compartimentele de resurse umane/persoanele cu sarcini de recrutare, prin raportare la condiţiile legale şi criteriile specifice de recrutare şi selecţie, precum şi la modelul uniformei de vară stabilit de cadrul normativ incident pentru structura în care este prevăzut postul.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: minim agent de poliție
  • pregătire de bază: - studii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat;
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: să dețină / să obțină autorizație / certificat pentru accesul la informații clasificate, nivelul „Secret de serviciu”, cu excepția posturilor prevăzute la pozițiile nr. 305, respectiv 316/a, unde este necesară deținerea / obținerea autorizației / certificatului pentru acces la informații clasificate naționale, clasa "Secrete de stat", nivel "Secret";
    - să dețină permis de conducere categoria B;
    - să urmeze un curs modular de inițiere / formare și de specializare în domeniul chinotehnic organizat de Centrul Chinologic „Dr. Aurel Greblea” Sibiu.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
03.04.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - incadrare directa + reincadrare + transfer
  1. *Permis de conducere categoria B
    - copia permisului de conducere care să ateste deținerea categoriei B.
  2. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  3. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  4. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  5. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  6. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  7. Copia livretului militar
    (dacă este cazul)
  8. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  9. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  10. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  11. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  12. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  13. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  14. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  15. Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.)
  16. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  17. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  18. *Consimțământ informat
    (conform modelului anexat)
  19. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  20. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  21. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
Nu există detalii legate de perioada de desfășurare a examinării.
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
Nu există detalii legate de perioada de desfășurare a examinării.
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă practică (eliminatorie)
Perioada de desfășurare a probei: 16.04.2024 - 19.04.2024
  1. Rezultatele la probă se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru testarea practică a candidaților se vor folosi următoarele metode, materiale și condiții:
     un lot format din 20 de exemplare canine care au însușiri comportamentale comune și totodată corespunzătoare testelor aplicate (plus 5 exemplare de rezervă) care se vor afla în două remize a câte 10 boxe fiecare. Numerotarea boxelor se va face de la stânga la dreapta. La intrarea în fiecare boxă se va amplasa numărul astfel încât acesta să fie vizibil candidaților;
     candidații vor fi împărțiți în serii de câte 10 persoane, în ordinea alfabetică a numelui;
     fiecare serie va extrage câte un bilet cu numere de la 1 la 10. Numărul extras va reprezenta numărul boxei unde se va afla exemplarul canin cu care va susține proba;
     timpul maxim de parcurgere a întregului traseu, respectiv al celor 7 teste este de 7 minute.
    - punctajul acordat pentru parcurgerea în totalitate a probei practice formată din
    7 teste, va fi următorul:
     10 puncte – pentru parcurgerea în maxim 5,30 minute
     9 puncte – pentru parcurgerea în intervalul 5,31 – 6,00 minute
     8 puncte - pentru parcurgerea în intervalul 6,01 - 6,30 minute
     7 puncte - pentru parcurgerea în intervalul 6,31 - 7,00 minute
    - numărul minim de puncte pe care trebuie să le acumuleze un candidat pentru a promova proba practică, este de 7 puncte.
    Candidații vor fi eliminați din concurs pentru:
     depășirea timpului regulamentar;
     neefectuarea numărului de repetări minim ale exercițiilor fizice (abdomene, genuflexiuni și alergare);
     refuzul parcurgerii unei probe;
     abandonul concurentului sau accidentarea exemplarului canin;
     nerespectarea indicațiilor comisiei referitoare la parcurgerea celor 7 teste;
     traumatizarea fizică a exemplarului canin.
    La prezentarea pentru proba practică se va face un instructaj pe linia de Sănătate și Securitate în Muncă (SSM) ce va fi semnat de către fiecare candidat și o declarație pe propria răspundere privind conștientizarea și asumarea riscurilor ce survin în activitatea cu câinii de serviciu.
    Proba practică se va desfășura la sediul Centrului Chinologic „Dr. Aurel Greblea” Sibiu pe baza unui plan stabilit de comisia de examen/concurs, având ca scop testarea interacțiunii cu exemplare canine și va include următoarele teste de evaluare pentru candidat:

