Postat la data de: 03.01.2024, ora 13:30
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs șef serviciu - Serviciul de Ordine Publică

Inspectoratul de Politie Judetean Bacau organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 120 - șef serviciu - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Bacau - Serviciul de Ordine Publică, jud. BC, MUNICIPIUL BACAU, Domeniu de activitate: Ordine publică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: subinspector de poliție
  • pregătire de bază: - studii universitare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă
    SAU
    - studii superioare de licență, ciclul I de studii universitare (sistem ,,Bologna") într-unul din următoarele domenii fundamentale de studii universitare: științe sociale, științe inginerești.
  • pregătire de specialitate: - cursuri postuniversitare sau master în domeniul management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției
    SAU
    - studii universitare de lungă durată cu diplomă de licență absolvite anterior aplicării celor trei cicluri de tip Bologna în domeniul studiilor de bază sau în domeniul management
    SAU
    - studii universitare de master (ciclul II de studii universitare sistem ,,Bologna") într-unul din următoarele domenii fundamentale de studii universitare: științe sociale, științe inginerești.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - să dețină sau să obțină certificat/autorizație de acces la informații clasificate, clasa ,,Secrete de Stat", nivel ,,Strict Secret";
    - să dețină sau să obțină aviz pentru desemnarea în structurile poliției judiciare.
  • vechime în muncă/din care în MAI: minimum 3 ani/ minimum 2 ani
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: Aptitudini necesare:
    - manageriale (capacități organizatorice, oportunitate și operativitate în luarea deciziilor, capacitate de previziune, planificare, coordonare și control);
    - spirit de inovare/imaginație, gândire flexibilă și deschisă la nou - dezvoltare bună;
    - spirit de observație - dezvoltare bună.
    Abilități necesare:
    - comunicare și relaționare la nivel interpersonal - dezvoltare bună;
    - adaptabilitate - dezvoltare bună;
    - gestionarea eficientă a sarcinilor individuale și ale echipei - dezvoltare bună;
    - potențional decizional bazat pe obiectivitate - dezvoltare bună;
    - capacitate de relaționare bazată pe empatie - dezvoltare bună;
    - deschis către dezvoltarea personală și a celorlați - dezvoltare bună.
  • atitudini necesare/comportament: Atitudini necesare:
    - atitudine pozitivă față de muncă: interes profesional, spirit de inițiativă, conștiinciozitate, rigurozitate, exigență, perseverență, solicitudine, curaj și asumarea responsabilității;
    - atitudine pozitivă față de alții: obiectivitate (capacitatea de a fi imparțial în ceea ce privește acțiunile proprii și ale celorlați, de a nu favoriza o parte sau alte), cinste;
    - alte atitudini necesare: devotament și loialitate față de instituție, tact, stăpânire de sine, atitudine de cooperare socială și disponibilitatea de a lucra în echipă.
    Comportament solicitat:
    - prestanță (limbaj și vestimentație adecvată, respectarea regulilor de politețe);
    - comportament echilibrat și stăpânire de sine (fără excese sau izbucniri emoționale);
    - trăsături pozitive de caracter: integritate morală, sociabilitate, discreție, spirit civic, adaptabilitate, răbdare, fermitate;
    - hotărâre (utilizează informații disponibile și ia decizii cu promptitudine).
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt din punct de vedere fizic și medical potrivit baremelor medicale din M.A.I. pentru funcții de conducere
  • trăsături psihice şi de personalitate: să manifeste rezistență și stabilitate psihică, echilibru emoțional, să fie apt psihologic pentru funcții de conducere
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: minimum 2 ani
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: minimum 3 ani în specialitate structurii sau specialități asimilate
  • definirea sumara a atributiilor postului: - conduce, îndrumă, planifică, analizează și controlează activitatea serviciului pe liniile de muncă date în competență, conform cerințelor legilor, ordinelor și dispozițiilor ce reglementează activitatea de ordine publică;
    - monitorizează evoluția fenomenului infracțional pe linie de ordine publică;
    - coordonează întreaga activitate de ordine publică de pe teritoriul județului Bacău.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
12.01.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  8. Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    Document necesar doar candidaților de la alte inspectorate

