Postat la data de: 24.11.2023, ora 13:40
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

ANUNT CONCURS SEF CENTRUL OPERATIONAL I.P.J. GORJ

Inspectoratul de Politie Judetean Gorj organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 7A - SEF BIROU I prevăzut cu gradul de Inspector de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Gorj - SERVICIUL CABINET, jud. GJ, MUNICIPIUL TARGU JIU, Domeniu de activitate: Centru operațional
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: inspector de politie
  • pregătire de bază: Pentru cei care au absolvit anterior sistemului Bologna:
    - studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
    Pentru cei care au absolvit în sistem Bologna:
    - studii universitare de licență, ciclul I de studii universitare (în sistem Bologna), absolvite cu diplomă de licență.
  • pregătire de specialitate: NU ESTE CAZUL
  • alte cunoştinţe: NU ESTE CAZUL
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: 8. să obțină/să dețină:
    - certificat de acces la informații clasificate din clasa secrete de stat, nivelul „STRICT SECRET”;
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: NU ESTE CAZUL
  • vechime în muncă/din care în MAI: NU ESTE CAZUL
  • vechime în funcţii de conducere: NU ESTE CAZUL
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 LUNI
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - abilități de comunicare şi relaționare atât la nivel intergrupal cât şi intragrupal - dezvoltare bună;
    - capacitatea de a se exprima (oral şi în scris), clar şi coerent - dezvoltare bună;
    - capacitate de analiză şi sinteză – dezvoltare bună;
    - aptitudini de planificare, de a întrevedea oportunitate în activitate – dezvoltare bună;
    - aptitudini de organizare, coordonare şi control – dezvoltare bună;
    - flexibilitate în gândire – dezvoltare bună;
    - spirit de colaborare - dezvoltare bună;
    - spirit de observaţie - dezvoltare bună;
    - abilități de negociere/mediere - dezvoltare bună.
    - inovarea activității (orientarea consecventă asupra aceea ce trebuie schimbat în vederea îmbunătățirii modului de îndeplinire a sarcinilor şi atribuțiilor) - dezvoltare bună;
    - stăpânire de sine (aptitudinea de a se comporta echilibrat, fără excese sau izbucniri emoționale);
    - rezistență la acțiunea factori stresori (lucru în condiții de solicitare psihică intensă sub presiunea timpului)- dezvoltare bună;
    - putere de mobilizare şi influenţare a subordonaţilor în realizarea sarcinilor - dezvoltare bună
  • atitudini necesare/comportament: - Atitudine pozitivă față de muncă: interes profesional, conștiinciozitate, rigurozitate, exigență, perseverență, solicitudine, curaj în asumarea responsabilității, adaptabilitate - dezvoltare bună;
    - Atitudine faţă de alţii: obiectivitate, cooperare, sociabilitate, autocontrol - dezvoltare bună.
    - Alte atitudini necesare: devotament şi loialitate față de instituție, tact, comportament echilibrat - dezvoltare bună;
    - Trăsături pozitive de caracter: respectarea eticii şi deontologiei profesionale, integritate morală, prestanţă, discreție, fermitate- dezvoltare bună.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: - apt din punct de vedere fizic și medical potrivit baremelor medicale din Ministerului Afacerilor Interne pentru funcții de conducere.
  • trăsături psihice şi de personalitate: - apt psihologic conform baremelor Ministerului Afacerilor Interne. Apt psihologic pentru funcții de conducere, conform baremelor Ministerului Afacerilor Interne.
  • alte cerințe: NU ESTE CAZUL
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ANI
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: NU ESTE CAZUL
  • vechime în funcţii de conducere în unități ale MAI: NU ESTE CAZUL
  • definirea sumara a atributiilor postului: - conduce, îndrumă şi coordonează activitatea la nivelul inspectoratului pe linie de personal de serviciu şi dispecerat, planificare şi monitorizare misiuni, apeluri de urgență 112, monitorizare electronică, situații de criză în domeniu ordinii publice şi situații de urgență;
    - desfășoară activități de planificare şi monitorizare a misiunilor de ordine şi siguranță publică, precum şi în domeniul managementului situațiilor de urgență;
    - asigură continuitatea conducerii Serviciului Cabinet, în lipsa șefului de serviciu.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
07.12.2023, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Grafic concurs:
    Nu sunt încărcate fișiere.
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 24.11.2023, ora 13:11
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 24.11.2023, ora 13:11
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 24.11.2023, ora 13:11
  4. Anunț - 497-ANUNT CONCURS SEF CENTRUL OPERATIONAL I.P.J. GORJ - ANUNT CONCURS SEF CENTRUL OPERATIONAL I.P.J. GORJ.pdf - Adăugat la: 12.12.2023, ora 15:56
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - TEMATICA SI BIOGRAFIE - Tematica si bibliografia.docx - Adăugat la: 24.11.2023, ora 13:51
  2. Erată - GRAFIC DESFASURARE CONCURS - CALENDAR.docx - Adăugat la: 24.11.2023, ora 13:52
  3. Erată - DATE CONTCT SI INFORMATII SUPLIMENTARE - DATE CONTACT SI INFO SUPLIMENTARE.docx - Adăugat la: 24.11.2023, ora 13:56
  4. Erată - info data si loc desfasurare concurs - data si loc desfasurare concurs.docx - Adăugat la: 24.11.2023, ora 14:55
  5. Erată - info departajare - departajare.docx - Adăugat la: 24.11.2023, ora 14:56
  6. Alte informări pentru candidați - ANUNT PLANIFICARE EVALUARE PSIHOLOGICA - ANUNT INTERNET PLANIFICARE EVALUARE PSIHOLOGICĂ - Copy.docx - Adăugat la: 12.12.2023, ora 15:56