    1. Testul apropierii și al contactului fizic cu un exemplar canin
    Prin utilizarea acestui test, se va putea evalua obiectiv contactul fizic al candidaților cu un exemplar canin, urmărind dacă interacțiunea lor este confortabilă pentru ambele părți implicate și totodată dacă aceștia își pot demonstra comunicarea, cooperarea și încrederea în interacțiunea cu exemplarul canin. Candidații vor primi piesele de harnașament necesare parcurgerii probei.
    În cadrul acestui test vor fi verificate și capacitățile candidaților de a face față stresului fizic și să se determine nivelul lor de rezistență și performanță în astfel de situații.
    Aplicarea practică a testului:
    - efectuarea unui număr de 25 abdomene;
    - candidatul va trebui să intre în boxa exemplarului canin și să ia contact fizic cu acesta;
    - apropierea se face prin stabilirea unui contact fizic, gradual, lent, ușor acceptabil de către exemplarul canin;
    - apropierea se va face comunicând cu exemplarul canin.

    2. Testul îndemânării fixării pieselor de harnașament la un exemplar canin – lesă și zgardă
    Acest test urmărește evaluarea abilităților candidaților de a pune zgarda și lesa unui exemplar canin, urmărind ca acest lucru sa fie făcut într-un mod sigur și natural.
    Aplicarea practică a testului:
    - comunică cu exemplarul canin înainte și pe timpul aplicării harnașamentului;
    - candidatul va pune lesa si zgarda exemplarului canin;
    - aplică zgarda corect și ajustează corespunzător lungimea acesteia;
    - după punerea zgărzii, aplică lesa fără probleme.

    3. Testul deplasării cu exemplarul canin în lesă
    Acest test va urmări abilitatea candidaților de a controla exemplarul canin în condiții de efort fizic.
    Aplicarea practică a testului:
    - deplasarea cu exemplarul canin în lesă, pe un traseu stabilit;

    4. Testul abilităților de cooperare cu un exemplar canin
    Acest test urmărește evaluarea abilităților de cooperare a candidaților cu câinii și determinarea nivelului lor de înțelegere și de interacțiune. Testul va include și o componentă în care se va solicita candidaților să îndeplinească activități fizice.
    Aplicarea practică a testului:
    - candidatul se va deplasa cu exemplarul canin în lesă într-un țarc special, delimitat cu gard. Sarcina încredințată este de a determina ca exemplarul canin să aducă obiectul de joaca aruncat de către candidat. Se pot efectua mai multe încercări până când exemplarul canin înapoiază o dată obiectul de joacă;
    - cadidatul va efectua 25 de genuflexiuni.

    5. Testul de îngrijire a blănii
    Prin acest test se urmărește evaluarea îngrijirii exemplarului canin prin periere și determinarea nivelului de abilitate al candidaților în acest domeniu, inclusiv atitudinea lor față de această activitate.
    Aplicarea practică a testului:
    - candidatului i se va încredința sarcina de a peria blana exemplarului canin și de a îndepărta părul reținut în perie.

    6. Testul deplasării (alergare) în ritm alert pe o distanță de 200 metri
    Prin acest test se urmărește modul prin care concurentul determină exemplarul canin să îl urmărească într-o activitate fizică, precum și modul de sincronizare al deplasării cu acesta.
    Aplicarea practică a testului:
    - candidatului i se va solicita deplasarea (alergare) în ritm alert pe o distanță de 200 metri cu exemplarul canin alături, în lesă.

    7. Testul unei situații de urgență – recuperarea unui exemplar canin rănit
    Acest test va determina nivelul de abilitate al candidaților în acordarea primului ajutor în caz de urgență pentru un exemplar canin și totodată a abilităților fizice ale candidatului necesare pentru recuperarea acestuia.
    Aplicarea practică a testului:
    - candidatul va avea sarcina de a ridica exemplarul canin, deplasarea cu acesta pe o distanță de 5 metri și poziționarea câinelui pe o masă.

Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 20.04.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Proba scrisă va consta într-un test scris, de tip grilă, elaborat de către Comisia de concurs din cadrul I.G.P.F. din tematica şi bibliografia recomandate, având ca scop verificarea cunoştinţelor de specialitate pe care le au candidaţii.

  6. Numărul de subiecte va fi stabilit de Comisia de concurs.

  7. Durata de rezolvare a testului este de 3 ore.

  8. Candidaţii nu vor avea asupra lor decât documentul de identitate şi pix/stilou de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale documentare, dicţionare, notiţe, însemnări, precum şi cu orice alte mijloace de calcul sau de comunicare). Nu se admit pixuri/stilouri care permit ştergerea şi rescrierea. Fraudele, precum şi tentativa de săvârşire a acestora se sancţionează prin eliminarea din concurs a candidatului/ candidaţilor în cauză.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Contestaţiile se depun pe adresa de e-mail cariera@igpf.ro

  5. Nota acordată după soluţionarea contestaţiei la proba scrisă este definitivă.

  6. Admiterea/respingerea contestaţiei se va comunica prin postarea unui anunț în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

Departajare:
  1. Nota finală reprezintă nota obţinută la proba scrisă.

  2. Sunt declarați „admis” candidații care au obţinut nota finală cea mai mare, în ordine descrescătoare, dintre candidații înscriși, în limita locurilor scoase la concurs.

  3. În situaţia în care între doi sau mai mulţi candidaţi există egalitate la proba scrisă, departajarea candidaților în vederea declarării ,,admis” sau ,,respins” la concurs se realizează pe baza rezultatelor obținute în urma susținerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, elaborate din tematica şi bibliografia recomandate.

  4. În eventualitatea susținerii interviului de departajare, tabelul nominal cu rezultatele finale obţinute se va afişa în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  5. Candidaţii declaraţi "respins", în urma interviului de departajare, la concursul organizat pentru ocuparea unui post vacant nu pot ocupa, în baza notei finale obţinute la respectivul concurs, alte posturi vacante în aceeaşi unitate sau în alte unităţi.