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
Perioada de desfășurare a examinării: 23.01.2024, ora 8:15 - Nu este setată data de final
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 08.02.2024 - 08.02.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situația în care mai mulți candidați obțin aceeași notă, este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. În situația în care mai mulți candidați au aceeași vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Dosarele de recrutare vor fi transmise pe adresa de e-mail: resurseumane@bc.politiaromana.ro

Date de contact:
  1. Serviciul Resurse Umane - int. 20132

Grafic concurs:
  1. grafic.pdf - Adăugat la: 03.01.2024, ora 13:05
Fișiere anunț:
  1. Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă - Punctul 7.docx - Adăugat la: 03.01.2024, ora 12:55

    Document necesar doar candidaților de la alte inspectorate

  2. tematica si bibliografie.pdf - Adăugat la: 03.01.2024, ora 13:04
  3. Model - Cerere înscriere - Cerere inscriere.docx - Adăugat la: 03.01.2024, ora 13:07
  4. Model - Declarație acceptare înregistrare audio-video - Declaratie acceptare inregistrare audio-video.docx - Adăugat la: 03.01.2024, ora 13:08
  5. Model - C.V. - Model CV.docx - Adăugat la: 03.01.2024, ora 13:09
  6. Model - Acceptare condiții recrutare - Acceptare conditii recrutare.docx - Adăugat la: 03.01.2024, ora 13:09
  7. Anunț - 666-Concurs șef serviciu - Serviciul de Ordine Publică - Concurs șef serviciu - Serviciul de Ordine Publică.pdf - Adăugat la: 20.02.2024, ora 16:25
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - Revenire anunt - Revenire anunt sef SOP - anonimizat.docx - Adăugat la: 10.01.2024, ora 9:11
  2. Anunț - Tabel cu rezultatele analizei dosarelor de inscriere la concurs - tabel rezultate analiza dosar - anonimizat.doc - Adăugat la: 15.01.2024, ora 15:50
  3. Anunț - Tabel cu rezultatele analizei dosarelor de inscriere - S.O.P. - tabel rezultate analiza dosar - anonimizat.doc - Adăugat la: 15.01.2024, ora 16:39
  4. Anunț - Rezultatele analizei dosarelor de inscriere - tabel rezultate analiza dosar - sef S.O.P..doc - Adăugat la: 15.01.2024, ora 16:45
  5. Alte informări pentru candidați - A nu se lua în calcul anunțurile de la punctele 2 și 3 - precizare.docx - Adăugat la: 15.01.2024, ora 16:51
  6. Anunț - Evaluare psihologica - Anunt planificare testare psihologică - sef S.O.P..doc - Adăugat la: 17.01.2024, ora 15:45
  7. Anunț - Rezultate psihologic - Anunt cu rezultatele la testare psihologica (ANONIMIZAT) - sef S.O.P..doc - Adăugat la: 05.02.2024, ora 11:28
  8. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Rezultate - tabel cu REZULTATUL PROBEI INTERVIU - Anonimizat - sef SOP.docx - Adăugat la: 08.02.2024, ora 19:30
  9. Anunț - Suspendare concurs - Suspendare concurs.docx - Adăugat la: 13.02.2024, ora 18:56
  10. Anunț - Continuare procedură concurs - Continuare procedura concurs.docx - Adăugat la: 20.02.2024, ora 15:25
  11. Rezultat soluționare contestații probă - Rezultate - tabel cu REZULTATUL CONTESTATIEI - sef SOP - Anonimizat.docx - Adăugat la: 20.02.2024, ora 16:19
  12. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Note finale - tabel cu REZULTATUL FINAL - Anonimizat.docx - Adăugat la: 20.02.2024, ora 16:21
  13. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Note finale concurs sef SOP - tabel cu REZULTATUL FINAL - sef SOP - Anonimizat.docx - Adăugat la: 20.02.2024, ora 16:25