  6. Interviul de departajare se susține în vederea departajării candidaților, astfel că va fi declarat admis candidatul care a obținut nota cea mai mare, indiferent de aceasta.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Concursul se organizează în sistem centralizat la nivelul Inspectoratului General al Poliției de Frontiera. Pentru posturile prevazute la Punctele/Sectoarele Politiei de Frontiera Aeroporturi se constituie o comisie de recrutare la nivelul Inspectoratului General al Politiei de Frontiera, iar pentru posturile prevazute la Grupurile de Nave se constituie o comisie de recrutare la nivelul Garzii de Coasta, în al cărei stat de organizare sunt prevăzute eceste posturi.
    2. „Dacă pentru ocuparea unor posturi vacante este necesară obţinerea unor avize/autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor, iar acestea nu se obţin ulterior numirii în funcţie, poliţistul este eliberat din funcţie şi pus la dispoziţie în condiţiile legii”, potrivit art. 57 ind. 1 alin. (6) din Anexa nr. 3 la O.m.a.i. nr. 140/2016.
    3. Proba scrisă a concursului va avea loc la aceeași dată pentru toate posturile scoase la concurs, la nivel național, astfel candidatul va putea susține această probă doar pentru ocuparea unui singur post dintre cele scoase la concurs, indiferent de modalitatea realizării înscrierii, pe post sau pe structură, după caz.
    4. Înscrierea candidaților se va realiza pe structură, menţionând unitatea în care se regăsește/regăsesc postul/posturile, precum și poziția/pozițiile din statul de organizare, pentru care candidează.
    (Exemplu: Vă rog să-mi aprobaţi înscrierea la concursul organizat de Inspectoratul General al Poliţiei de Frontiera pentru ocuparea posturilor de agent III (și conductor câini serviciu), prevăzute la pozițiile 994 si 1003 din cadrul Garzii de Coasta - Grup de Nave Mangalia sau Vă rog să-mi aprobaţi înscrierea la concursul organizat de Inspectoratul General al Poliţiei de Frontiera pentru ocuparea postului de agent III (și conductor câini serviciu), prevăzut la poziția 26/a din cadrul Punctului Politiei de Frontiera Aeroport Craiova (subordonat nemijlocit Inspectoratului General al Poliției de Frontiera).
    5. Adresele de e-mail destinate înscrierilor sunt următoarele:
    • pentru posturile din cadrul Punctelor/Sectoarelor Politiei de Frontiera Aeroporturi: cariera@igpf.ro
    • pentru posturile din cadrul Garzii de Coasta: concursuri.gardadecoasta@igpf.ro
    6. Reguli privind transmiterea documentelor necesare înscrierii:
    - documentele care necesită a fi completate (Ex. cererea de înscriere, declarații, etc.) vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate și semnate, iar ulterior scanate în format pdf și transmise în format electronic pe adresele de e-mail mentionate anterior (candidații vor manifesta atenție maximă ca documentele să fie completate corect și integral);
    - fiecare document va fi scanat și salvat într-un fișier pdf separat, denumirea fișierului fiind compusă din numele candidatului și conținutul fișierului (exemplu: Popescu Ioan-act identitate, Popescu Ioan-cerere înscriere, etc.);
    - toate documentele vor fi scanate în format pdf, candidații urmând a verifica înaintea transmiterii, conținutul fișierului pdf scanat, respectiv faptul că acesta este scanat integral (corespunde cu documentul original Ex: diploma de bacalaureat este scanată față verso) și este lizibil;
    - toate documentele menționate mai sus vor fi transmise în format electronic printr-un singur e-mail (ca atașamente la e-mail), mărimea totală a tuturor documentelor transmise de către candidat (fișierele pdf atașate e-mailului) pentru înscriere la concurs nu trebuie să depășească 50 MB;
    - e-mailul transmis de către candidat va avea subiect (titlu) de următoarea formă: nume, prenume candidat, conținutul e-mailului și concursul la care se înscrie (Ex: Popescu Ioan - Dosar de recrutare concurs conductor caini PPFA Craiova).
    7. În următoarele două zile lucrătoare, ulterioare depunerii cererii de înscriere însoțită de documentația aferentă, candidaților li se va transmite un e-mail de confirmare a primirii cererii de la aceeași adresă, precizându-se codul atribuit candidatului.
    8. În situația în care candidatul nu primește confirmarea în termenul prevăzut mai sus, acesta se poate adresa structurii de Resurse Umane din cadrul Inspectoratului General al Politiei de Frontiera / Garzii de Coasta, în vederea clarificării situației.
    9. Fișele posturilor scoase la concurs pot fi consultate de către candidați, în urma unei solicitări scrise, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate la sediul Inspectoratului General al Politiei de Frontiera / Garzii de Coasta
    10. Candidaților declarați „admis” la concurs şi care îndeplinesc condiţiile legale de încadrare în Poliţia de Frontiera Română, li se vor acorda gradele profesionale prin raportare la prevederile legale în vigoare și vor fi încadrați în funcțiile minime prevăzute de lege corespunzătoare gradelor profesionale acordate, dar nu mai mare decât funcția pentru care au candidat, conform prevederilor Legii nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare.
    11. Candidaților declarați „admis” nu li se vor putea modifica raporturile de serviciu prin delegare, detașare, mutare sau transfer timp de cel puțin 2 ani de la numirea în prima funcție, cu excepția situației în care intervine reorganizarea unității. (pentru posturile vacante de agent de poliție prin încadrare ca deficit - potrivit art. 9 alin. 2 ind. 2 din Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare.
    12. După postarea tabelului cu rezultatele finale, candidatul declarat „admis” la concursul pentru ocuparea postului vacant prin încadrare directă susţine examinarea medicală şi evaluarea psihologică. În situaţia constatării inaptitudinii medicale sau psihologice, se aplică în mod corespunzător prevederile art. 57 ind. 1 alin. (5) din O.m.a.i. nr. 140/2016, respectiv în cazul neîndeplinirii uneia dintre aceste condiții, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notei obținute.

Date de contact:
  1. Pentru informații suplimentare contactați structura de resurse umane din cadrul I.G.P.F. - 021/3162598, int. 021/19379 si 021/19322, respectiv structura de resurse umane a Gărzii de Coastă - 0241/641188, int. 041/26078.

Grafic concurs:
  1. GRAFIC.pdf - Adăugat la: 19.03.2024, ora 14:55
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 17.03.2024, ora 10:54
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 17.03.2024, ora 10:54
  3. Model - Îndrumar autobiografie.docx - Adăugat la: 17.03.2024, ora 10:54
  4. Model - Tabel nominal cu rudele.docx - Adăugat la: 17.03.2024, ora 10:54
  5. Model - Consimțământ extras cazier judiciar.docx - Adăugat la: 17.03.2024, ora 10:54
  6. Model - Adeverință medicală.docx - Adăugat la: 17.03.2024, ora 10:54
  7. Model - Consimțământ informat examinare medicală.docx - Adăugat la: 17.03.2024, ora 10:54
  8. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 17.03.2024, ora 10:54
  9. Bibliografie de specialitate 1 - Instructiunile M.A.I 636 2005.pdf - Adăugat la: 19.03.2024, ora 15:24
  10. Bibliografie de specialitate 2 - SMAI_8050-2013-compressed.pdf - Adăugat la: 19.03.2024, ora 15:25
  11. Bibliografie de specialitate 3 - SMAI_-_O_nr_8057-compressed.pdf - Adăugat la: 19.03.2024, ora 15:26
  12. Tematica si bibliografie.pdf - Adăugat la: 19.03.2024, ora 19:10
  13. Alte informări pentru candidați - Bibliografie de specialitate 4 - PS 027 -2014 privind ingrijirea cainilor de serviciu din dotarea structurilor MAI-compressed-compressed_11zon.pdf - Adăugat la: 19.03.2024, ora 19:24
  14. Anunț - 1231-Anunț de ocupare a 20 posturi de agent de poliție (si conductor câini) la nivelul P.F.R. - Anunț de ocupare a 20 posturi de agent de poliție (si conductor câini) la nivelul P.F.R..pdf - Adăugat la: 30.04.2024, ora 14:50
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - Erată la anunț - Erata anunt.docx - Adăugat la: 22.03.2024, ora 15:34
  2. Erată - Anunt adeverinta - Erata privind adeverinta de la medicul alergolog.docx - Adăugat la: 25.03.2024, ora 15:31
  3. Erată - Anunt prelungire perioada de inscriere - Erata anunt prelungire perioada de inscriere.docx - Adăugat la: 26.03.2024, ora 13:40
  4. Anunț - Anunt privind lista candidaților care nu indeplinesc condițiile - Anunt candidati.pdf - Adăugat la: 10.04.2024, ora 17:09
  5. Erată - Erată - Erata privind validarea.pdf - Adăugat la: 12.04.2024, ora 15:53
  6. Anunț - Anunt privind proba practica - Anunt privind perioada probei practice.pdf - Adăugat la: 15.04.2024, ora 11:54
  7. Anunț - Anunt privind planificarea candidatilor la proba practica - Anunt privind planificarea candidatilor la proba practica.pdf - Adăugat la: 15.04.2024, ora 12:26
  8. Anunț - Anunt privind proba scrisă - anunt.pdf - Adăugat la: 17.04.2024, ora 14:31
  9. Anunț - Rezultate (inițiale) obținute la proba practică susținută în data de 26.04.2024 - Anunt proba practica ziua 1.pdf - Adăugat la: 26.04.2024, ora 20:56
  10. Anunț - Rezultate (inițiale) obținute la proba practică din data de 27.04.2024 - Anunt proba practică ziua 2.pdf - Adăugat la: 27.04.2024, ora 14:03
  11. Anunț - Rezultate finale obținute la proba practică - Anunt rezultate finale proba practică.pdf - Adăugat la: 29.04.2024, ora 13:15
  12. Anunț - Planificare candidaților la proba scrisă - Planificare proba scrisa.pdf - Adăugat la: 30.04.2024, ora 14:49